Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä niilo22 tubettajasta?

Vierailija
19.04.2020 |

Mitä ajatuksia herättää? Ja voisitko kuvitella seurustelevasi niilon kanssa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän mennyt maku häneen.

Joskus muutama vuosi sitten hän vielä arvosti lähettämiäni kirjeitä hänelle, mutta nyt viimeisimmät kirjeen lukemiset videolla ovat tuntuneet vain ärsyttävän häntä, vaikka olen kirjoittanut positiivisia asioita. Ei häneltä tietenkään voi olettaa loogisuutta, mielipiteet samasta asiasta voivat muuttua päivittäin. Hänellähän on diagnoosi, josta on itse kertonut videoillaan.

Huomaan etten enää oikein jaksa katsoa hänen videoitaan. Toki välillä käyn katselemassa, mutta suurin innostus on laantunut.

Vierailija
22/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinkertainen tapaus.

Johtuu lausunnostasi.

Ei oikeasti taida olla. Oikeasti toista ei voi tuntea ja myöntää tuollaisia lausuntoja.

Todennäköisesti jos joutusit autiolle saarelle ja niilo22 toiselle saarelle, niin hän pärjäisi paremmin ja selviytyisi hengissä ja sinä et.

Et ole selvästi edes seurannut niiloa, jos et tiedä että hänellä on diagnoosi 81.3 eli laaja-alainen oppimisvaikeus, vanhalta nimitykseltään heikkoląhjaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hän tämä mystinen M25 :) ? Siinä tapauksessa kyllä!!

Vierailija
24/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen?

Vierailija
25/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen. En voisi kuvitella, olemme älyllisesti eri maailmoista.

Vierailija
26/65 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut niiloa vuosia ( niin, joku voisi kysyä että miksi), ja olen iloinen että hän on ottanut itseään niskasta kiinni terveytensä suhteen. Kilot ja viinan kittaus on mennyttä elämää. Niilo on symppis, mutten häntä oikeasti jaksaisi, sillä silti todellinen valittaja ja kitisijä. Kivoja meemuja hänestä syntynyt, esim klassiset rappiotupettaja tier housuunpaskomiset. Bengalintiikeri ja jonnejen lähettämät pikkarit postissa never forget.

Vierailija
27/65 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka ei halua Niiloa......”pitäis hakata semmoset tyypit”

Vierailija
28/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja voisin seurustella. Katsokaa vaikka Perjantai dokkari hänestä niin vaikuttaa paljon normaalimmalle ja komealle

Vierailija
29/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon saanu siitä enemmän sellasen kuvan että olis miehiin päin

Vierailija
30/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieree ja paskoo videoissa, ei kiitos

Vierailija
31/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo on harvinaisen komea mies.

Vierailija
32/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin joskus, mutta ei erityisemmin naurattanut. Ihmisten hölmöys aiheuttaa minulle kärsimystä ilman että kaivetaan ääriesimerkkejä.

Miksi hänen pitäisi yleensä edes naurattaa. Ei tubessa muutkaan omasta elämästä kertovat ole mitään stand uppia vetämässä. Säälittävää jos ihmisten sairaudet aiheuttaa sinulle kärsimystä.

Vierailija
33/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pieree ja paskoo videoissa, ei kiitos

Etkö itse koskaan piere ja pasko?

Vierailija
34/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilossa on parasta just se ettei kumartele ketään. Tubessa paljon kolmekymppisiä tekemässä teinitubea. Se jos mikä on säälittävää.

Vierailija
35/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hänen kiusaamisensa käy ärsyttämään.

Vierailija
36/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut niiloa vuosia ( niin, joku voisi kysyä että miksi), ja olen iloinen että hän on ottanut itseään niskasta kiinni terveytensä suhteen. Kilot ja viinan kittaus on mennyttä elämää. Niilo on symppis, mutten häntä oikeasti jaksaisi, sillä silti todellinen valittaja ja kitisijä. Kivoja meemuja hänestä syntynyt, esim klassiset rappiotupettaja tier housuunpaskomiset. Bengalintiikeri ja jonnejen lähettämät pikkarit postissa never forget.

Hän on yksinäinen, joka aiheuttaa tuollaista käytöstä.

Ei ole helppoa olla positiivinen, kun sinua hyljeksitään joka paikassa vain, koska sinä olet erilainen, mitä yhteiskunta haluaa.

Vierailija
37/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin katsomisen vanhimmista videoista ja olivat ihan normaaleja kotivideoita. Ne olisi yhtä hyvin voinut kuvata tavallinen perheenisä mökillä. Ei mitään yhteyttä niihin videoihin joilla on tullut kuuluisaksi.

Vierailija
38/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on niin karun näköinen, onko jotain huumetaustaa vai onko pelkkä viina voinut tehdä tuon näköiseksi

Vierailija
39/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en nainen olekaan, niin niilo22 vaikuttaa kyllä mukavalta jampalta. Ne videot joissa niilo on uusien harrastustensa parissa ovat oikein iloisia, kuten niilokin niissä videoissa. Koripallon pelailut, luistelut ja frisbeegolfit olivat niitä hetkiä kun niilo jopa aidosti hymyili ja oli jokseenkin positiivinen, mutta ne röpötyskuutiovideot taas tuppaavat olemaan niitä missä kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Niilokin kaipaa seuraa ja tekemistä siinä missa muutkin ihmiset, harmi vaan, että niilon innostus asioita kohtaan on aika ohimenevää, johtuen ehkä harrasteseuran puutteesta. 

Terveisin Naispelko27

Vierailija
40/65 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa miten Niilo tuo esiin työttömän ja syrjäytyneen ihmisen yksinäisyyden. Olen itse ihan yhtä yksinäinen ja ajatukset tuntuu pyörivän päässä kehää samalla tavalla kuin Niilo selittää tajunnanvirtaa videoissa. Aitoa ja inhimillistä meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä