Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän pian 30 ja olen neitsyt - pitäisikö tehdä asialle jotain?

Vierailija
19.04.2020 |

Kuten otsikosta käy ilmi. Täytin alkuvuodesta 29, eli kolmekymppiset lähestyvät vääjäämättä. En ole koskaan harrastanut seksiä ja hädin tuskin suudellut joskus teinivuosina.

Seksittömyys johtuu siitä, ettei minua yksinkertaisesti ole kiinnostanut. Olen ihan tavallinen, perusnätti nainen, ja uskoakseni aseksuaali. Seksi ei herätä mitään suuria tunteita itsessäni. Olen kuitenkin alkanut miettiä, että tulenko tulevaisuudessa katumaan, jos en koskaan edes kokeile hommaa? Tuntuu, että kun kolmenkympin rajapyykki ylittyy, niin kaikki muuttuu vaikeammaksi ja se juna on sitten mennyt.

Pelkään kuitenkin myös sitä, että harrastan seksiä vääristä syistä ja yhteiskunnan luomien paineiden vaikutuksesta, ja että saattaisin yhtä todennäköisesti sitten katua sitä myöhemmin. Ja että siinä missä suhtautumiseni seksiin on nyt neutraali, saattaisi tällainen kokemus muuttaa suhtautumiseni sinne negatiiviseen. Se olisi epätoivottua.

Olen kuitenkin alkanut vakavasti harkita Tinder-profiilin luomista vain tätä tarkoitusta varten. Mielipiteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi turhaan vaivautua? Hyvinhän sä oot pärjännyt ilman tähänkin asti.

Vierailija
2/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 58v hopeakettu voisi päästää sinut neitsyydestäsi.

Olet kyllä jo aika vanhan puoleinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ei ole mikään rajapyykki seksin harrastamisen suhteen. Yli kolmekymppisetkin harrastavat seksiä. Jotkut jopa ensimmäisen kerran.

Vierailija
4/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet harjoittanut itsetyydytystä ja nautit siitä, saattaisit nauttia pariseksistäkin.

Vierailija
5/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät. Jos homma ei kiinnosta niin toisaalta miksi vaivautua. Toisin kuin näillä palstoilla ja iltapäivälehdissä fantasioidaan, niin seksi ei oikeasti ole niin ihmeellistä. Suurin osa miehistä on huonoja sängyssä eikä se ole normiseksuaalille heteronaisellekaan mitään ilotulitusta. Ja toisin kuin näillä palstoilla ulistaan, niin on täysin ok olla haluamatta sitä. Nykyajan yhteiskunta vaan yrittää tuputtaa sitä joka tuutista ja ihmisille syntyy käsitys, että on pakko olla jatkuvasti yliseksuaalinen, kiinnostunut hillittömästä hässimisestä, leluista ja biseksuaalisuudesta ym. Jos ei nappaa niin ei nappaa.

Vierailija
6/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin kerran jotain sähläystä ("seksiä") siinä parikymppisenä ja sanoisinpa, että nyt nelikymppisenä olisi ihan se ja sama olisinko sitäkään tehnyt.

Vierailija
7/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole harrastanut. Ei vaan kiinnosta irtosuhteet. Jos joskus löydän kumppanin joka myös tykkää minusta, niin sitten ehkä. Ei kannata stressata siitä.

Vierailija
8/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi on todella yliarvostettua. Se on parhaimmillaankin vain ihan jees ja usein jopa suorastaan epämukavaa.

Vierailija
9/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin kummoista touhua ole. Likaista, haisevaa ja ohi muutamassa minuutissa. Paljon melua tyhjästä.

Vierailija
10/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten ilmeisesti koskaan seurustellutkaan? Ei ihan normaalia tai selity pelkällä aseksuaalisuudella.

Vierailija
11/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei nauti seksistä heidän miniseksuaalisuutensa vuoksi. Suuri osa naisista "kiihottuu" vain kun heistä kiihotutaan. Siis peilaavat omaa narsismiaan miehen halusta. Nainen haluaa olla haluttu, mutta nainen itse ei halua. Huomaa näistäkin kommenteista että "ei se ole ihmeellistä". Eipä tietenkään kun on naisena kykenemätön aitoon seksuaaliseen haluun joka ei ole pelkkää narsistista projisointia ja itsensä psyykkaamista johonkin "himoon" koska haluaa tuntea saman mitä miehetkin.

Vierailija
12/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei nauti seksistä heidän miniseksuaalisuutensa vuoksi. Suuri osa naisista "kiihottuu" vain kun heistä kiihotutaan. Siis peilaavat omaa narsismiaan miehen halusta. Nainen haluaa olla haluttu, mutta nainen itse ei halua. Huomaa näistäkin kommenteista että "ei se ole ihmeellistä". Eipä tietenkään kun on naisena kykenemätön aitoon seksuaaliseen haluun joka ei ole pelkkää narsistista projisointia ja itsensä psyykkaamista johonkin "himoon" koska haluaa tuntea saman mitä miehetkin.

Tunteisiin koska naisen biologia erilainen? :-D Pitäiskö meidän olla samasta puusta veistettyjä kuin miehet? 

Vierailija
13/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille seksi on pelkkä sosiaalinen rituaali jolla he sitouttavat/yrittävät sitouttaa miehen itseensä. Aitoon seksuaaliseen nautintoon, nautintoon nautinnon vuoksi, kykenee vain mies. Naisten alikehittyneet seksuaaliset elimet ei kykene aitoon seksuaaliseen nautintoon. Parhaimmillaankin naisen "orgasmi" on yhtä nautinnollista kuin aivastus.

Vierailija
14/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille seksi on pelkkä sosiaalinen rituaali jolla he sitouttavat/yrittävät sitouttaa miehen itseensä. Aitoon seksuaaliseen nautintoon, nautintoon nautinnon vuoksi, kykenee vain mies. Naisten alikehittyneet seksuaaliset elimet ei kykene aitoon seksuaaliseen nautintoon. Parhaimmillaankin naisen "orgasmi" on yhtä nautinnollista kuin aivastus.

Orkasmi tuntuu kyllä hyvälle :3 Sen takia on kiva itsetyydyttää pari kertaa viikkossa. Kun alkaa himottaa

Vierailija
15/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pakolla harrastaa seksiä, jos et sitä edes oikeasti halua.Voisit löytää kumppanin jostain aseksuaalien ryhmästä ja ehkä nauttia toisenlaisesta läheisyydestä mihin seksi ei kuulu. Jos kuitenkin uteliaisuutta ja kokeilunhalua löytyy, suosittelen seksiä.

Itsellä lähes pelkästään hyviä kokemuksia myös yhden illan suhteista. Nautinnollista ja tuo muutenkin hyvää oloa.

Vierailija
16/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä jotain, mikä ei kiinnosta?

t. 45v. neitsyt

Vierailija
17/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten ilmeisesti koskaan seurustellutkaan? Ei ihan normaalia tai selity pelkällä aseksuaalisuudella.

Siis miten niin ei olisi normaalia aseksuaalille olla seurustelematta ohi teini-iän ja nuoren aikuisiänkin.

Itse en ollut seurustellut vielä 24-vuotiaana, enkä ole aseksuaali. Pidän itseäni ja toimintaani normaalina. En ymmärrä miksi pitäisi seurustella tietyn ikäisenä, jos ei vain ole tavannut ketään, jonka kanssa haluaisi seurustella.

Vierailija
18/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä tinderiin kun täältäkin löytyy miehiä?

M34 helsingistä ilmoittautuu vapaaehtoiseksi.

Vierailija
19/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet seksi edellä? Etkö tee mitään muuta naisella?

Vierailija
20/27 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreiden tutkimusten mukaan siemennesteellä on monta muutakin tehtävää kuin hedelmöittäminen. Siemennesteen arvioidaan ehkäisevän raskausmyrkytystä, edistävän emättimen ja klitoriksen verenkiertoa ja jopa lievittävän naisen masennusta. Kari Heusala keräsi Helmeen tietopaketin siemennesteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi