Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN JUHLITTE KORONASTA PARANTUMISTA??? Immuniteetti on arvokas asia.

Meitä on jo paljon
17.04.2020 |

Koronan sairastanut on saanut varmuuden, että hänen elimistö selviytyy siitä ja on saanut myös immuniteetin.

Asia on erittäin merkittävä etu jolla on myös suuri henkinen merkitys. Monet koronasta parantuneet kertovat, että eivät enää välitä koko epidemiasta. Katseet ovat normaalissa arjessa.

Aika moni parantunut on järjestänyt juhlan, jota on vietetty muiden parantuneiden kanssa.

Sairastamisen jälkeen ihmiset kulkevat taas kaupungilla ja kaupoilla ja voivat taas käydä ikäihmisten luona.

Ne jotka eivät ole vielä saaneet sairastaa joutuvat - ikävä kyllä - arvailemaan reagoiko oma elimistö kohtalokkaalla tavalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko surkea provo.

Kai tiedät, että useat jo koronan sairastaneet ovat sairasatuneet siihen uudestaan.

Vierailija
2/6 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huohhhh kirjoitti:

Melko surkea provo.

Kai tiedät, että useat jo koronan sairastaneet ovat sairasatuneet siihen uudestaan.

Parantuminen on todiste siitä, että oma elimistö ei ole sellainen joka reafoi koronavirukseen kohtalokkaalla tavalla.

On ihana tietää, että elimistössä on kromosomit kohdallaan.

Ei-sairastaneet voivat vain pelätä, että kroppa onkin koronaan kohtalokkaasti reagoiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Vierailija
4/6 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immuniteettia ei tule välttämättä.

Tämä onkin huolestuttavaa, koska jo kerran sairastuneilla ja "parantuneilla" on todettu korona uudelleen.

Näin siis Etelä-Koreassa.

Avaus on täysin stetsonista vetäisty

Vierailija
5/6 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immuniteettia ei tule välttämättä.

Tämä onkin huolestuttavaa, koska jo kerran sairastuneilla ja "parantuneilla" on todettu korona uudelleen.

Näin siis Etelä-Koreassa.

Avaus on täysin stetsonista vetäisty

Myös Kiinassa, ilmeisesti. Kiina tosin tunnetusti salailee ja vääristelee, mutta jos sieltäkin on tihkunut tietoa, että ihmiset sairastuvat uudelleen, niin kavalaksi osoittautui tämä korona. Eikä voi tietää, sairastutko uudelleen lievemmin vai pahemmin. Joku asiantuntija arveli, että voi jäädä kehoon piileväksi ja aktivoitua uudelleen. Tää on niin uus juttu, ettei varmaa tietoa ole kellään.

Vierailija
6/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten noista vastauksista näkee immuniteetti on vielä sen verran harvinainen asia Suomessa, että se herättää kateutta.

Mä en ole ehtinyt juhlistamaan, mutta täytyy sanoa että KYLLÄ HARTEILTA LÄHTI RASKAS TAAKKA!!! Mä olen sellainen jännittäjä ja pelkään tauteja.

Kuoharin olen jo ostanut.