Mistä papille puoliso?
Heti kun nettideitti mies kuulee, että työskentelen pappina kiinnostus loppuu siihen paikkaan. Miten ihmeessä pappeus on niin ei haluttavaa. Olen itse avarakatseinen ja hyvin sosiaalinen tyyppi, jaksan töissäkin vaikeita asioita. Olisin huippua seuraa omasta mielestäni, mutta ei vaan kohtaa yhteiset intressit. Eli mistä 40+ pappisnainen voisi löytää kumppanin? On minulla lapsia ja harrastuksia jne..
Kommentit (50)
Aika jännä juttu. Itselläni(olen mies) ei ole kyllä mielikuvaa naispapeista aseksuaaleina nutturapäinä.
MInäkään en usko, että aloittaja on pappi..lienee joku jurpo tollukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin sivistynyt kuvaus ihmisestä, miläli ko. kommentoija oli ap ollenkaan.
Voisiko syy olla jossain muussa kuin varsinaisesti pappeudessa?
Elämänkatsomusten tai persoonaliisuuksien eroavuuksissa,?
Onhan toki totta, että ihmisten rajoittuneisuus usein yllättää.
Kohtalaisen koulutetuillakin ihmisillä on kapeakatseisia stereotypioita.
40+ ujojen pariutuminen kyllä voi olla vaikeaa.
Nettideittejä arvosteleville olen usein sanonut, että joutuisin nyt sinkuksi, en keksisi mitään muuta keinoa tavata vastakkkaista sukupuolta kuin nettideitit.
Itsekään en keksi oikein muuta kuin harrastukset. Liikunta esim. joku oli tavannut tulevan puolisonsa juoksukoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo stereotyyppinen ajattelu on tosi lannistavaa, enhän halua olla sellaisen tollukan kanssa, joka on ihan jurpo.
Ap
Jos vaihtoehtoja on monta, karsinta tapahtuu hyvin pintapuolisten seikkojen perusteella. Ihmisluonto on sellainen, ei se muuksi muutu, vaikka kuinka rukoilisit.
Toki jos olet mieluummin yksin ja paistattelet siinä, että miehet nyt vaan on jurpoja, niin ole hyvä ja ryve erinomaisuudessasi. Jos oikeasti olet valmis hyväksymään, että sinussa ja toimintatavoissasi voi olla muutoksen aihetta, niin ota onkeesi jokainen kritiikki ja mieti, mitä se tarkoittaa sinun kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin sivistynyt kuvaus ihmisestä, miläli ko. kommentoija oli ap ollenkaan.
Niin siis, pappi itse tuolla aikaisemmin moitti joitakin miehiä jurpoiksi tollikoiksi. JOs tapaisin deittimielessä jonkun, joka sanoisi sukuouolestani noin ekalla tapaamisella....niin näkemiin vain.
JOs henkilö on pappi, vika kyllä jossain muussa kun ammatissa.
Ei-uskovaisesta miehestä