Pitaa muistaa, etta suurin osa taalla keskustelevista on maalaisia/ juntteja, joilla ei sivistyksesta ole mitaan tajua. Saati sitten normaalista elamasta.
Kommentit (34)
No. Kai heitäkin tarvitaan. Nuo yli-innokkaat, lapselliset, heh heh
-humoristiset jutut vaan joskus kuullostavat korvaan niin kauhean naiveilta. Ja yleensä jos noilta sitten kysytään jotain muuta kuin ihan arkielämän ja kodin pyöritystä käsitteleviä kysymyksiä eli jos heiltä kysytään vähän syvemää tietoa, niin he ovat suu auki, hölmöinä. Hyvin typerähän myös itse olen, kun näitä joskus luen.
Ja mitähän se nelosen kaipailema syvempi tietous sitten kenties olisi?
Työssämme saamme ihan tarpeeksi asiatekstistä. Toivottavasti se menee teidän keskivertojakeluunne, neitoset :-).
Tarkoitin ihan sitä mitä kirjoitin.
suurin osa on näitä " akateemisesti koulutettuja, pumpulissa kasvaneita, äiti&iskä maksaa, onks mun hiukset hyvin-tyyppejä"
joilla ei siis oikeasta elämästä ole mitään käsitystä. Pääasia on, että tilin saldo on yli 1000e ja merkkikuteet päällä koko perheellä....
He luokittelevat lapsellisesti ihmisiä hyvin kapeisiin lokeroihin.
Ihmisiä on täälläkin monenlaisia, mutta eniten pistävät silmään nämä tämmöiset erityisen kärkkäät ja rajoitteiset :)
Ei ole olemassa mitään joukkiota " me maisterineitoset" , olet ymmärtänyt jotain väärin. Maistereita on kahta lajia, kuten muitakin ihmisiä: tyhmiä ja fiksuja. Sinä kuulut juttuinesi siihen ensimmäiseen ryhmään.
Miehille seksikkään ulkomuodon ohella kiehtovan älykäs nainen on suurimpia haasteita...
Vierailija:
Miehille seksikkään ulkomuodon ohella kiehtovan älykäs nainen on suurimpia haasteita...
Sen jälkeen naristaan urakalla kun on torppaan saatu netti ja yhteydet vauvapalstalle. Totta joka sana.
Minäkin muutin maalle ja oikein tunnen kuinka pää tyhjenee sivistyksestä. Ei mun akateeminen koulutukseni voi mitään kun tyhmyys leviää tuosta ympäröivästä pellosta. Juntti mikä juntti, kohta ei mitään tajua mistään.
...osuitte asian ytimeen! ;-) Samaa mieltä.
Tämä palsta on aikamoinen ihmisten pohjasakan kaatopaikka. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä juttuja.
Toisaalta, ihan hyvä, että nämä tyypit pyörivät täällä märehtimässä muiden elämiä kuin ovat tuolla ihmisten ilmoilla sotkemassa kuvioita aivoituksillaan. Surullista tosin, että suurin osa maapallon tallaajia taitavat olla äo:ltaan tämän palstan tasoista porukkaa...ja onhan näillä ihmisen kuvilla satunnaisesti jonkinlaista inhimillisyyttä. Tapaus nuppulainen selvästikin on nostanut näiden tyyppien jonkinlaisen todellisen elämän tajunnan tasolle. Muisti vaan tuppaa olemaan kovin lyhyt eivätkä tunnu tajuavan, että tuollaisia tragedioita tapahtuu maailmassa päivittäin heidän höyrytessä täällä. Tai, että omilla teoillaan päivittäin - myös asioilla joita suoltavat tänne - pystyvät vaikuttamaan siihen millainen paikka maailma on.
toinen maisterineitonen
Vierailija:
Minäkin muutin maalle ja oikein tunnen kuinka pää tyhjenee sivistyksestä. Ei mun akateeminen koulutukseni voi mitään kun tyhmyys leviää tuosta ympäröivästä pellosta. Juntti mikä juntti, kohta ei mitään tajua mistään.
Meitä naisia taitaa olla suurinpirtein vain noin " kahteen junaan" . Kiva, että minun vaunussani on muitakin :-)
Vierailija:
...osuitte asian ytimeen! ;-) Samaa mieltä.
Tämä palsta on aikamoinen ihmisten pohjasakan kaatopaikka. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä juttuja.Toisaalta, ihan hyvä, että nämä tyypit pyörivät täällä märehtimässä muiden elämiä kuin ovat tuolla ihmisten ilmoilla sotkemassa kuvioita aivoituksillaan. Surullista tosin, että suurin osa maapallon tallaajia taitavat olla äo:ltaan tämän palstan tasoista porukkaa...ja onhan näillä ihmisen kuvilla satunnaisesti jonkinlaista inhimillisyyttä. Tapaus nuppulainen selvästikin on nostanut näiden tyyppien jonkinlaisen todellisen elämän tajunnan tasolle. Muisti vaan tuppaa olemaan kovin lyhyt eivätkä tunnu tajuavan, että tuollaisia tragedioita tapahtuu maailmassa päivittäin heidän höyrytessä täällä. Tai, että omilla teoillaan päivittäin - myös asioilla joita suoltavat tänne - pystyvät vaikuttamaan siihen millainen paikka maailma on.
toinen maisterineitonen
av:n karsean typerä huumori saa minut helvetin hysteerisen hyvälle tuulelle!
kolmas maisterimamma
muuta.