Millainen ihminen ei pysty katsomaan silmiin?
Eräs henkilö on muutenkin outo, eikä pysty katsomaan silmiin tultaessa vastaan vaan katsoo alaviistoon. Kykenee sanomaan hei, mutta on muuten todella outo. Kerran olen nähnyt hänet joko huumeissa tai humalassa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa henkilöllä on paha sitoutumiskammo ja hän inhoaa kaikkia pieniäkin velvoitteita tuttavia kohtaan. Katsekontaktin ottaminen voi tuntua siltä, kuin joutuisi hetkeksi "kaapatuksi".
Oho, aika mielikuvituksellista.
Ihan perus, jos kyseessä mieshenkilö.
Muistan kun kerran tapasin yhden ihmisen.
Katsoi koko ajan muualle.
Tosi outoa.
Jännitys ainakin minulla aiheuttaa tuota, enemmän tai vähemmän.
Hyvää käsitystä tosin en ole saanut kaikista silmiinkatsojistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Satutettu ihminen.
Tämä. Ja lisäksi lannistettu. Siis viety suurin osa vaikutusmahdollisuudesta omaan elämäänsä.
Kaverilla on asperger ja siihen kuuluu oireena se että ei pysty katsomaan suoraan silmiin vaan pitää katsoa tavallaan vähän vinoon ohi silmien ja sen kyllä katsoja huomaa kun sen näkee niin selvästi että ei katso mua silmiin. No, se on sellaista.
Kerran kävin treffeillä yliopiston opettajan kanssa, joka oli koulutukseen tohtori, ja hän ei katsonut minua silmiin ja punasteli kuin tomaatti.
Tuijotan naista aina tisseihin, en silmiin. Olen tissimies. Silmät ei kiinnosta mua.
Minusta on ikävä katsoa ihmisiä silmiin. Kun suurin osa ihmisistä on vaan olkapääpyrkyreitä.
Annappa olla. Kaikilla on oikeus elää omanlaistaan elämäänsä.
Huu metyyppiä ei kannata katsoa silmiin eikä rais kaajaa. Oletko ap. huu me tyyppi?
Silmiin katsominen on tunkeilua. Aivan perseestä koko tapa. M39
Sellainen jonka silmiä on haukuttu rumaksi. (Toiset myöhemmin kauniiksi, mutta ei se auta..)
Suora katsekontakti on haaste taisteluun kuolemaan asti.
Tiedän pari joilla silmät harittaa oudosti,katsoivat sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Assi
Mauno Koiviston tytär? Kyllä hän katsoo silmiin ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Katsettani haukuttu rumaksi monin ala-arvoisin sanoin. En myötä epävarma kasvoistani ja siitä mitä minusta ajatellaan
Kauheeta. Miten joku voi tehdä noin.
Katse on kaunis. Usko se.
Mene terapiaan. Sinua on todella kohdeltu huonosti ja väärin. Todella traumatisoivaa tuollainen on. Hae apua, että pääset jotenkin tasapainoon. Tuollainen jättää arvet.
Oho, aika mielikuvituksellista.