Nainen, mitä mieltä niilo22 tubettajasta?
Mitä ajatuksia herättää? Ja voisitko kuvitella seurustelevasi niilon kanssa.
Kommentit (65)
Samaistuttava t. Asperger mies 1990
Mähän olin ihastunutkin niiloon joskus silloin vuosia sitten. 🤭 Se on kyllä muuttunut aikamoiseksi hermoraunioksi, mutta onko se mikään ihme kun niin paljon kiusataan. On niilo silti edelleen mun lempitubettaja.
Ja ihanaa kun hänellä on taas tyttöystävä.
Fakta kirjoitti:
Samaistuttava t. Asperger mies 1990
Niilo ei ole autisti. Hänellä on laaja-alaisen oppimishäiriön diagnoosi. Ei liity autismiin.
Ite uskon että Niilo (joka ei ole edes sen oikea nimi) vetää ihan täyttä roolia sen videoissa eikä oikeasti ole niin hidas/seko.
Vierailija kirjoitti:
Onko Niilon kihlattu Onni?
ONH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Niilon kihlattu Onni?
ONH
Suoraan maagista ;)
Niilo on selvästi jännä mies, joka hakkaa naistaan eli juuri sellainen mies josta naiset pitävät.
Viimeinen elossa oleva neandertalinihminen
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen elossa oleva neandertalinihminen
Pasi Viheraho?
Mun mielestä Niilo on ihana. Oppimishäiriö ei tarkoita heikkolahjaisuutta, kuten joku ketjussa kirjoitti. Niilolla on sellaista sydämen viisautta, mitä näiltä arvostelijoilta puuttuu. Lisäksi kykyä itsekuriin (mm. paino, alkoholi ym.). Ei pysty moni samaan. Onkohan sillä nyt tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Niilo on ihana. Oppimishäiriö ei tarkoita heikkolahjaisuutta, kuten joku ketjussa kirjoitti. Niilolla on sellaista sydämen viisautta, mitä näiltä arvostelijoilta puuttuu. Lisäksi kykyä itsekuriin (mm. paino, alkoholi ym.). Ei pysty moni samaan. Onkohan sillä nyt tyttöystävä?
Samaa mieltä, mutta on se mestari välttelemään ihmisiä!
Aina nännit kovettuu niiloa kuunnnellessa.
Ai mitä mieltä. Toivon että jää rauhaan. Että on ystävällisiä katsojia. Kukaan ihminen ei ole vitsin kohde. Asioille voi joskus nauraa jotkut yhdessä jos on sellainen asia, ei ihmisille, saati kiusata. Jokaisen oma elämä ja tilanne.
Haluaisin kovasti hengailla niilon kanssa. Vaikuttaa kivalta kaverilta.