Perheellinen miksi haluat lapsettoman kumppanin?
En ymmärrä ollenkaan eronneita ihmisiä kenellä on lapsia, ja tieten tahtoen haluavat sitten itselleen lapsettoman kumppanin? Miksi?
Siis nämä ihmiset jotka eivät missään nimessä edes katso toiseen perheelliseen eronneeseen vaan täytyy olla uuden kumppanin lapseton. Yleensä ottaen miehet näitä lapsettomia haluaa.
35-45- deittimarkkinoilla tämä on normi. Monta miestä tullut vastaan jotka sanoo että haluaa lapsettoman kumppanin vaikka itsellä lapsia.
Nämä steriloituja miehiä jotka ei aio enää lisääntyä. Haluavat vapaaehtoisesti lapsettoman kumppanin.
Miksi ?
Kommentit (47)
Ehkä kokevat, että mahdollisen seurustelun ja esim. yhteenmuuton tullessa kyseeseen, on helpompi sovittaa yksi ihminen perheeseen kuin että yhdistettäisiin kaksi perhettä. Tämmösen selityksen ainakin olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tältä palstalta saat vastauksen, en muista ikinä nähneeni täällä yh-isää.
Ei tarvitse olla yh-isä, vaan ihan tavallinen jaettu vanhemmuus. Moni mies kenen kanssa olen jutellut, heillä vuorovanhemmuus kuten itsellänikin. Viikko-viikko tms. Sinänsä osallistuvia isiä. Mutta kun kuulee että minulla on lapsia, niin ei kiinnosta. Etsivät lapsetonta. Tuttu mies sanoi että totta on ja hänkin etsii pääasiassa lapsetonta. Ja sitten pitää olla vielä nuori.. yksi pariskunta säälittää kun mies lupasi naiselle vielä lapsia ja kävi vasektomiassa ilman naisen tahtoa. Nainen on masentunut haamu nykyään.
Missä on ne vuorovanhempi-isät kelle on ok että naisellakin on vuorovanhemmuus?
Lapsia omaavalla ei ole mitään oikeutta vaatia lapsettomuutta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kokevat, että mahdollisen seurustelun ja esim. yhteenmuuton tullessa kyseeseen, on helpompi sovittaa yksi ihminen perheeseen kuin että yhdistettäisiin kaksi perhettä. Tämmösen selityksen ainakin olen kuullut.
Onko markkinoilla oikeasti niin paljon vapaaehtoisesti lapsettomia naisia ? Vai onko miesten aikomus aina vaan vaihtaa naista sitten kun perhehaaveet tulee kehiin?
Mielestäni on yksinkertaisempaa ja helpompaa sovittaa yhteen menot lapsettoman kanssa, tosin omassa ikäluokassani useimpien lapset ovat jo aikuisia, joka on se kaikkein paras vaihtoehto. Ihan käytännön toimivuuden vuoksi tämä toive. Ja seurustelu ei ole ollenkaan pakollista, joten voin olla vielä ilman kunnes kuopukseni on täysi-ikäinen. Kahden perheen yhteensovitus on niin vaikea ja vaativa ponnistus, etten siihen lähde. Loputon tapailusuhde ei sekään maistu, koska yhteistä lapsivapaata aikaa ei juuri ole. Pari kertaa kokenut ja loppunut ihan tylsyyteen. Ellei ihan naapuriin muuta sopiva perheellinen ehdokas, jota on helppo tavata vaikka joka päivä, niin näillä mennään.
Mun mies on tällainen että vaati lapsettomuutta minulta vaikka hänellä on lapsia.
Mies on tavallaan luonut minusta itselleen jonkin kuvan joka ei minusta ole totuudenmukainen. Hän pitää minua vapaaehtoisesti lapsettomana itsenäisenä naisena joka ei halua sitoa itseään perheeseen. Se mielikuva on aivan täysin väärä enkä ole koskaan antanut edes ymmärtää että tämä olisi totta.
Avioeronsa jälkeen miehellä oli kova tarve toteuttaa itseään ja siihen kuului pärjäävä, nuori ja kaunis uusi vaimo. Mies ei yhtään ole kuunnellut kun olen 4 vuotta hänelle sanonut että minä aion lapsia kyllä hankkia. Viimeiset kaksi vuotta olen vain säästänyt huimat määrät rahaa ja vielä vuosi 3kk niin minulla on 25 000 säästössä. Sitten eroan, ostan oman asunnon ja lähden lapsettomuusklinikalle hedelmöitykseen 😊
Vierailija kirjoitti:
Lapsia omaavalla ei ole mitään oikeutta vaatia lapsettomuutta muilta.
Jessus, miten typerä lause. Ei kai kukaan kuljekaan ympäriinsä vaatimassa muilta ihmisiltä, että "Sinulla ei saa olla lapsia!"
Ja lapsia omaavalla on täysi oikeus etsiä lapsetonta. Jokaisella on oikeus etsiä vaikka yksisarvista.
Oon ihastunut lapsettomaan mieheen mutta en vaadi mieheltä lapsettomuutta. Lapsettoman kohdalla pelottaa ettei sopeutuisi perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut lapsettomaan mieheen mutta en vaadi mieheltä lapsettomuutta. Lapsettoman kohdalla pelottaa ettei sopeutuisi perhe-elämään.
Miksei sopeutuisi? Jos on normaalia vastuullista elämää viettänyt aiemmin.
Itse en haluaisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa, mutta lapsia saa kumppanilla olla, ja heihin saa keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sopeutuisi? Jos on normaalia vastuullista elämää viettänyt aiemmin.
Itse en haluaisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa, mutta lapsia saa kumppanilla olla, ja heihin saa keskittyä.
Varmasti löytyy teitä jotka voisitte sopeutua. Tuo on vain asia joka aiheuttaa epävarmuutta kun aiheen ympärillä niin paljon negatiivista keskustelua.
En vaatinut lapsettomuutta, mutta koska oma lapseni oli jo melkein täysi-ikäinen, en olisi ollut enää valmis elämään pikkulapsiarkea. Olisin hyväksynyt samanikäiset lapset kuin omani. Mutta onnekseni löysin vela-miehen. Jo senkin takia, etten voi enää saada lisää lapsia.
Mitä mä nyt tässä oon näitä sinkkumarkkinoita kolunnut, niin eipä se lapsettomuus välttämättä mikään meriitti ole. Ihmettelen siis moista ehdottomuutta.
Tyhmempikin oppii yhdestä virheestä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tältä palstalta saat vastauksen, en muista ikinä nähneeni täällä yh-isää.
Ei tarvitse olla yh-isä, vaan ihan tavallinen jaettu vanhemmuus. Moni mies kenen kanssa olen jutellut, heillä vuorovanhemmuus kuten itsellänikin. Viikko-viikko tms. Sinänsä osallistuvia isiä. Mutta kun kuulee että minulla on lapsia, niin ei kiinnosta. Etsivät lapsetonta. Tuttu mies sanoi että totta on ja hänkin etsii pääasiassa lapsetonta. Ja sitten pitää olla vielä nuori.. yksi pariskunta säälittää kun mies lupasi naiselle vielä lapsia ja kävi vasektomiassa ilman naisen tahtoa. Nainen on masentunut haamu nykyään.
Missä on ne vuorovanhempi-isät kelle on ok että naisellakin on vuorovanhemmuus?
Onko naiset vähän tyhmiä kun alkaa suhteisiin tollasten lapsia tehneiden miesten kanssa?
No onhan se helpompaa jos sopassa on vaan yhden lapset. Itse en kyllä mitenkään “vaadi” lapsetonta miestä, ihan kaikenlaisille olen avoin. Ja jokainen saa kuitenkin etsiä ihan mitä tahtoo, etenkin jos on myös sinut sen kanssa että ei välttämättä löydy.
Miksi sinulle ei käy lapseton mies? Vaikka palsta nyt muuta aina väittää, niin ei sen lapsettoman miehen löytäminen äiti-ihmisenä mitenkään mahdotonta sentään ole.
Täällä oli vähän aikaa sitten pitkä ketju jossa paljon vastauksia miksi haluavat lapsettoman.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tällainen että vaati lapsettomuutta minulta vaikka hänellä on lapsia.
Mies on tavallaan luonut minusta itselleen jonkin kuvan joka ei minusta ole totuudenmukainen. Hän pitää minua vapaaehtoisesti lapsettomana itsenäisenä naisena joka ei halua sitoa itseään perheeseen. Se mielikuva on aivan täysin väärä enkä ole koskaan antanut edes ymmärtää että tämä olisi totta.
Avioeronsa jälkeen miehellä oli kova tarve toteuttaa itseään ja siihen kuului pärjäävä, nuori ja kaunis uusi vaimo. Mies ei yhtään ole kuunnellut kun olen 4 vuotta hänelle sanonut että minä aion lapsia kyllä hankkia. Viimeiset kaksi vuotta olen vain säästänyt huimat määrät rahaa ja vielä vuosi 3kk niin minulla on 25 000 säästössä. Sitten eroan, ostan oman asunnon ja lähden lapsettomuusklinikalle hedelmöitykseen 😊
Minkä hemmetin takia tuhlaat elämääsi tuollaisen urpon kanssa, etkä etsi itsellesi lapsetonta, mutta lapsia haluavaa miestä? En ymmärrä kuka sinulle on antanut yläpeukkua, kommenttisi kuulostaa nimittäin vähäjärkiseltä.
Mieheni on vela, itselläni on lapsia. En halunnut perheellistä miestä, koska uusperheiden sun ja mun lapset aiheuttavat aina riitaa ja jännitteitä vanhempien välille.
Mulla ei ole lapsia enkä tapailisi miestä, jolla on lapsia. Niistä täysi-ikäisistä kotoa muuttaneistakin aiheutuu ongelmia. Joku on alholisti toinen kaipaa lastenhoitoapua jne. Ei kiitos. N38