Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tämä voi olla...mulla on ollut lämpöä n. 37,2-37,6 vaihtelevasti jo parin kolmen viikon ajan.

Vierailija
02.07.2006 |

En ole raskaana, mutta samanlaiset oireet. Selkää särkee ja sekä välillä juilii tuolta munasarjojen luota. Vatsa on tuntunut välillä vähän kipeältä...hyi toivottavasti ei ole mitään vaarallista. Huomenna tilaan kyllä lääkäriajan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme