PMS ja karanteenissa
Vituttaa kaikki, pelkään että räjähdän. Yleensä vetäydyn kuoreeni mutta nyt mies on kotona 24/7. Onko vinkkejä miten lievittää moodswingejä?
Kommentit (26)
Kerro edes miehelle, että PMS puskee päälle, niin tietää väistellä.
Mä sanoisin niin, että ajattele niin, että viime kädessä sinä olet vastuussa käytöksestäsi ja itsesti tyynnyttämisestä. Kukaan ulkopuolinen ei ole siitä vastuussa. Sitä tunnetilaa ei kannata ruokkia käyttämällä vihaista sisäistä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin niin, että ajattele niin, että viime kädessä sinä olet vastuussa käytöksestäsi ja itsesti tyynnyttämisestä. Kukaan ulkopuolinen ei ole siitä vastuussa. Sitä tunnetilaa ei kannata ruokkia käyttämällä vihaista sisäistä puhetta.
itsesi
Vierailija kirjoitti:
B6 Vitamiini isolla annoksella ja kalsiumia 1200mg/vrk on nyt minulla testissä. Hullujen päivien alkuun on noin puolitoista viikkoa. Koitin lääkäristä saada apua mutta se vänkäsi että minulla ei voi olla pms koska minä olen liian nuori. Sitä on kuulemma vain vaihdevuosioireisilla. Käyn viittäkymmentä🙄 Tyyppi varmaan ei ollut ikinä kuullutkaan pmdd:stä joka minulla on. En lähtenyt väittelemään. Ehkä joku päivä lääkäri pääsee opinnoissaan naistentautien oppimateriaalinsa loppuun. Pitää vaan itse pähkäillä nämä jutut ja auttaa itse itseään.
No jo oli tunari lääkäri :D Itse oon 29 ja kärsin pahoista PMS-oireista, kärsinyt jo monta vuotta.
Näkeekö kaverit että liityin?