Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mollaatte Martinaa, kateus?

Tätämietin
19.04.2020 |

Lyödäänpä faktat tiskiin: Martina tienaa työllään erittäin hyvin. Sehän aiheuttaa teissä kateuden. Sen lisäksi hän on onnistunut valitsemaan molemmille lapsilleen hyvät isät. Sekös myös on liikaa! Stefan kommentoi heti eron jälkeen, että Isabella tulee olemaan aina ykkönen.

Lisäksi hän huolehtii itsestään, matkustelee ja nauttii korkeasta elintasosta.

Sen sijaan Sofia. Hän on tehnyt huonoimman mahdollisen valinnan, mies istuu pitkää kakkua vakavista rikoksista! Sofia on jo kolmekymppinen - ei mikään teiniprinsessa.
Ja sitten vielä moititte, että hän on alkanut tapailee muita miehiä!? No totta kai - Pitäisikö hänen odottaa huumediileriä viisi vuotta ja ryhtyä sitten vasta perhettä tekemään?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä että sanotaan kateelliseksi.

Jos en tykkää ihmisestä A, olen muka kade. Mutta tykkään henkilöstä B joka on mielestäni menestyneempi, kauniimpi ym. Eikö minun pitäisi olla ennemminkin kateellinen B:lle? Miksi en siis hauku häntä, vaan kehun?

Selvästi tuo on kateutta, koska Martinalla ON rahaa ja sitä ei voi moni perusduunari ja mamma niellä. Olkoon että hän saa sen helpommalla, mutta hän sen tekee omalla työllään. Ja kovin köyhä tavismies ei pystyisikään olemaan silloin hänen mies, kun rouva tienaa paljon paremmin. Stefanin kaa olivat pitkään yhdessä, kaksi yhtä menestynyttä.

Tuota siis en ymmärrä. Sen ymmärrän, että moititte Sofiaa. Tosin en sitä, että hän tapailee muita miehiä mikä nyt viimeistään nyt kun mies on myöntänyt isot rikokset on ymmärrettävää. Ei kai voi odotella ohi hedelmälliset vuodet miestään ja jäädä vielä lapsettomaksi sen takia! Haloo nyt oikeasti aikuiset naiset, mikä teitä vaivaa!

Minä ihailen esimerkiksi Paula Vesalaa. Hänellä on paljon enemmän rahaa kuin Martinalla. Miksi en siis hauku Paulaa, vaan puhun hänestä hyvää? Kun sinun logiikan mukaan jos ei pidä jostakin, täytyy olla kateellinen. En oikein ymmärrä tuota logiikkaa. Olen kyllä köyhä joo, mutta en hauku Paula Vesalaa jolle olisi paljon enemmän syytä olla kateellinen kuin Martinalle. Ei se niin mene että sitä ollaan kateellisia jos haukutaan. Sittenhän sinäkin olet kade palstamammoille koska haukut heitä?

Minä en tiedä kuka on Sofia. Enkä tiedä mitä Martina tekee työkseen, en ole seurannut tätä enkä haukkunut Martinaa. Otin vaan kantaa tuohon että haukkuminen muka on kateutta.

T. Sama jota lainasit

Vierailija
22/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tuon tason liikemies" - stefan

...=. rikollinen :DD

, niinku noista jokainen on. :D jokainen jossai hämäräbisneksissä. :D

No, jokaisella on oma tapansa luokitella et mikä on tasokas liikemies :D

Höpö höpö! Tienaa enemmän kuussa kun sinä viidessä vuodessa :D Ja jätkä on 32v!

-Joo , mut on myös rikollinen. Mulle se on ehdoton no-no, vaikka olis säästöjä,perintöä tai mit ätahansa muuta nii jos syyllistyy rikoksiin nii se on mulle no-go. Oho, sittepä tienaakin oikein hyvin :D harva sellasiin lukemiin pääsee. :D Miksei ne kirjota tulevaan seiskaan isolla et paljonko ne tienaa kuussa??? se olis paljon mielenkiintosempaa ku se että ne lesoilee kuinka on parempia ku muut.

Kateus näissä puhuu. Ja katinkontit lesoilee, Martina itki haastattelussa ja ihan normaali arkea näyttää ja avoimeen tyyliinsä puhuu myös ongelmistaan. Mutta se on tuo raha mikä ei vaan käy, kun sitä toisilla on niin se on niin kamalan väärin ja pitää sitten moittia ja haukkua ties millä keinoin.

Vielä tuo kortti että tehnyt 2 eri miehelle lapset. 😂 Joista molemmat kunnon isejä ja miehiä, mutta kun sehän ei käy palstamammalle jonka oma mies on luuseri ja elämä kurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haukkunut, mutta jos nyt luettelen asioita, miksi en hänestä pidä, niin ole hyvä ja tulkitse se mollaamiseksi ihan vapaasti.

En tykkää tyrkyistä salarakkaista. On tietääkseni pahoinpidellyt ihmisiä ja on rattijuoppo. En pidä silareista, eikä hän ole edes kasvoistaan kaunis, kuitenkin joka paikassa tyrkyllä jonain kaunottarena.

Yhteenvetona: on kuin ilmapallo, tyhjää täynnä. On tyrkky ja moraaliton.

Vierailija
24/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en tykkää ihmisestä A, olen muka kade. Mutta tykkään henkilöstä B joka on mielestäni menestyneempi, kauniimpi ym. Eikö minun pitäisi olla ennemminkin kateellinen B:lle? Miksi en siis hauku häntä, vaan kehun?

Selvästi tuo on kateutta, koska Martinalla ON rahaa ja sitä ei voi moni perusduunari ja mamma niellä. Olkoon että hän saa sen helpommalla, mutta hän sen tekee omalla työllään. Ja kovin köyhä tavismies ei pystyisikään olemaan silloin hänen mies, kun rouva tienaa paljon paremmin. Stefanin kaa olivat pitkään yhdessä, kaksi yhtä menestynyttä.

Tuota siis en ymmärrä. Sen ymmärrän, että moititte Sofiaa. Tosin en sitä, että hän tapailee muita miehiä mikä nyt viimeistään nyt kun mies on myöntänyt isot rikokset on ymmärrettävää. Ei kai voi odotella ohi hedelmälliset vuodet miestään ja jäädä vielä lapsettomaksi sen takia! Haloo nyt oikeasti aikuiset naiset, mikä teitä vaivaa!

Minä ihailen esimerkiksi Paula Vesalaa. Hänellä on paljon enemmän rahaa kuin Martinalla. Miksi en siis hauku Paulaa, vaan puhun hänestä hyvää? Kun sinun logiikan mukaan jos ei pidä jostakin, täytyy olla kateellinen. En oikein ymmärrä tuota logiikkaa. Olen kyllä köyhä joo, mutta en hauku Paula Vesalaa jolle olisi paljon enemmän syytä olla kateellinen kuin Martinalle. Ei se niin mene että sitä ollaan kateellisia jos haukutaan. Sittenhän sinäkin olet kade palstamammoille koska haukut heitä?

Minä en tiedä kuka on Sofia. Enkä tiedä mitä Martina tekee työkseen, en ole seurannut tätä enkä haukkunut Martinaa. Otin vaan kantaa tuohon että haukkuminen muka on kateutta.

T. Sama jota lainasit

Katso argumentteja millä koittavat lytätä Martinaa. Se on päivänselvää että kateudesta kyse. Nainen on rikas ja vielä onnistunut valkkaamaan hyvät isät lapsilleen. Nuo kaksi on pahinta myrkkyä näille katkerille naisille ketkä eivät pystyneet samaan.

Vierailija
25/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut kaikki ei pidä julkisuustyrkyistä, vaikka mun puolesta saa elää elämäänsä omana ittenään , en edes osta seiskaa..

Mikä raha??? Mä en tiedä Martinan raha-asioista mitään muutaku että sillä oli kai Varakas mies, joka on rikollinen.

oon antanu jo monet pakit rikkaille miehille, so?? osa niistä oli myös rikollisia, eikä mua kiinnosta sellasten kanssa olla missään tekemisissä ja rahat haluan hankkia itse, olematta julkisuudessa tai suorittamatta elämää.

Vierailija
26/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi mitäs itse täällä teet aloituksia kun et halua että haukutaan.

Vierailija
27/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtavaa, kun nainen onnistuu valitsemaan kaikille lapsilleen hyvät isät :D

Vierailija
28/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole haukkunut, mutta jos nyt luettelen asioita, miksi en hänestä pidä, niin ole hyvä ja tulkitse se mollaamiseksi ihan vapaasti.

En tykkää tyrkyistä salarakkaista. On tietääkseni pahoinpidellyt ihmisiä ja on rattijuoppo. En pidä silareista, eikä hän ole edes kasvoistaan kaunis, kuitenkin joka paikassa tyrkyllä jonain kaunottarena.

Tyrkky oisit itsekin, jos saisit samaa liksaa siitä. Niin on miljoonat muutkin ketä instassa ja facessa elämää ja lapsiaan näyttää. Martina vaan onnistuu ansaitsemaan rahaa hyödyntämällä julkisuutta, esim blogillaan mikä on työ. Äläkä aloita arvostelua "se ei ole oikeaa duunia kun come on me muut painetaan niska limassa töitä 8-16 ja palkka ei ole mtn tohon nähden!" Juu u, mutta bloggaus on myös työtä. Helpompaa kyllä. Itsepähän alasi valitsit.

Ja rikokset tuomitsen minäkin ja hän on ne hyvittänyt. Rattijuoppoudesta on jäänyt kiinni myös ex poliitikko Tanja Karpela.

Silarit ei liity älykkyyteen yms millään tavalla eikä se onko nätti vai ei. Hyvässä kunnossa hän ja jaksaa urheilla - ja sehän on aivan liikaa teille! Huhhuh.

Vierailija
29/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan mahtavaa, kun nainen onnistuu valitsemaan kaikille lapsilleen hyvät isät :D

Vaikeuskerroin kasvaa raskauksien myötä.

Vierailija
30/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mitä on, mutta Martinan instakuvat on mielestäni hyviä. Sporttinen, itsestään huolehtiva, varmaan hyvä äiti, tekee itsekkin mieli lähteä liikkumaan, kun katsoo noita kuvia. Ei mitään nuhruisia vessa selfieitä vaan ulkoilmaa ja raikkautta.

Vierailija
31/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mitä on, mutta Martinan instakuvat on mielestäni hyviä. Sporttinen, itsestään huolehtiva, varmaan hyvä äiti, tekee itsekkin mieli lähteä liikkumaan, kun katsoo noita kuvia. Ei mitään nuhruisia vessa selfieitä vaan ulkoilmaa ja raikkautta.

Juurikin näin. Ja molemmat tyttäret harrastaa ja puhunut vanhemmuudestaan esim erotessaan Eskon kanssa, että eivät sotke Victoriaa mukaan riitoihinsa. Siihen moni ei pysty tosielämässä.

Vierailija
32/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrkky oisit itsekin, jos saisit samaa liksaa siitä. Niin on miljoonat muutkin ketä instassa ja facessa elämää ja lapsiaan näyttää. Martina vaan onnistuu ansaitsemaan rahaa hyödyntämällä julkisuutta, esim blogillaan mikä on työ. Äläkä aloita arvostelua "se ei ole oikeaa duunia kun come on me muut painetaan niska limassa töitä 8-16 ja palkka ei ole mtn tohon nähden!" Juu u, mutta bloggaus on myös työtä. Helpompaa kyllä. Itsepähän alasi valitsit.

Ja rikokset tuomitsen minäkin ja hän on ne hyvittänyt. Rattijuoppoudesta on jäänyt kiinni myös ex poliitikko Tanja Karpela.

Silarit ei liity älykkyyteen yms millään tavalla eikä se onko nätti vai ei. Hyvässä kunnossa hän ja jaksaa urheilla - ja sehän on aivan liikaa teille! Huhhuh.

1. En sanonut fanittavani Karpelaa.

2. En maininnut hyvästä kunnosta mitään, se ei ollut listallani. Olen itsekin hyvässä kunnossa sitäpaitsi.

3. Joo ihmiset ansaitsee sosiaalisessa mediassa paljon rahaa, osalla vaan on jotain annettavaa, kovin monella ei. Mielestäni tyrkytys on vain tyrkytystä, eikä se riitä substanssiksi.

Vierailija
33/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. En maininnut hyvästä kunnosta mitään, se ei ollut listallani. Olen itsekin hyvässä kunnossa sitäpaitsi.

3. Joo ihmiset ansaitsee sosiaalisessa mediassa paljon rahaa, osalla vaan on jotain annettavaa, kovin monella ei. Mielestäni tyrkytys on vain tyrkytystä, eikä se riitä substanssiksi.

Mainitsit ulkonäön (se ei sinua miellytä hänessä) johon liittyy kyllä myös paino. Se pärstäkerroin, onko nätti vai ei on subjektiivista. Meidän kaikkien pitää sillä pärställä tehdä töitä ja käydä kaupassa ja elää elämää silti. Oli se minkälainen vaan.

Karpela on esimerkki Martinan ohella siitä kuka on syyllistynyt rikokseen ja luonut menestyksekkään uran.

Tyrkkyjä on siis kaikki ketä jakavat faceen, instaan mtn. Ruokareseptejä yms jne. Tyrkky mikä tyrkky! Ei elämää saa näyttää 2020 luvulla somessa. Ei niin tee kukaan! Hetkinen..

Vierailija
34/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmistä niin mahdotonta sanoa millainen hän on. Ulkonäön puolesta pelkästään niin panisin. Mä olen mies niin en tarvi tunteita siihen uuh toimintaan.

Vierailija
35/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sama jota lainasit

Katso argumentteja millä koittavat lytätä Martinaa. Se on päivänselvää että kateudesta kyse. Nainen on rikas ja vielä onnistunut valkkaamaan hyvät isät lapsilleen. Nuo kaksi on pahinta myrkkyä näille katkerille naisille ketkä eivät pystyneet samaan.

Ok. Meillä on selkeästi eri ajatus hyvästä isästä. Viikonloput bilettämässä ja jää kiinni kännissä ja huumeissa ajamisesta. Hyvä isä pettää, niin paljon kuin ehtii lapsensa äitiä ja eroaa lukemattomia kertoja lastensa äidistä? Nämä kaikki jutut jäävät sitten lapsille luettavaksi nettiin.

Mutta nykyisin taitaa riittää hyväksi isäksi olemiseen, ettei pahoinpitele lastaan kun käy kotona katsomassa häntä ryyppyreissujen ja työpäivän jälkeen? Tuosta toisesta isästä en osaa sanoa, että kuinka hyvä on. Ei sentään kauheasti kohuotsikkoja ole jättänyt itsestään lapselleen luettavaksi.

Nainen ei ole rikas, vaan tienannut viime vuosina kohtalaisesti oltuaan vuosia ulosotossa. Häntä voi korkeintaan kutsua hyväpalkkaiseksi.

Ei, eikä minusta kaikkien Martinan asioiden luetteleminen ole kateutta, vaan tosiasioiden kertomista.

Vierailija
36/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Lapsia usean eri miehen kanssa.

Todella turnoff.

Eikä ne tulot hällä niin kummoiset ole, enempi tienaan itse eikä tartte elämää sen takia retostella julkisesti...

mara maksatti äidillään ulosottovelkansa. Ap:n kannattaisi päivittää Martina-tietoutensa.

Vierailija
37/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ja molemmat tyttäret harrastaa ja puhunut vanhemmuudestaan esim erotessaan Eskon kanssa, että eivät sotke Victoriaa mukaan riitoihinsa. Siihen moni ei pysty tosielämässä.

Suurin osa lapsista harrastaa ja monen ei tosiaankaan tarvitse sotkea lapsiaan eroriitoihin, koska he eivät eroa, eivätkä liiemmin riitele. Millaisissa piireissä pyörit, jos nämä heidän kuvionsa on hyvää tasoa?

Vierailija
38/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa lapsista harrastaa ja monen ei tosiaankaan tarvitse sotkea lapsiaan eroriitoihin, koska he eivät eroa, eivätkä liiemmin riitele. Millaisissa piireissä pyörit, jos nämä heidän kuvionsa on hyvää tasoa?

Ai eivät vai..? Kas kun puolet avioliitoista päättyy eroon täällä meidän maassa. Ai no mut, ethän sä heitä ole tavannut? Sun tuntemat ihmiset eivät eroa, kun kerran ovat lapsen tehneet.

Jokainen tietää, että sen jälkeen kun ero tulee niin se on kaikkea muuta kun helppoa. Vanhemmat sotii ja lapset kärsii, näin hyvin usein. Tilanne tasoittuu joskus tai sit pahenee kun kuvioihin tulee äitipuolia ja isäpuolia ja niin edelleen. Äläkä edes aloita jeesustelua, että ei mene noin, aikuiset eroaa nätisti ja kukaan ei kärsi.

Vierailija
39/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit ulkonäön (se ei sinua miellytä hänessä) johon liittyy kyllä myös paino. Se pärstäkerroin, onko nätti vai ei on subjektiivista. Meidän kaikkien pitää sillä pärställä tehdä töitä ja käydä kaupassa ja elää elämää silti. Oli se minkälainen vaan.

Karpela on esimerkki Martinan ohella siitä kuka on syyllistynyt rikokseen ja luonut menestyksekkään uran.

Tyrkkyjä on siis kaikki ketä jakavat faceen, instaan mtn. Ruokareseptejä yms jne. Tyrkky a mikä tyrkky! Ei elämää saa näyttää 2020 luvulla somessa. Ei niin tee kukaan! Hetkinen..

Niin, mainitsin ulkonäöstä kasvot ja silarit. Kasvotkaan ei häiritsisi, jos olisi tullut julkisuuteen vaikka tutkijana tai jonkun hyödyllisen takia, eikä salarakaspyrkyrinä, jolla ei ole kuin silarit tarjottavana. No ei kaikki somessa ole tyrkkyjä, mutta hän on juurikin tyrkky, joka tuli julkisuuteen ennen somea salarakkaana, jolla on silarit, kopea naama ja hankala luonne.

Vierailija
40/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrkkyjä on siis kaikki ketä jakavat faceen, instaan mtn. Ruokareseptejä yms jne. Tyrkky a mikä tyrkky! Ei elämää saa näyttää 2020 luvulla somessa. Ei niin tee kukaan! Hetkinen..

Niin, mainitsin ulkonäöstä kasvot ja silarit. Kasvotkaan ei häiritsisi, jos olisi tullut julkisuuteen vaikka tutkijana tai jonkun hyödyllisen takia, eikä salarakaspyrkyrinä, jolla ei ole kuin silarit tarjottavana. No ei kaikki somessa ole tyrkkyjä, mutta hän on juurikin tyrkky, joka tuli julkisuuteen ennen somea salarakkaana, jolla on silarit, kopea naama ja hankala luonne.

On näköjään ollut pikkuisen muutakin tarjottavana kun silarit. Ja sekös teitä sapettaa. Niin vähällä ja helpolla tehnyt hyvää tiliä. Ai että ei voi kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme