Voiko 29v mies tapailla 61v naista?
Kommentit (26)
He itse sen päättävät, eivät muut.
Ilman muuta. Minä tapailin 20-vuotiaana 75-vuotiasta top-miestä. Oli ihan nastaa. ;)
M30
En itse alkaisi moiseen, ketä kiinnostaa joku eläkeläismummo?
Mikä estää? Ihan hyvin voi tapailla.
Vain jos mummeli on riittävän Rikas ja sairas heittämiseen henkensä kohtuuajassa ja ehdit naida sen ennen sitä.
Olen ketjun aloittaja, ja tapailen tuota 61v naista. Olen rakastunut Häneen. Eikä Hänellä ole rahaa, joten rahasta ei ole nyt kysymys.
No, mitä se muille kuuluu ketä tapailet. Pääasia, että olet onnellinen.
Jokainen saa tietysti tapailla ketä haluaa, mutta tuskin tuollainen suhde tulee pitkään jatkumaan. Ikäeroa on kuitenkin 32 vuotta.
Mmmmm, väkisinkin mietin mikä meni pieleen äiti suhteessasi?
Miksi haet seuraa mummosi ikäisestä naisesta? Ellei sitten ole tyyliin joku Madonna tms.
Terveisin rva 51
Mikäs siinä jos mummot kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa tietysti tapailla ketä haluaa, mutta tuskin tuollainen suhde tulee pitkään jatkumaan. Ikäeroa on kuitenkin 32 vuotta.
Mutta siitä voi ottaa kaiken irti niin kauan kuin se jatkuu.
Tiedän itse erään kaverin joka on alle 30v. Häntä kiinnostaa vain vanhemmat naiset. Ja kysymys ei ole siitä, etteikö saisi itsensä ikäistä naisseuraa.
Ei. Se on lailla kielletty. Siitä voi saada elinkautisen kuritushuoneessa.
Kyllä, sehän on ihan tavallinen tapa saada oleskelulupa Suomeen, jos tarinankerrontataidot eivät yllä vaadittujen kurpitsavankkurisatujen keksimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se on lailla kielletty. Siitä voi saada elinkautisen kuritushuoneessa.
Kiitos, sainn tästä aamupäivän piristys naurut.
Ja kyllä toki voi, mutta itse olen nainen ja minulle ei kelpaisi mies joka olisi edes vain kymmenen vuotta vanhempi, mutta jokainen omalla tavallaan.
Kaipa se huuma hetken kestäisi, kunnes nuorimies tajuaisi että hitto, toihan on aivan mummeli. Viimeistään kun nainen alkaa tarvita rollaattoria liikkumiseen.
Mä tapasin kerran about tuon ikäisen hyvin nuorekkaan näköisen naisen joka oli varmasti harrastanut liikuntaa ja syönyt koko elämänsä ajan terveellisesti. Hänellä oli kesämekko josta näin reidet joiden iho oli ihan posliinin sileä ja kuultava. Hänellä oli myös kauniit pitkät hiukset ja koko hänen olemuksensa säteili. Me juttelimme ja hän silitti koiraani, meidän välillä oli jännitettä. Olen itsekkin treenattu. Mun teki niin kovin mieli kysyä häntä luokseni, mutta en kehdannut. Lähtiessäni hän hipaisi kädellään alaselkääni...
Jos hän olisi pyytänyt minut mukaansa olisin lähtenyt silmänräpäyksessä.
Kysy siltä naiselta