Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin kummallisia ja eroavat kaikin tavoin eurooppalaisista?

Vierailija
18.04.2020 |

Esim ruma kieli, outo musiikkikaku, köyhyys ja suomalaiset tunnistaa aina toisensa?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä ja kiitollinen suomalaisuudestani ja toivon että sinäkin päättäisit olla.

Vierailija
22/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset ei ole eurooppalaisia. Suomalaisilla on 30% eurooppalaisia geenejä ja loput on uralilaista.

Se 70% kumoaa tuon 30%. Arman meni siinä yhdessä jaksossa katsomaan Suomen sukulaiskansaa eli nenetsejä.

https://imgur.com/GLL0M9y Geenikartta niille ketkä jotain ymmärtää geeneistä.

Video Finno-ugrilaisista/uralilaisista kansoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme uralilaisia, emme indoeurooppalaisia.

Pohjoiseurooppalaiset eroaa eteläeurooppalaisista, aasialaiset afrikkalaisista - mitä kummallista siinä on?  Yhtä hyvin voi kysyä miksi muut ovat erilaisia kuin suomalaiset, jos eroja huomaa. Jotain vähemmistöhäpeääkö ap llä? 

Norjalaiset ja ruotsalaiset ovat geeneiltään kyllä muiden eurooppalaisten kaltaisia.

Vierailija
24/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan italiassa aina venäläiseksi ja kehutaan kuinka kaunis olen.

Mua taas luullaan täällä Suomessa usein italialaiseksi ja kehutaan kauniiksi.

Mua luullaan aina marsilaiseksi ja ihmiset kehuvat kilpaa suunnatonta kauneuttani! Minun ei ole enää vuosiin tarvinnut kävellä kaupungilla itse kun aina joku haluaa kantaa minua että kauniit jalkani eivät rasittuisi turhaan.

Vierailija
25/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Norjalaiset ja ruotsalaiset ovat geeneiltään kyllä muiden eurooppalaisten kaltaisia."

No, he ovatkin germaaneja. Jo Aatukin tiesi sen.

Vierailija
26/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosa suomalais-ugrilaisista asuu Venäjällä nykyään. Sulautuneet pitkälle venäläisiin eli slaavilaiseen kulttuuriin.

Vierailija
27/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan italiassa aina venäläiseksi ja kehutaan kuinka kaunis olen.

Onneksi mulla on 100% skandigeenit :) ugrit on niin meh

Vierailija
28/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettunen kirjoitti:

Suomalaiset ovat Euroopan älykkäin kansa, eivätkä mitään tyhjän mölisijöitä ja käden heiluttelijoita. Tyylitaju ja itsekunnioitus puuttuu, mutta mitä sitten.

Älykkäin 😂 no ei todellakaan olla.

Vierailija
29/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, koska me voidaan.

Vierailija
30/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lettunen kirjoitti:

Suomalaiset ovat Euroopan älykkäin kansa, eivätkä mitään tyhjän mölisijöitä ja käden heiluttelijoita. Tyylitaju ja itsekunnioitus puuttuu, mutta mitä sitten.

Älykkäin 😂 no ei todellakaan olla.

Aika monella maalla joita suomalaiset katsoo peräreikämaiksi on paljon enemmän merkittäviä keksintöjä.

Vierailija
31/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me ollaan täältä perähikiältä

Vierailija
32/129 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole suomalainen, mutta asunut täällä Suomessa pitkään. Ja suomalaiset ovat rehellisiä, avuliaita ja ihan varmasti on yksi turvallisimmista maista. Mä viihdyn hyvin ainakin ja myös kaikki mun muut ulkomaalaiset ystävät viihtyvät. Silloin kun olen reissanut ja mainitsenut Suomesta niin kyllä aina kuulen jotain hyvää ja kehutaan paljon asioita. Ihmiset tiedää. En taju sitä suomalaisten vihaa oma maata ja ihmisiä kohtaan. Niin omituinen vain. 🙄

Vierailija
34/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on ihmisen ja ryzzän risteytys.

Vierailija
35/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Euroopassa on siis suomalaiset ja sitten muut eurooppalaiset. Kaikki muut eurooppalaiset on sitä samaa massaa, vai? Ei me nyt niin ainutlaatuisia olla.

Mieti vaikka italialaisia ja brittejä. Kyllä nekin eroaa hyvinkin paljon toisistaan.  Naapurimailla on  toki usein samoja piirteitä ja kulttuuria. Jos vertaa suomalaisia ja ruotsalaisia eroja ei niin paljon. Mutta jos vertaa suomalaisia ja espanjalaisia eroja on enemmän.  

Vierailija
36/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ittusiv!

Vierailija
37/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, geeniperimä on kovin eri kuin muilla eurooppalaisilla. Ehkä historiakin on aika erilainen. Oisko siks.

Vierailija
38/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, geeniperimä on kovin eri kuin muilla eurooppalaisilla. Ehkä historiakin on aika erilainen. Oisko siks.

Suomessa syötiin pettua savupirteissä samaan aikaan, kun lähinaapurieissa opiskeltiin yliopistoissa.

Vierailija
39/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valtavasti kateutta. Maalaiset ja kaupunkilaiset vastakkain. Rikkaat ja köyhät vastakkain. Työssäkäyvät ja luuserit vastakkain. Naapurimaiden kanssa vastakkain. Avarretaan vähän ja iloitaan toisen menestyksestä. Kannustetaan toisia. Kiitetään kaikesta. J.n.e.

Vierailija
40/129 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi suomalaiset vihaavat näin paljon omaa maataan. Kaunista ja erikoista suom.-ugrilaista kieltä, jonka puolesta on taistelt, ei enää arvosteta eikä paljon muutakaan suomalaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän