Olen niin kyllästynyt - rahaa jaetaan ties mille huutokauppakeisareille, valmiiksi pienten sosiaalitukien leikkaamisesta puhutaan taas, tilalliset ei halua millään palkata suomalaisia...
Joku päivä muutan jonnekin erämökkiin, pistän kulutuksen minimiin ja perustan kasvimaan. Oon niin kyllästynyt siihen, että jo ennestään rikkaille annetaan taas lisää rahaa, ihmisiä hyväksikäytetään ajamalla palkat alas eikä edes haluta palkata tiloille esim. suomalaisia ja heiltä, joilla on jo valmiiksi vähän, haluttais taas leikata lisää. Saakeli.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Se kokoomuslainen kupla, jossa ajatellaan, että työttömyys kyllä poistuisi ja sosiaalitukien tarve romahtaisi minimiin, kun ilkeät työttömät vain menisivät töihin, on kyllä niin herttainen. Sitten tuleekin ilmi, että ei haluta palkata suomalaisia niihin kuuluisiin maatilatöihin.
Haista sinä laiska paska.
Teille pitäisi maksaa 30 euroa tunti jotta se suostutte sieltä sohvalta nousemaanKetjutolkulla siitä täällä kirjoitellaan.
Nääntykää nälkään.
Ei ehkä ole hyvä idea kehottaa ihmisiä nääntymään nälkään, jos tarkoitus ei ole agitoida. Harvempi kun sellaiseen suostuu sitten kuitenkaan.
Täällä alkaa jo ihan pulassa olla jos vähä lisää leikataan köyhiltä. Nytkin riittää rahat ruokaan, just ja just. Joutuu sen lisäksi kävellä joka paikkaan.
Sossutukea en hae, enkä saa koska pienet säästöt.
Ja joo olen tässä tilanteessa koska nuorille annetaan vain määräaikaista. Minulta loppui viime vuonna enkä uutta ole saanut. Ketuttaa niin paljon.
Se helvetin telkkari pelle ei tarvi yhtään enenpää puhumatta siitä Lapin ääliöstä
Vierailija kirjoitti:
Se helvetin telkkari pelle ei tarvi yhtään enenpää puhumatta siitä Lapin ääliöstä
Kyllä tarvitsee, etkö ole nähnyt miten riutuneen näköinen se on. Kuolee varmaan nälkään ihan justiinsa.
Herra isä, mene nyt hyvä ihminen sinne kun oikein SEKSIOORGOITA, eikö orgioita?
Kateellinen ehkä?