Hassuttelen ajatuksella, että paljastaisin aiemman suhteen petturimiehen vaimolle
Olin sinkkuna tinderissä ja vastaan tuli mies, joka oli ihan hiljattain eronnut. Meillä oli muutama kuuma hetki, mutta vaistosin asioiden todellisen luonteen pian. Soitto käräjäoikeuteen, eikä mitään erohakemusta ollut vireillä. Päätin suhteen, koska etsin itselleni ihan oikeaa miestä, enkä mitään p***nkipeää petturia. Tuo mies ei ehkä tajunnut, että olin saanut selville hänen henkilöllisyytensä, samoin vaimonsa. Heillä neljä lasta, upeat kulissit, kaksikerroksinen uusi ok-talo. Mielessä on käynyt joskus, pitäisikö käräyttää mies. Ja miten ihmeessä varattu kehtaa etsiä tinderistä seuraa ihan omalla kuvallaan?
Kommentit (20)
Anna toisten elää elämäänsä ja hanki itsellesi ihan oma.
Juu, puhelimitsehan ne käräjäoikeudesta erojuttuja kertoo. :D Ehkä porvoossa.
Etsiikö joku tinderistä tosi tarkoituksella suhdetta?!
Tykkäät leikkiä ajatuksella että satuttaisit muita?
Eniten tällaisissa tapauksissa ärsyttää se, että pettäjä valehtelee myös tälle uudelle ihmiselle, joka etsii itselleen hyvää ihmissuhdetta. Aloittajan kohtaama mies tarvitsisi kunnon opetuksen, mutta toisaalta koko perheen tulevaisuus on vaakalaudalla. Huono mies, mutta ehkä juuri nyt kuitenkin parempi kuin ero tai muuten ikävät kuviot.
Jätkä käytti sua ja nyt haluat kostaa vaimolle?
No paljasta, mitä turhaan aikaa tuhlaat hassuttelemalla ajatuksella. Antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on satutettu ensin? Niinpä.
Tuollaiset kusettajat saakin käräyttää. Jos mies rehellisesti kertoo olevansa varattu, niin siinä tapauksessa pitäisin salaisuuden turvassa, mutta jos kusettaa minua esiintymällä sinkkuna, niin saa luvan kärsiä seuraukset.
Onks tää joku tekn. tohtori ja yl.op. heebo?
Vierailija kirjoitti:
Etsiikö joku tinderistä tosi tarkoituksella suhdetta?!
Kyllä minä väitän että sielläkin suurin osa naisista on tositarkoituksella liikenteessä. Minä ainakin olin, ja sain haluamani. Kolmen viikon päästä tinderiin liittymisestä olin parisuhteessa upean miehen kanssa, nyt oltu yhdessä yli kaksi vuotta!
Ap, käräytä mies jos sinulla on tarvittavat yhteystiedot sen tehdäksesi. Kyllä minä vaimona haluaisin tietää jos mies ravaa vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on satutettu ensin? Niinpä.
Ei ole totta! Vain lapset käyttää tällaista oikeutusta.😂
Vaimon mielestä sinä satutat häntä "ensin", eli onko hänelläkin sitten oikeus kostaa sinulle? Vai eikö oma sääntösi pädekään sinuun itseesi?
Eye for an eye will make the whole world blind.
Kasva aikuiseksi ja opettele käyttäytymään ja ottamaan vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, puhelimitsehan ne käräjäoikeudesta erojuttuja kertoo. :D Ehkä porvoossa.
Sieltä lisäksi voi kysyä, kenellä ei ole erojuttuja menossa.
Vierailija kirjoitti:
Jätkä käytti sua ja nyt haluat kostaa vaimolle?
Juttu saattaa vielä kääntyä niin päin, että sinut leimataan tyypiksi, joka vokottelee varattuja miehiä ja kun ei saa haluamaansa, niin kertoo valheellisia juttuja vaimolle.
Miksi ei etsisi? Hakee jännitystä.