Olen aamulenkillä ja 7v koululainen tuli koiraa
silittämään, oli menossa viereiseen puistoon. 6.30 aamulla.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Itse en päästäisi lapsia ulos noin aikaisin (en kylläkään tiedä miksen päästäisi?)
Meillä onneksi nukutaan noihin aikoihin vielä.
Tosin esikoinen on aina ollut aamuvirkku ja herännyt kuudelta aamulla pienempänä. Ei kyllä silti käynyt mielessä lähettää/päästää puistoon metelöimään tuohon aikaan.
Siis käsittäkää jo. Mulla ei ole lasta. Mulla on koira.
Miksi lapsi oli menossa lauantaina klo 6.30 kouluun? Minkä rotuinen koira sillä oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en päästäisi lapsia ulos noin aikaisin (en kylläkään tiedä miksen päästäisi?)
Tosin esikoinen on aina ollut aamuvirkku ja herännyt kuudelta aamulla pienempänä. Ei kyllä silti käynyt mielessä lähettää/päästää puistoon metelöimään tuohon aikaan.Siis käsittäkää jo. Mulla ei ole lasta. Mulla on koira.
Hyvä ettei ole, jos olet valmis päästämään sen aamuyöllä koiran kanssa leikkipuistoon.
Miksi teette ihmiset kiusaa. Ei ole yksikään vastaus oikeasti minun. Taidan poistua kokonaan palstalta.
No miksi ei saisi mennä ulos puoli 7 aamulla? Minäkin lapsena elin joskus ihan omituisia rytmejä. Tosin olin yökyöpeli ja liikuin siis öisin. En näkisi omituisena, että joku lapsi nauttii aikaisesta aamusta ja sen tuomasta rauhasta. Niinhän minäkin öisin nautin siitä rauhasta ja hiljaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin esikoinen on aina ollut aamuvirkku ja herännyt kuudelta aamulla pienempänä. Ei kyllä silti käynyt mielessä lähettää/päästää puistoon metelöimään tuohon aikaan.Siis käsittäkää jo. Mulla ei ole lasta. Mulla on koira.
Niin, käsitin sen kyllä. Mistä päättelit että en käsitä?
Ja mihin tässä halusit vastausta?
Vastasin että aikainen aika päästää lapsi puistoon 6,30. En tarkoittanut että sinä olisit päästänyt tms? Puhuin itsestäni. Mulla siis on lapsia.
Minun koiraani ei kyllä ap:n lapsi saisi tässä tilanteessa tulla silittelemään!
Koiraa ei saa ottaa kouluun mukaan. Ei kai noilla pikkukoululaisilla lauantaisin muutenkaan ole lähiopetusta, varsinkaan noin aikaisin. Pakko olla provo
Ap saisi kuitenkin tulla silittämään minun rämemajavaani.
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei saa ottaa kouluun mukaan. Ei kai noilla pikkukoululaisilla lauantaisin muutenkaan ole lähiopetusta, varsinkaan noin aikaisin. Pakko olla provo
hieno lukemisen ymmärtäminen
Vierailija kirjoitti:
Miksi teette ihmiset kiusaa. Ei ole yksikään vastaus oikeasti minun. Taidan poistua kokonaan palstalta.
Ihan sama vaikka poistut. Ei me tykätä ihmisistä, jotka laittavat lapsen aamuyöllä koiran kanssa leikkipuistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissa ja tytölläni new forestin poni. Tai siis ponista omistaa äitini puolet, koska halusi sen tytölle hankkiakkin. Maksaa kuluja jne. Ei olisi meillä näiden lisäksi koiraan varaa.
Onko tämä joku väärinymmärtämisen kisa? Itse olen aina ollut heikko tuon väärinymmärtämisen kanssa, vaikka tiedänkin sen olevan muotia nykypäivänä.
Meidän poika herää yleensä viimeistään klo 6, mutta meillä ei ole koiraa ja olen kieltänyt silittämästä vieraita koiria ja mirrejä.
Ap miksi päästät lapsesi silittelemään vieraiden ihmisten koiria? Etkö ole sanonut sille että turvaväli on pidettävä? Ja vaikkei poikkeustilaa olisikaan, niin ilman lupaa ei saa ikinä mennä rapsuttelemaan tuntemattomia koiria. Siinä on sitten koiran omistaja syytteet niskassa jos rekku päättääkin puraista tottelematonta Purjo-Petteriäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissa ja tytölläni new forestin poni. Tai siis ponista omistaa äitini puolet, koska halusi sen tytölle hankkiakkin. Maksaa kuluja jne. Ei olisi meillä näiden lisäksi koiraan varaa.
Ei poneja saa viedä puistoon. Kysykää ainakin äidiltä lupa.
Itsekin olin lapsena aamuvirkku ja halusin mahdollisimman nopeasti ulos, vaikka ei siellä juuri mitään tekemistä ollut yksikään, kun kaikki muut lapset vielä nukkui.
Valitettavasti aamuvirkkuus on iän myötä karissut, mikäpä olisi sen mukavampaa kuin tehdä nopea aamulenkki ennen töihin menoa, mutta nyt pakko saada nukkua viimeiseen minuuttiin asti.
Pihalla on aina aamulla aivan käsittämättömän iso jänis, töihin lähtiessä tuijottaa vaan, minkähän takia se on aina aamulla tuossa pihalla.
Miksi olit huvipuistossa koiran kanssa sen aukioloajan ulkopuolella?
Talvella lähdettiin reissuun aamulla vähän yli 5 ja naapurin poika tuli koiran kanssa kyselemään meidän poikaa leikkimään.
Oli herännyt neljältä eikä saanut unta enää ja lähti koiran kanssa ulos.
8v lapsia.