Toivotko helle kesää vai viileää kesää? KUN karanteenissa istumme!!!
Miten on!? Mä toivon hellettä, koska haluan ottaa parvekkeella aurinkoa ja juoda sidukkaa!! Ihan sama vaikka pandemia jyllää ni tää gimma relaa!! 🙂
Kommentit (36)
Karanteenissa on vain hyvin pieni määrä suomalaisia. Tietysti kesälle toivoo hyviä ilmoja, en aio kesää parvekkeella viettää.
Vierailija kirjoitti:
Toivon kunnon käristyskupolia.
Sika
Toivon hartaasti viileää kesää. Kauheata olisi viettää suurinta osaa kesää kuumassa asunnossa, paossa koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon kunnon käristyskupolia.
Sika
Jouluna vasta
Kuten muinakin vuosina, toivon lämpimän (n. 22 astetta) ja viileän / sateisen sään vaihtelua. Jos olisi pakko valita rajun helteen ja viileyden välillä, joutuisin valitsemaan viileyden.
Mieluiten siis kohtalaista lämpöä sekä sadetta aina välillä. Tykkään kesäsateesta ja ukkosesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sama paitsi haluan myös niitä todella kuumia päiviä. Ei koko kesää kuitenkaan.
Lämmintä kesää, kun on oma piha. Mutta samalla malttia ihmisille, etteivät mene uimarannoille.
Vähän myös sadesäitä, että saan ikkunat pestyä.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä ihmisiä jotka toivovat, että lämpöä olisi 25-30 astetta kesällä. Maksimissaan 20 astetta, aurinkoa ja pieni tuulenvire on paras. Ei liian kuuma, jotta jaksaa touhuilla. :)
Kaikille tuo ei ole liian kuuma. Itse jaksan hyvin ja energisenä sinne 30 asteeseen saakka, sen jälkeen alkaa vasta laiskottaa.
Eläköön kives hiki! Vai onko se kives-hiki?
En toivo kauheita helteitä, mutta sellasta mukavaa 22-24 C ja pieni kevyt tuuli niin olis just täydellinen. Mulla menee olo tosi tukalaks jos menee kauheesti lämpötila tosta yli ja nestettä kertyy kroppaan mikä pahentaa oloa vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En toivo kauheita helteitä, mutta sellasta mukavaa 22-24 C ja pieni kevyt tuuli niin olis just täydellinen. Mulla menee olo tosi tukalaks jos menee kauheesti lämpötila tosta yli ja nestettä kertyy kroppaan mikä pahentaa oloa vielä enemmän.
Tämä kuulostaisi parhaalta minustakin. :) Mukavaa pikku pilvipoutaa, vähän yli 20 astetta lämmintä ja kevyt tuulenvire, niin on mukava olla sisällä kuin ulkonakin. Tai sitten jokunen lämpimämpi päivä, jonka jälkeen viilentävä sade tai pilvisempi päivä, että asunto ei ehdi muuttua pätsiksi.
Pääosin 22-26 asteisia lämpöjä, hienoista tuulevirettä ja sateita joka kolmas yö. Muutama hellepäivä ja niiden jälken ukonilma noin kerrran kuussa.
En vain ymmärrä ihmisiä jotka toivovat, että lämpöä olisi 25-30 astetta kesällä. Maksimissaan 20 astetta, aurinkoa ja pieni tuulenvire on paras. Ei liian kuuma, jotta jaksaa touhuilla. :)