Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako teitä muitakin, koska kaupoissa ei ole kassloilla enää kapuloita.

Vierailija
19.04.2020 |

Minulle on ollut tosi tärkeää että saan laittaa ostosten perään kapulan osoittamaan että olen valmis ja purkanut tavarani hihnalle. Nyt kaikista kaupoista on kerätty kapulat pois. Olisiko noloa viedä kauppaan oma kapula?

Hirvittää sellainen ajatus että kapulat jätetään jatkossakin pois, koska ihmiset oppivat toimimaan ilman kassakapuloita.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan laittaa omia ostoksiani hihnalle siinä vaiheessa, kun edellisen viimeiset menee kassan läpi ja asiakas siirtyy maksamaan. Sitten kun edellinen siirtyy pakkaamaan, minä siirryn maksupäätteelle. Ei ole tähän mennessä vielä ollut mitään ongelmia minkään suhteen.

Vierailija
62/67 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan laittaa omia ostoksiani hihnalle siinä vaiheessa, kun edellisen viimeiset menee kassan läpi ja asiakas siirtyy maksamaan. Sitten kun edellinen siirtyy pakkaamaan, minä siirryn maksupäätteelle. Ei ole tähän mennessä vielä ollut mitään ongelmia minkään suhteen.

Ei minullakaan ole lähikaupassa ollut ongelmia muiden kuin teinikakaroiden suhteen. Muut asiakkaat kyllä noudattaa turvavälejä ja odottaa kunnes edellinen asiakas on mennyt mutta ne plösöteinit änkee suoraan selkään kiinni kassalla. Ajelisi nekin niillä epäkuntoiselta moottorisahalta kuulostavilta mopedeillaan järveen jos ei isi ja äiti ole opettanut mitään tapoja. Läskimakkarat vaan tursuaa ja nilkat paljaana syljeskellään niin kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse karjaisen kuuluvalla äänellä **OSTOKSET ALKAA!**, kun kassa on ottamassa ensimmäisen ostokseni. Kun hän tarttuu viimeiseen, niin sitten sanon kovalla äänellä **OSTOKSET PÄÄTTYY!**. Eipä ole koskaan ollut ongelmia että menisi ostokset muiden kanssa sekaisin, vaikka en kapuloihin koske.

Nyt on niin innovatiivinen ratkaisu, että myönnän sulle 100 000 euroa kehittämisrahaa.

Vierailija
64/67 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, ettei ostoksia saa laitttaa hihnalle, ennen kuin edellisen ostokset on peritty.

Olen toiminut väärin.

Missään ei ole ohjeitakaan ollut eikä kukaan kassalla ole asiasta maininnut. Taas näitä suomalaisia "kaikkien pitää tajuta ilman että kukaan joutuu puhumaan" -kirjoittamattomia sääntöjä?

Prismassa on ohjeet ihan kirjallisena, näkyi olevan myös englanniksi. Kannattaisiko vähän katsella myös oman kuplan ulkopuolelle.

Vierailija
65/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neidän Supermarketissa on vielä kapulat. Ja vaikkei olisi, en siitä ahdistuisi.

Vierailija
66/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää turvavälit kunnossa kassajonossa, tulee lataamaan omiaan hihnalle vasta, kun edellinen asiakas on jo maksamassa.

Vierailija
67/67 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä taitaa ihan oikeasti ahdistaa. :D Olen vuosien varrella huomannut, että se per.keleen kapula on hänelle erittäin tärkeä osa elämää. Jos minä olen edellä, enkä laita sitä paikalleen puolessatoista sekunnissa siitä kun olen latonut viimeisen tavaran hihnalle, mies jo kurkottelee ohitseni nappaamaan kapulan. Yleensä vielä tokaisee että tämä täytyy laittaa. Hänelle olisi suuri katastrofi jos vaikka seuraava asiakas laittaisi kapulan hänen ostostensa jälkeen, se olisi ilmeisesti niin epäkohteliasta sitä toista kohtaan jos itse luistaa vastuustaan. :'D

Mulla ei ole vaikeuksia toimia ilman kapuloita, osaan kyllä jättää selvän välin muiden ostoksiin, ja voin vaikka huikata myyjälle että tästä alkaen on mun.