Täytän pian 30 ja olen neitsyt - pitäisikö tehdä asialle jotain?
Kuten otsikosta käy ilmi. Täytin alkuvuodesta 29, eli kolmekymppiset lähestyvät vääjäämättä. En ole koskaan harrastanut seksiä ja hädin tuskin suudellut joskus teinivuosina.
Seksittömyys johtuu siitä, ettei minua yksinkertaisesti ole kiinnostanut. Olen ihan tavallinen, perusnätti nainen, ja uskoakseni aseksuaali. Seksi ei herätä mitään suuria tunteita itsessäni. Olen kuitenkin alkanut miettiä, että tulenko tulevaisuudessa katumaan, jos en koskaan edes kokeile hommaa? Tuntuu, että kun kolmenkympin rajapyykki ylittyy, niin kaikki muuttuu vaikeammaksi ja se juna on sitten mennyt.
Pelkään kuitenkin myös sitä, että harrastan seksiä vääristä syistä ja yhteiskunnan luomien paineiden vaikutuksesta, ja että saattaisin yhtä todennäköisesti sitten katua sitä myöhemmin. Ja että siinä missä suhtautumiseni seksiin on nyt neutraali, saattaisi tällainen kokemus muuttaa suhtautumiseni sinne negatiiviseen. Se olisi epätoivottua.
Olen kuitenkin alkanut vakavasti harkita Tinder-profiilin luomista vain tätä tarkoitusta varten. Mielipiteitä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille seksi on pelkkä sosiaalinen rituaali jolla he sitouttavat/yrittävät sitouttaa miehen itseensä. Aitoon seksuaaliseen nautintoon, nautintoon nautinnon vuoksi, kykenee vain mies. Naisten alikehittyneet seksuaaliset elimet ei kykene aitoon seksuaaliseen nautintoon. Parhaimmillaankin naisen "orgasmi" on yhtä nautinnollista kuin aivastus.
Orkasmi tuntuu kyllä hyvälle :3 Sen takia on kiva itsetyydyttää pari kertaa viikkossa. Kun alkaa himottaa
Sitten kun miesten värkit alkaa surraamaan, niin voivat antaa naisille melko taattuja orkasmeja
Jos kiinnostaa itseäsi, kokeile, mutta älä tee sitä sosiaalisesta paineesta.
Odota että täytät 30v, niin susta tulee urbaanin legendan mukaan velho!:D
Plus on siistimpää sanoa, että oot ollu 30v selibaatissa, kuin 29v.
huomaa miksi seksi on naisille epämukavaa eikä kauhean nautinnollista kun lukee ihmisten kommentteja ja kuinka nainen muka on nyt vaan sellainen joka ei nauti mistään seksistä ja se on muka naiselle vaan väline saadakseen jotain...hohhoijaa kertoo jo paljon miksi naisia ei seksi kiinnosta kun miesten ajatusmaailma on näin negatiivinen. Ei kiinnosta tietää mistä nainen kiihottuu, ei kiinnosta pyrkiä luomaan molemminpuolista mentaalista yhteyttä ja turvallisuuden tunnetta, ei kuunnella toinen toista. On totta että naisten seksuaalisuus on tuntemattomampi käsite kuin miesten ja sitä joutuu enemmän tutkimaan mutta eikö se olisi sen arvoista että oikeasti lähdette rakentamaan naisen kanssa sitä tunneyhteyttä josta molemmat sitten hyötyvät intiimeissä tilanteissa?
Oikeasti tuntuu että monet miehet ovat jostain luolamies ajoilta, pääkopassa juokse mikään ajatus, eletään vain alapää halujen mukana miettimättä enempää. Monet mies kaverit sanoneet että miehet ovat simppeleitä ja no sehän on ihan hyväkin juttu mutta ei kai se nyt sitä tarkoita ettei miehellä ole mitää sosiaalista tai emotionaalista älyä tai edes halua oppia uusia asioita naisista ja yrittää kehittää itseään? Ihme pellejä monet miehet. Seksi on yliarvostettua, itse en ole kovin nautinnollista seksiä ikinä saanut, orgasmin saan vain itselleni annettua. Miehet kyllä halunneet jatkaa panemista mutta minä lähtenyt suhteesta kun ei ole paljon mitään mitä anta takaisin kun itse vain ottavat ja nauttivat. Jos haluan nauttia niin en tarvitse miestä siihen, hoidan itseni paremmin kuin kukaan mies.
Pakko kirjoittaa tähän, että itse olen nyt reilusti yli 20-vuotias nainen ja vaikka kuinka tahtoisin seurustella jonkun kanssa ja että joku rakastaisi minua niin eihän tästä tule mitään. En minä uskalla edes lähestyä ihmisiä niin en pääse edes tutustumaan kenenkään. En pysty luottamaan ja samalla minun on vaikeaa uskoa, että kukaan rakastaisi minua. Samalla haluaisin läheisyyttä ja olen yksinäinen. En voisi tällä hetkellä edes ajatella seksiä kenenkään kanssa ja itsekin olen neitsyt. Ymmärrän, että joillekin tämä on oma valinta, mutta itselle jokin sellainen pakko tilanne ja en tiedä miten koskaan mikään muuttuu jos en saa tavallaan itseäni kuntoon. Olenhan minäkin terveiden kirjoissa kaikesta huolimatta, mutta muuten sitten melko outo ihminen jolla ei näytä onnistuvan monikaan asia mitä muilla. Jos toisille puhuminen on jo vaikeaa on vaikeaa ajatella itseään johonkin paljon enemmän rohkeutta vaativaan tilanteeseen. Ja kyllä minulla menneisyyden kokemukset vaikuttavat paljon ja olen muutenkin melko ujo ihminen. Jotenkin kun näin tämän ketjun niin mietin, että kirjoitan tämän, vaikka se olisi kuinka säälittävää ja surkeaa ja en minä todellakaan halua olla mikään taakka muille muutenkaan ja tietenkin ne asiat on itse korjattava.
Vierailija kirjoitti:
huomaa miksi seksi on naisille epämukavaa eikä kauhean nautinnollista kun lukee ihmisten kommentteja ja kuinka nainen muka on nyt vaan sellainen joka ei nauti mistään seksistä ja se on muka naiselle vaan väline saadakseen jotain...hohhoijaa kertoo jo paljon miksi naisia ei seksi kiinnosta kun miesten ajatusmaailma on näin negatiivinen. Ei kiinnosta tietää mistä nainen kiihottuu, ei kiinnosta pyrkiä luomaan molemminpuolista mentaalista yhteyttä ja turvallisuuden tunnetta, ei kuunnella toinen toista. On totta että naisten seksuaalisuus on tuntemattomampi käsite kuin miesten ja sitä joutuu enemmän tutkimaan mutta eikö se olisi sen arvoista että oikeasti lähdette rakentamaan naisen kanssa sitä tunneyhteyttä josta molemmat sitten hyötyvät intiimeissä tilanteissa?
Oikeasti tuntuu että monet miehet ovat jostain luolamies ajoilta, pääkopassa juokse mikään ajatus, eletään vain alapää halujen mukana miettimättä enempää. Monet mies kaverit sanoneet että miehet ovat simppeleitä ja no sehän on ihan hyväkin juttu mutta ei kai se nyt sitä tarkoita ettei miehellä ole mitää sosiaalista tai emotionaalista älyä tai edes halua oppia uusia asioita naisista ja yrittää kehittää itseään? Ihme pellejä monet miehet. Seksi on yliarvostettua, itse en ole kovin nautinnollista seksiä ikinä saanut, orgasmin saan vain itselleni annettua. Miehet kyllä halunneet jatkaa panemista mutta minä lähtenyt suhteesta kun ei ole paljon mitään mitä anta takaisin kun itse vain ottavat ja nauttivat. Jos haluan nauttia niin en tarvitse miestä siihen, hoidan itseni paremmin kuin kukaan mies.
Valitettavasti olet saanut niin sanotusti huonoa seksiä. Asiansa osaavat miehet ja naiset ovat herkkänä sille mistä toinen nauttii ja kiihottuvat toisen nautinnosta. Siitä huolimatta, arvostaisin jos ihmiset sukupuolesta riippumatta myös itse pohtisivat halujaan ja toisivat toiveitaan avoimesti esille.
Olet kahden vaiheilla? Eroon hankkiutuminen vaatii erikseen vaivannäköä ja siitä voi tulla negatiivisia seurauksia, joten parempi varmaan on jatkaa elämää kuin tähänkin asti. Voit harrastaa seksiä, jos törmäät luonnollisesti johonkin jossain ja tuntuu siltä.