Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti jokainen saa ansionsa mukaan

Vierailija
17.04.2020 |

Narsisteille juuri sen verran onnettomuutta mitä ovat muille aiheuttaneet.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taivas ja hel.vet.ti oliskin oikeasti olemassa, olis taivaassa ehkä jotain satoja, korkeintaan tuhansia ihmisiä. H-elevetissä sen sijaan olisi ahdasta kymmenien miljardien ihmisten kanssa.

Oot muute vääräs. Taivaassa olis enemmän porukkaa, mutta kaikki hyvät olis siellä alakerrassa.

Kalervo Palsan mukaan helvetissä ovat naiset ja pienimunaiset miehet. Taivaassa isomunaiset miehet pitävät hauskaa.

Vierailija
22/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistir ainaski pääsee taivaasee. Ko niiden johtajaki (itse jumala) o narsisti.

Tätä olen itsekin yrittänyt kertoa uskiksille. Olento, joka asettaa ehdon: "saatte palkinnon jos rakastatte mua, mutta joudutte kitumaan, jos ette" on täysi narsisti. Tai itse asiassa se on itse paha olento. Siis kannattaako tuollaiseen jumalaan edes uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistir ainaski pääsee taivaasee. Ko niiden johtajaki (itse jumala) o narsisti.

Tätä olen itsekin yrittänyt kertoa uskiksille. Olento, joka asettaa ehdon: "saatte palkinnon jos rakastatte mua, mutta joudutte kitumaan, jos ette" on täysi narsisti. Tai itse asiassa se on itse paha olento. Siis kannattaako tuollaiseen jumalaan edes uskoa.

Käypä täyttämässä: https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake

Vierailija
24/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa, ennemmin tai myöhemmin. Naureskelen avoimesti näille ennemmin tyypeille kuten Nina Mikkonen.

Se vaan tuskin vieläkään on tajunnut yhteyttä.

Vierailija
25/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut jo.

Vierailija
26/26 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut jo.

Olet paholaisen kätyri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi