Nainen, mitä mieltä niilo22 tubettajasta?
Mitä ajatuksia herättää? Ja voisitko kuvitella seurustelevasi niilon kanssa.
Kommentit (65)
Sillähän oli tyttöystävä joku aika sitten.
Tsemppiä Niilolle. Liian nuori minulle.
Katsoin joskus, mutta ei erityisemmin naurattanut. Ihmisten hölmöys aiheuttaa minulle kärsimystä ilman että kaivetaan ääriesimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ohan se aika sympaattinen ja miten jaksaa tehä videoita päivästä toiseen ilkeistä kommenteista huolimatta. Joskus tulee mieleen, et ymmärtääkö se ees tai lukeeko se niitä kommentteja? Jatkuvaa nälvintää. Mut joo, en voisi kuvitella seuurstelevani...
Siksi, kun se ei osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Sillähän oli tyttöystävä joku aika sitten.
Eittämättä tämän youtube-kuuluisuuden ansiosta! Niilonkin status nousi pari pykälää!
Se on symppis. Ei minun tyyppiä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertainen tapaus.
Johtuu lausunnostasi.
Ei oikeasti taida olla. Oikeasti toista ei voi tuntea ja myöntää tuollaisia lausuntoja.
Todennäköisesti jos joutusit autiolle saarelle ja niilo22 toiselle saarelle, niin hän pärjäisi paremmin ja selviytyisi hengissä ja sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Ohan se aika sympaattinen ja miten jaksaa tehä videoita päivästä toiseen ilkeistä kommenteista huolimatta. Joskus tulee mieleen, et ymmärtääkö se ees tai lukeeko se niitä kommentteja? Jatkuvaa nälvintää. Mut joo, en voisi kuvitella seuurstelevani...
Jätkän lukihäiriöstä päätellen epäilen suuresti, että ymmärtää tai lukee puoliakaan kommenteista. :D
Enemmän ajatuksia herättävät ne kommentit, joita ihmiset lähettelevät niilon videoihin. Hyvä esimerkki taas siitä, että ei ole olemassa ihmisiä. On vain olemassa vähän älykkäämpiä eläimiä.
Voisin seukata Niilon kaa. Komea on.
Tiedän kuka on mutta en ole katsonut yhtäkään sen videoa joten en osaa muodostaa mielipidettä.
Paras videoiden luikauttaja mitä ONH!