Poikani sai c-miehen paperit
lääkärintarkastuksessa. Varsinaiset kutsunnathan ovat syksyllä, mutta olen iloinen että säästyy mokomalta pakolta. Syyt on ihan todellisia, paha ihosairaus ja psyykkiset syyt. Muita?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä pojastasi?
En ole ap mutta ei ole mikään itseisarvo, että joku on sinusta ylpeä. Kukaan ei ole olemassa sitä varten, että tekisi toisen ylpeäksi.
Helpolla pääsee, itsehän jouduin filmaamaan intissä useamman kuukauden ennenkuin vapauttivat. T:rambo
No, entäs sitten? Sama, rakas poikahan hän lienee papereista huolimatta?
Ihosairaus on hoidettavissa. Aika helposti vielä.
Ei se mitään. Saattaa päästä vielä vaikka kansanedustajaksi. Niillä on torkkupeitot ja kaikki.
Voi, voi. Harmittaako nyt noin mahottomasti kun poika ei päässytkään 'tykinruuaksi' ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, entäs sitten? Sama, rakas poikahan hän lienee papereista huolimatta?
Mutta nyt sillä on virallinen paperi siitä, että on viallinen ja sopimaton yksilö.
Ja jos siltä oikeasti tuntuisi vanhemmasta, niin juuri noinhan hän siitä varmaan sitten kirjoittaisi, just,just.
Eli paljastit itsesi jo provoksi !
Kuinkas moni täässä dissaavista mammoista on itse käynyt armeijan?
Itse taas yritän keksiä jotain keinoa millä saisi juniorin vapaaksi tuosta kuviosta. 5.5-11.5 kk elämästä täysin hukkaan.
Todennäköisesti poikasi on tyynynpurija.
Mun lapsi sai sairauden takia. Ei haittaa.
Joo ei siellä sänkyynpissijöitä kauaa katsella, joten kaikille parempi näin.
Minunkin poikani sai c:n paperit.
Jos poikasi on tyytyväinen niin asia on ok. Intti ei ketään tee paremmaksi tai huonommaksi.
Jerry Cotton oli G-mies ja silti pirun kova kaveri, joten C-mies voi kyllä päästä elämässään vaikka kuinka pitkälle.
Parempi c-mies kuin g-mies. Enkä viittaa Jerry Cottoniin.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. Harmittaako nyt noin mahottomasti kun poika ei päässytkään 'tykinruuaksi' ?
Vapautus on vaan rauhan ajaksi. Jos rähinä tulee, niin nimenomaan tykinruuaksi laitetaan nuo kuoluttamattomat retardit.
Oletko ylpeä pojastasi?