Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PMS ja karanteenissa

Vierailija
19.04.2020 |

Vituttaa kaikki, pelkään että räjähdän. Yleensä vetäydyn kuoreeni mutta nyt mies on kotona 24/7. Onko vinkkejä miten lievittää moodswingejä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sekö mulla olikin kun ajoin ukon lumihankeen?

Vierailija
2/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pitkällä kävelyllä ihan yksikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pitkällä kävelyllä ihan yksikseen.

Auttaa vain sen hetken.

Vierailija
4/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mielialalääke?

Vierailija
5/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vitamiini (ota joku yhdistelmä jossa montaa erilaista), c-vitamiini, D-vitamiini, kalsium, päivittäin.

Ei hävitä kokonaan oireita mutta helpottaa.

Vierailija
6/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitamiinit auta heti.

Vierailija
7/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ovi säppiin?

Vierailija
8/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helpotit olo aiemmin? Keksi siitä jokin elementti, mitä voit toteuttaa nyt.

Vierailija
9/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyrkkeilysäkki

Zinc

Ja jätä se mies rauhaan

Vierailija
10/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin mielialalääke?

Alapeukuttajille tiedoksi, että oikein hankaliin pms-oireisiin tosiaan annetaan mielialalääkkeitä.

Vierailija
11/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B6 Vitamiini isolla annoksella ja kalsiumia 1200mg/vrk on nyt minulla testissä. Hullujen päivien alkuun on noin puolitoista viikkoa. Koitin lääkäristä saada apua mutta se vänkäsi että minulla ei voi olla pms koska minä olen liian nuori. Sitä on kuulemma vain vaihdevuosioireisilla. Käyn viittäkymmentä🙄 Tyyppi varmaan ei ollut ikinä kuullutkaan pmdd:stä joka minulla on. En lähtenyt väittelemään. Ehkä joku päivä lääkäri pääsee opinnoissaan naistentautien oppimateriaalinsa loppuun. Pitää vaan itse pähkäillä nämä jutut ja auttaa itse itseään.

Vierailija
12/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko kannattaisi opetella käyttäytymään. Olo voi olla huono muttei sitä tarvitse läheisiin purkaa. Voi sanoa miehelle, että on kehno olo, olen enemmän itsekseni vähän aikaa. Tuskin kovinkaan moni näistä PMS raivottarista huutaa päin näköä työpaikalla vai kuinka? Jos siellä pystyy hillitsemään itsensä niin miksi ei muka kykene olemaan yhtä korrekti omille rakkailleen?

Vierailija
13/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helpotit olo aiemmin? Keksi siitä jokin elementti, mitä voit toteuttaa nyt.

Ennen helpotti kun sain olla YKSIN kotona.

Vierailija
14/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B6 Vitamiini isolla annoksella ja kalsiumia 1200mg/vrk on nyt minulla testissä. Hullujen päivien alkuun on noin puolitoista viikkoa. Koitin lääkäristä saada apua mutta se vänkäsi että minulla ei voi olla pms koska minä olen liian nuori. Sitä on kuulemma vain vaihdevuosioireisilla. Käyn viittäkymmentä🙄 Tyyppi varmaan ei ollut ikinä kuullutkaan pmdd:stä joka minulla on. En lähtenyt väittelemään. Ehkä joku päivä lääkäri pääsee opinnoissaan naistentautien oppimateriaalinsa loppuun. Pitää vaan itse pähkäillä nämä jutut ja auttaa itse itseään.

Jeesus miten tyhmä lääkäri.

N. Kolmestakympistä se vakava oireilu alkaa ja loppuu kuulemma vaihdevuosiin - jotka voi kuitenkin olla yhtä helvettiä nekin.

Jee.

Vierailija
15/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt on psykoja jo normaalistikin, eikä tämä eristys sovi, kun pitäisi päästä shoppailemaan ja skumppabrunssille tyttöjen kanssa

Sinä olet sen tason lattapää että tulet kuolemaan yksin, ennemmin tai myöhemmin.

Mukavaa MGTOW-loppuelämää 😘

Vierailija
16/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin mielialalääke?

Alapeukuttajille tiedoksi, että oikein hankaliin pms-oireisiin tosiaan annetaan mielialalääkkeitä.

Joo, niinhän niitä annetaan vastoin käyttöohjeita. Neuvotaan käyttämään puolet kuukaudesta vaikka toimiva lääkityksen taso saavutetaan tasaisella annostuksella.

Vitamiineja saa apteekista samana päivänä, mielialalääkkeet saa lääkäristä ja nekään eivät auta kuin osaa ja ehkä vasta ajan päästä.

Vierailija
17/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku neulonta-, pitsinnypläys-, ristipisto ym. tarkkuutta ja keskittymistä vaativa sisällä tehtävä harrastus. Saat purettua tarmosi ja neuroosisi johonkin hyödylliseen.

Vierailija
18/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surauta vibralla orkut päivittäin. Ei tarvitse sietää miestäkään.

Vierailija
19/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytäkin olla karanteenissa, jos PMS.

Vierailija
20/26 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Facebookissa PMDD Suomi -ryhmään. Siellä on vertaistukea tarjolla.