Perheellinen miksi haluat lapsettoman kumppanin?
En ymmärrä ollenkaan eronneita ihmisiä kenellä on lapsia, ja tieten tahtoen haluavat sitten itselleen lapsettoman kumppanin? Miksi?
Siis nämä ihmiset jotka eivät missään nimessä edes katso toiseen perheelliseen eronneeseen vaan täytyy olla uuden kumppanin lapseton. Yleensä ottaen miehet näitä lapsettomia haluaa.
35-45- deittimarkkinoilla tämä on normi. Monta miestä tullut vastaan jotka sanoo että haluaa lapsettoman kumppanin vaikka itsellä lapsia.
Nämä steriloituja miehiä jotka ei aio enää lisääntyä. Haluavat vapaaehtoisesti lapsettoman kumppanin.
Miksi ?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät nykyään kestä perhe-elämää ja aikuisuutta eivätkä naisia, joista on tullut äitejä. Haluavat palata jonnekin ikuiseen teini-ikään, jossa ei myöskään tarvitse millään lailla huolehtia naisesta (siksi uuden naisen pitää olla ”itsenäinen”). Epäkypsää tämä kaikki toki on. Ja kuitenkin se pisimpään kantava onnellisin elämä olisi sitä tohvelisankarin kotielämää.
Itsenäisenä naisena tuo on aika kamalaa koska en toki halua tuollaista miestä, ei minusta itsenäinen ole tullut muiden tarpeisiin mutta juuri tuollaisia vedän puoleeni.
Vierailija kirjoitti:
En lapsettomana huoli perheellistä kumppania siitä yksinkertaisesta syystä, että lapsettomiakin vaihtoehtoja on tarjolla. Mielestäni olisi kaikkein järkevintä, kun jokainen pariutuisi ns. omassa sarjassaan, lapselliset keskenään ja lapsettomat omissa porukoissaan. Erilaisten elämien ja arvojen yhteensovittaminen on niin raskas prosessi, ettei sellaiseen hyppää ihan kevein perustein.
Joo kyllä ehdottomasti ihan kaikkien pitäisi elää se sama elämä.
Ei pieniä lapsia, ei hankalia exiä. Parisuhteemme on vaan "aikuisten juttuja". Tämän vuoksi valinta on lapseton mies.
t. Eronnut yh-nainen 47 v. , kolme yli 15-v. lasta + ihana lapseton miesystävä
Haluan tasavertaista kumppanuutta. Kukin ymmärtäköön sen haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt eroaisin puolisostani, niin en todellakaan alkaisi seurustella kenenkään yh:n kanssa.. En haluaisi että kotonani olisi "vieras" lapsi ja pitäisi teeskennellä, että se on yhtä rakas kuin oma.
En tajua sun kaltaisia kylmiä ihmisiä. Itse tiedän että itse oppisin ajan kanssa rakastamaan rakastamani ihmisen lapsia kuin omiani. Oon aina tullut hyvin lasten kanssa toimeen ja lapset on tykännyt minusta. Omien sisarustenkin lapset on rakkaita ja tärkeitä niin miksipä ei sitten lapsi jonka kanssa asuisin vuosia saman katon alla.
Entä kun olet kiintynyt tähän lapseen vuosien varrella, mutta tuletkin jätetyksi? Et tule näkemään enää koskaan. Ja sisarten lapsivertaus ei oikein toimi, koska he eivät asu luonasi 24/7.
No onhan perheellisen paljon helpompi sovittaa aikataulunsa yhteen lapsettoman kanssa. Itse olen lapseton ja joskus tapailin miestä jolla oli edellisestä liitosta lapsia. Täytyy sanoa että toistamiseen en sitä virhettä tee.
Ja aika usein nämä jotka toiselta vaativat lapsettomuutta eivät halua enempää lapsia. Eivät siis sovellu kumppaniksi sellaiselle joka lapsia haluaa. Ja miksi myöskään kukaan vela haluaisi keskelle lapsiperhearkea?