Liikunta vain laiskistuttaa minua
Olen alkanut liikkumaan enemmän, toiveena lisää energiaa. Mutta ei tämä toimi ollenkaan!
Kun olen tehnyt kunnon juoksulenkin tai jonkun muun treenin, olen niin väsynyt että vain makoilen sohvalla. Jos liikun vain kevyesti, jaksan puuhata koko päivän. Pitääkö lopettaa liikunta?
Kommentit (9)
Kuulostaa ettet syö tarpeeksi. Itse olen väsynyt, jos syön liian vähän.
Dopamiini saattaa väsyttää, tekee olon rennoksi. Nauti siitä. Aikanaan yltiöpäinen rento olo hellittää.
Adrenaalit heikoilla aiheuttaa tämän. Liikkuminen uuvuttaa. Tee kävelylenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Adrenaalit heikoilla aiheuttaa tämän. Liikkuminen uuvuttaa. Tee kävelylenkkejä.
Mitähä? Olen kyllä aiemmin n. 10v sitten liikkunut todella aktiivisesti. Mutta kyllä mä silloinkin muistan että olin aika löysä treenien jälkeen. Nyt vain ei voi vain velttoilla tavallisena päivänä kun on lapset ja koti hoidettavana. -ap
Sama. Jos aloitan töiden teon päivällä ennen liikkumista, jaksan tehdä tarvittavat asiat. Jis yritän tehdä töitä treenin tai ulkoilun jälkeen, turha toivo.
Liian kova liikunta kuntoon nähden väsyttää. Juoksuakin pitää aloitella ja muutenkin treenailla rennolla meiningillä. Jos lenkin jälkeen jäi olo, että olisi voinut vielä jatkaa on se hyvä merkki.
Ei pidä, vaan aloittaa kevyellä liikunnalla ja lisätä oman voinnin mukaan haastetta, liian kovalla treenillä vaan rikot itsesi.