Onko haittaa jos on koko ikänsä neitsyt?
Kommentit (43)
Onko näin?
Onko kumpikaan onnellinen?
Tuskin siitä terveydelle mitään haittaa on.
Neitsyet elävät pitempään. Ilman miestä nainen on onnellinen.
Naisneitsyt on todennäköisesti lihava, joten onhan siitä ylipainosta aina haittaa.
T. Hoikka ex-neitsyt
Saattaa tulla seksuaalinen turhautuminen joka johtaa väkivaltaan, etenkin miehellä.
Riippuu mihin aikakauteen syntyi. Esim. Vestan neitsyet olivat korkealle arvostettuja.
"Vestaalit olivat erittäin arvostettuja ja rikkaita kansalaisia, joiden mielipiteitä kuunneltiin ja joilta kysyttiin tärkeitä asioita. Kun he liikkuivat Rooman kaduilla, heitä kuljetettiin kantotuolissa, ja liktori kulki heidän edellään."
Sydäntäsärkevä kommentti Hilmalta, 81v hoitokodissa.
"Kuka minua oikein panis"?
-Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Neitsyet elävät pitempään. Ilman miestä nainen on onnellinen.
Naulan kantaan myös toisinpäin.
Ja jos oikein ahdistaa, niin lumppu irtoo satasella tunniksi.
M50
Kuis käsi käyb? -No oma käsi käyb baljongi.
Ei ole haittaa. Olen toki kokeillut miltä tuntuu lykkiä vaginaan tai peräaukkoon mutta ei oman nyrkin puristusta voita mikään. Ja mitkään helvetin vauvat ei kiinnosta.
Ei siitä ole yhtään mitään haittaa, päinvastoin!
Ei haittaa. Oikeastaan jopa ihan arvostettava asia tällaisena irtopanojen ja seksisuhteiden aikakautena, jolloin ihannoidaan hedonismia ja siitä seurannutta rappiokulttuuria. Jokainen hoitaa hommat tyylillään tai on hoitamatta, mikäli niikseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Oikeastaan jopa ihan arvostettava asia tällaisena irtopanojen ja seksisuhteiden aikakautena, jolloin ihannoidaan hedonismia ja siitä seurannutta rappiokulttuuria. Jokainen hoitaa hommat tyylillään tai on hoitamatta, mikäli niikseen tulee.
Samaa mieltä. Aloitin palstakampanjan siveyden puolesta jo 20 vuotta sitten. Silloin minulle naurettiin. Mutta miten kävikään, olin aikaani edellä.
~siveyden sipuli
Ei, eihän sille mitään mahda, että on syntynyt alkusyksystä.
Ikuinen neitsyt kirjoitti:
Mikä juttu tää on?
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen neitsyt kirjoitti:
Mikä juttu tää on?
Horoskooppimerkki?
Naisista tulee kuivakoita aiemmin kun elimistön hormonitoiminta on nollassa.
Mitäpä haittaa tuosta olisi? Joitakin ihmisiä seksi ei vain kiinnosta, tai ei tule sopivaa tilannetta kohdalle.
Miesneitsyet kuolevat aiemmin ja naisneitsyet elävät pidempään.