Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä papille puoliso?

Vierailija
19.04.2020 |

Heti kun nettideitti mies kuulee, että työskentelen pappina kiinnostus loppuu siihen paikkaan. Miten ihmeessä pappeus on niin ei haluttavaa. Olen itse avarakatseinen ja hyvin sosiaalinen tyyppi, jaksan töissäkin vaikeita asioita. Olisin huippua seuraa omasta mielestäni, mutta ei vaan kohtaa yhteiset intressit. Eli mistä 40+ pappisnainen voisi löytää kumppanin? On minulla lapsia ja harrastuksia jne..

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko sinulle joku oleskelulupaa vailla oleva komea muslimipako_lainen?

Vierailija
22/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin tässä seuraavan tosi-tv-ohjelman Sinkkuäidille sulhasen jatkoksi.

Rehellisesti, en osaa sanoa. Tsemppiä, rohkeutta ja varmasti sinua vielä rakkaus odottaa. :)

Sellainen sarja on jo tehty, tuli muutama vuosi sitten. Eli papit, pastorit ja taisi olla joku diakonikin etsivät siinä rakkautta. En enää muista oliko suomalainen vai ruotsalainen.

Oli ruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota toinen pappi mieheksesi niin jaatte samat arvot.

Ei niitä pappeja joka oksalla ole otettavaksi.

Vierailija
24/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin sanoa täältä, mutta olen itsekin nainen. :(

Kyllä lesbojakin pappeja on.

Vierailija
25/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin sanoa täältä, mutta olen itsekin nainen. :(

Kyllä lesbojakin pappeja on.

On on, mutta ei minun asiaani nyt auta se. Rakkautta vaan kaikille. Ap

Vierailija
26/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota toinen pappi mieheksesi niin jaatte samat arvot.

No kuule, eipä välttämättä. Jotkut miespapit katsovat, että naiset ovat suoraan helvetistä.

Vierailija
27/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pappi voi nimittää ketään tollukaksi?

Jokainen on arvokas tyyppi. Jos onkin vähän tollukka,eihän ihminen sille itse mtn voi

Vierailija
28/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo stereotyyppinen ajattelu on tosi lannistavaa, enhän halua olla sellaisen tollukan kanssa, joka on ihan jurpo.

Ap

Valitettavasti kirkko itse on vaikuttanut vahvasti tällaisten stereotypioiden syntyyn. Kun jatkuvasti vaan saarnataan jostain synneistä ja ollaan juututtu 1600-luvulle. Sama kuin jotkut multi level markkinoijat - ensin ollaan normaalia kaveria mutta sitten yhtäkkiä alkavat puskemaan sitä jotain shampoota. Niin tuntuu että joku pappi on salaa tosi takakireä ja tuomitseva.

Vierailija
29/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä taida oikeesti olla pappi.

Vierailija
30/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirkossa istuu k7vannäköinen mies yksin niin käy kysymäs lähtiskö saarnan jälkeen bisselle tai kävelylle:)

Vierailija
31/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ihan heti treffeillä kuiteskaa valehtelisi.

Ei oo olemassa naispappeja, te olette valepappeja!

Vierailija
32/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea tuo käydä pyytämässä treffeille mutta ei siellä kirkossa ole 40+miehiä. Lähempänä 70-80+. Minä olen kyllä niin ujo, että en kyllä uskaltaisi pyytää ketään minnekkään. Ap

Vierailija
33/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tärkeämpää jälkipolvet vai ura?  Luulisi uskovaisen tietävän mitä velvoitteita Jumala on vaatinut?

Vierailija
34/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miehet ovat hyvin nirsoja. Ja suurin osa seksin perässä juoksijoita. Valitettavasti +40 naisella on muutoinkin vaikea paritua isoissa kaupungeissa. Oman ikäiset miehet estsivät sitä täydellistä kumppania, perusnätti ja kiva ei riitä (kuin seksiin).

Pienikin negatiivinen asia karkottaa miehet, sulla se on sun ammatti, jollakin lievä ylipaino, toisella tupakointi jne. Miehet myös omassa ikäluokassa etsivät nuorempaa, ja usein lapsetonta.

Vierailija
35/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tartteis löytyä kuin yksi superhyvä tapaus, mutta ei missään näytä olevan sopivaa. Ap

Vierailija
36/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, en osaa sanoa. Tsemppiä, rohkeutta ja varmasti sinua vielä rakkaus odottaa. :)

Sellainen sarja on jo tehty, tuli muutama vuosi sitten. Eli papit, pastorit ja taisi olla joku diakonikin etsivät siinä rakkautta. En enää muista oliko suomalainen vai ruotsalainen.

Oli ruotsalainen.

Tavoitteena usko, toivo ja rakkaus oli sarjan nimi. Se oli hyvä ja lämminhenkinen ohjelma!

Vierailija
37/50 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ruotsalainen.

Tavoitteena usko, toivo ja rakkaus oli sarjan nimi. Se oli hyvä ja lämminhenkinen ohjelma!

Minäkin seurasin sitä ohjelmaa, oli hyvästi tehty!

Vierailija
38/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pappi, mikähän olet?

Vierailija
39/50 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään halua sekaantua varattuihin, virkamiehiäkin olen taiteillut mutta ovat kaikki naimisissa.

Ap

Jos ne lapset on jo hankittu ja erottu, niin mihin sinä sitä miestä enää tarvitset? Minne se kohta myötä- ja vastoinkäymisissä unohtui?

Vierailija
40/50 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi katosi kuin pieru Saharaan tai kirkkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän