Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kiltti, herkkä ja herttainen nainen

Vierailija
17.04.2020 |

Jota kusipäämiehet ovat aina käyttäneet hyväksi

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kaikki "kiltit" naiset ovat osoittautuneet ihan sairaiksi naristeiksi ainakin minun kokemuksesta. Heitä pitää ymmärtää tekivät ihan mitä tahansa.

Vierailija
22/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea lihaksikas miljonääri mies ja mensan jäsen, kaipaan myös hellyyttä ja rakkautta. En ymmärrä, miksi naiset aina jättävät minut, itken nytkin täällä 5 miljoonan euron asunnossani ja katselen loistojahtiani jolla halusin kihlata rakkaani, joka viime hetkellä kuitenkin petti minut. Toivon löytäväni sen oikean, mutta minulla on mennyt luottamus....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan läpsiä sua kalulla poskillesi.

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö mun kans saunaan? Mä oon kiltti mies.

Vierailija
24/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta tykkäätkö ottaa kalua peppuun?

Vierailija
25/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on Matrix

Zinc

Sun on aika lyödä nyrkkiä pöytään !

Vierailija
26/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas omanarvontunto. Kerron miehelle, kun rajani ylitetään.

Kumma juttu. Herkkänä ja vahvana, miesten kiinnostus vaan lisääntyy. Miehet, on pikkupoikia. Yrittävät ottaa selkälenkin, mutta seksuaalisesti kiihottaa itsenäinen nainen, joka itsenäisyydestään huolimatta, haluaa miestä.

Se kiihottaa, ja miehet alistuu. Nainen. Joka haluaa. Omista ehdotustaan. Latelee sääntöjä. Mitä kaikkea miehen tulee suorittaa, että nainen on tyytyväinen ja kiihkoissaan.

Höpö höpö, minulta saisit heti monoa per...siiseen....

Vierailija
27/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies ei lämmittele vehjettään ennen toimintaa läpsimällä kaluaan naamaasi vasten

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla kun otat mieheltä suihin niin hän ei lirauta pissaa nieluusi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lähdet jokaisen pahan pojan kelkkaan? Voinet itse lähestyä sellaista kunnon miestä?

Onko niillä otsassa tarra ”kunnon mies” vai mistä se pitäisi tietää?

Silloinhan se on jo liian myöhäistä. Nopeammin pitää tietää.

Se homma kun ei etene sinne sänkyyn tosta noin vaan :)

Vierailija
28/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies ei lämmittele vehjettään ennen toimintaa läpsimällä kaluaan naamaasi vasten

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla kun otat mieheltä suihin niin hän ei lirauta pissaa nieluusi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lähdet jokaisen pahan pojan kelkkaan? Voinet itse lähestyä sellaista kunnon miestä?

Silloinhan se on jo liian myöhäistä. Nopeammin pitää tietää.

Korvassa on tunnetusti korkeampi lämpötila. Siellä on hyvä lämmittää. Korvan taaksekin käy.

Zinc

Vierailija
29/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koksa naiset valitsevat minut. Olen kehonrakentaja miljardööri sukupuoleton mensan ylipäällikkö. Asuntoni arvo on 30 miljoonaa ja omistan Ruotsinlaivan. Jatka vaan siellä itkemistä kun kaltaiseni tosimiehet vievät naisesi.

Hollywoodtasoa kirjoitti:

Olen komea lihaksikas miljonääri mies ja mensan jäsen, kaipaan myös hellyyttä ja rakkautta. En ymmärrä, miksi naiset aina jättävät minut, itken nytkin täällä 5 miljoonan euron asunnossani ja katselen loistojahtiani jolla halusin kihlata rakkaani, joka viime hetkellä kuitenkin petti minut. Toivon löytäväni sen oikean, mutta minulla on mennyt luottamus....

Vierailija
30/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on Matrix

Zinc

Sun on aika lyödä nyrkkiä pöytään !

Kiva että joku täällä ymmärtää jotakin.

Vierailija
31/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehet eivät tarjoa suklaasydämiä.

Vierailija
32/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koksa naiset valitsevat minut. Olen kehonrakentaja miljardööri sukupuoleton mensan ylipäällikkö. Asuntoni arvo on 30 miljoonaa ja omistan Ruotsinlaivan. Jatka vaan siellä itkemistä kun kaltaiseni tosimiehet vievät naisesi.

Hollywoodtasoa kirjoitti:

Vielä kun opit oikeinkirjoituksen niin, saatan tunnustaa sinut alfaksi.

Vierailija
33/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan läpsiä sua kalulla poskillesi.

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö mun kans saunaan? Mä oon kiltti mies.

Sauna ei ole tuollaista varten.

Vierailija
34/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehet eivät tarjoa suklaasydämiä.

Mitä hiton suklaasydämiä :D

Vierailija
35/35 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiltiltäbja herttaiselta vaikutatkin, kun puhut miehistä kusipäinä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ap, eli kusta taitaa olla siellä ihan omiksi tarpeiksi ja liikaakin.

Tällaiset miehet ihan itse lähestyvät, pyrkivät lähelle. Mutta jos tulevat torjutuiksi tai nainen ei reagoi juuri oikein, heidän halumalla tavalla, miehistä tulee inhottavia, ilkeitä!, kiukuttelevia pikkupoikia.

T. Saman kokenut ja edelleen näitä miehoä tapaa. Olen itse varattu, eikä puolisoni ole ollenkaan tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi