Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mollaatte Martinaa, kateus?

Tätämietin
19.04.2020 |

Lyödäänpä faktat tiskiin: Martina tienaa työllään erittäin hyvin. Sehän aiheuttaa teissä kateuden. Sen lisäksi hän on onnistunut valitsemaan molemmille lapsilleen hyvät isät. Sekös myös on liikaa! Stefan kommentoi heti eron jälkeen, että Isabella tulee olemaan aina ykkönen.

Lisäksi hän huolehtii itsestään, matkustelee ja nauttii korkeasta elintasosta.

Sen sijaan Sofia. Hän on tehnyt huonoimman mahdollisen valinnan, mies istuu pitkää kakkua vakavista rikoksista! Sofia on jo kolmekymppinen - ei mikään teiniprinsessa.
Ja sitten vielä moititte, että hän on alkanut tapailee muita miehiä!? No totta kai - Pitäisikö hänen odottaa huumediileriä viisi vuotta ja ryhtyä sitten vasta perhettä tekemään?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat sinun ihannenaisiasi , mutta se ei tarkoita sitä että kaikki heidän elämäntyylistään pitää.

Vierailija
2/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia usean eri miehen kanssa.

Todella turnoff.

Eikä ne tulot hällä niin kummoiset ole, enempi tienaan itse eikä tartte elämää sen takia retostella julkisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näe vaivaa bändärin jälkikasvusta.

Vierailija
4/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Martinasta, olen tykännyt hänedtä Eskon ajoista lähtien. En voi selittää sitä oikein mitenkään itselleni, se on vaan niin. En voi tietää, voisimmeko olla ystäviä oikeassa elämässä, mutta tällaisena someseuraajana voin sanoa, että olen ehdottomasti hänen puolellaan. Olisi kiva tuntea hänet. Hän ei ole virheetön, mutta enpä ole itsekään, en lähellekään.

Vierailija
5/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inho.

Vierailija
6/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä että sanotaan kateelliseksi.

Jos en tykkää ihmisestä A, olen muka kade. Mutta tykkään henkilöstä B joka on mielestäni menestyneempi, kauniimpi ym. Eikö minun pitäisi olla ennemminkin kateellinen B:lle? Miksi en siis hauku häntä, vaan kehun?

Vierailija
7/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajallekin ihan ok, että Sofia vie Maran miehen? En kyllä haluaisi tuollaista ihailijaa itselleni...

Vierailija
8/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä  en tiedä Martinan tulotasoa, lehtijuttujen perusteella noi kaikki on rikollisia, ja Martina eleli jonku miehen rahoilla. Teki kaks lasta eri miehille pienen ajan sisään, varmaan tosi kiva olla se lapsi joka ei saa jättiperintöä (jollei se mies sit menetä kaikkia johki rikoksen maksuihin tms:D) ku toinen saa. Ja tosi kiva olla lapsi uusperheessä, missä isäpuoli on toisen isä ja sanoo suoraan että toinen lapsi on ykkönen.

Martina on tuomittu rikoksista ja lehiss ollu juttua väkivallasta jne...

Näyttää ja etenkin on vaikuttanut pinnalliselta pintaliito-julkkikselta, eikä se oo mun mielestä hyvä. :D

Itseppä on lehdissä aina, vaikka sanookin karttavansa julkisuutta. jos karttais, ei tunkis itseään esille. Ei suomessa arvosta tollasia muut ku teinit yms.... en sano, että martina on mitenkään oikeasti kamala ihminen, voi olla paljon hyvääkin.

Se on oikeasti kamala ihminen. Häikäilemätön rikollinen.

Vierailija
9/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Martinasta, olen tykännyt hänedtä Eskon ajoista lähtien. En voi selittää sitä oikein mitenkään itselleni, se on vaan niin. En voi tietää, voisimmeko olla ystäviä oikeassa elämässä, mutta tällaisena someseuraajana voin sanoa, että olen ehdottomasti hänen puolellaan. Olisi kiva tuntea hänet. Hän ei ole virheetön, mutta enpä ole itsekään, en lähellekään.

😂 vakka ja kansi.

Vierailija
10/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä että sanotaan kateelliseksi.

Jos en tykkää ihmisestä A, olen muka kade. Mutta tykkään henkilöstä B joka on mielestäni menestyneempi, kauniimpi ym. Eikö minun pitäisi olla ennemminkin kateellinen B:lle? Miksi en siis hauku häntä, vaan kehun?

Selvästi tuo on kateutta, koska Martinalla ON rahaa ja sitä ei voi moni perusduunari ja mamma niellä. Olkoon että hän saa sen helpommalla, mutta hän sen tekee omalla työllään. Ja kovin köyhä tavismies ei pystyisikään olemaan silloin hänen mies, kun rouva tienaa paljon paremmin. Stefanin kaa olivat pitkään yhdessä, kaksi yhtä menestynyttä.

Tuota siis en ymmärrä. Sen ymmärrän, että moititte Sofiaa. Tosin en sitä, että hän tapailee muita miehiä mikä nyt viimeistään nyt kun mies on myöntänyt isot rikokset on ymmärrettävää. Ei kai voi odotella ohi hedelmälliset vuodet miestään ja jäädä vielä lapsettomaksi sen takia! Haloo nyt oikeasti aikuiset naiset, mikä teitä vaivaa!

Vierailija
11/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kuuluu haukkua,varsinkin silikonitissejä.

Vierailija
12/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiseva, vihainen, luonnevikainen ja kylmä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
13/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aloittajallekin ihan ok, että Sofia vie Maran miehen? En kyllä haluaisi tuollaista ihailijaa itselleni...

No tuskin Sofia on eroa aiheuttanut. Sofia saa pitää hauskaa ja tapailla ketä huvittaa, ei se tuon tason liikemiestä tule saamaan muuksi kun hetken huviksi. Stefan saa piparia ja Sofia lohduttajan. Ei siinä ole muusta kyse.

Vierailija
14/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööhh, mistä kukaan edes tietää paljonko martinalla on rahaa???? :D

Mulle ainakaan tollanen elämäntapa ei olis helppo, vaan se viiminen mitä jaksaisin. xD

Vierailija
15/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuon tason liikemies" - stefan

...=. rikollinen :DD

, niinku noista jokainen on. :D jokainen jossai hämäräbisneksissä. :D

No, jokaisella on oma tapansa luokitella et mikä on tasokas liikemies :D

Vierailija
16/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä  en tiedä Martinan tulotasoa, lehtijuttujen perusteella noi kaikki on rikollisia, ja Martina eleli jonku miehen rahoilla. Teki kaks lasta eri miehille pienen ajan sisään, varmaan tosi kiva olla se lapsi joka ei saa jättiperintöä (jollei se mies sit menetä kaikkia johki rikoksen maksuihin tms:D) ku toinen saa. Ja tosi kiva olla lapsi uusperheessä, missä isäpuoli on toisen isä ja sanoo suoraan että toinen lapsi on ykkönen.

Martina on tuomittu rikoksista ja lehiss ollu juttua väkivallasta jne...

Näyttää ja etenkin on vaikuttanut pinnalliselta pintaliito-julkkikselta, eikä se oo mun mielestä hyvä. :D

Itseppä on lehdissä aina, vaikka sanookin karttavansa julkisuutta. jos karttais, ei tunkis itseään esille. Ei suomessa arvosta tollasia muut ku teinit yms.... en sano, että martina on mitenkään oikeasti kamala ihminen, voi olla paljon hyvääkin.

Martina on menettänyt joskus luottotiedot kyllä, mitä monelle käy? Se ei tee ihmisestä pahaa. Sen jälkeen menestynyt työllään ja hyödyntänyt julkisuutta myös siinä.

Mitä tulee 2 eri miehelle lapset tehnyt - se on äärimmäisen yleistä eikä kelle tahansa miehelle. Stefan on hyvä isä kaiken perusteella ja ollut myös hyvä isäpuoli Victorialle. Vicken isä Esko on erittäin tarkka, ja ei hyväksyisi ja olisi muuten hyvää pataa Stefanin kanssa! Ja tottakai Stefan sanoo, että oma tytär on ykkönen, Victorian isälle taas V on ykkönen :D Ei lapsi kahta isää tarvitse. Kunhan kohtelee asiallisesti ja on reilu ja mukava.

Väkivalta tapaukset toki on tuomittavia mitä M on tehnyt. Mutta muuten ei todellakaan voi moittia. Hän on onnistunut kaikessa noissa, missä te ette ole läheskään yhtä hyvin. Ja siitä tuo kaikki raivo ja nega tulee.

Vierailija
17/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Tienaa enemmän kuussa kun sinä viidessä vuodessa :D Ja jätkä on 32v!

Vierailija
18/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei välttämättä kiinnostais elää samanlailla ku näitä seiska-tähtiä.... Onko siinä jotain epäuskottavaa? :D Enemmän ylimielisyys mua haittaa, ku se että joku elää erilailla ku minä elän.

Martinalta ei voi välttyä ,, ei edes jos katsoo mtv3-uutisia

Vierailija
19/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä "liikemiehet" on nähty. Velkaa on vaikka muille jakaa. Nykyään liikemies tuntuu olevan synonyymi hämärämiehelle.

Vierailija
20/45 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joo , mut on myös rikollinen. Mulle se on ehdoton no-no, vaikka olis säästöjä,perintöä tai mit ätahansa muuta nii jos syyllistyy rikoksiin nii se on mulle no-go. Oho, sittepä tienaakin oikein hyvin :D harva sellasiin lukemiin pääsee. :D Miksei ne kirjota tulevaan seiskaan isolla et paljonko ne tienaa kuussa??? se olis paljon mielenkiintosempaa ku se että ne lesoilee kuinka on parempia ku muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän