Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että Martina Aitolehden asema Suomen milfkuningattarena on selvästi vaarantunut
Viime kesänä jo joutui puolustamaan kruunuaan Ruisrockin VIP-osastolla lyömällä toista milffiä eli Sara Sieppiä. Nyt sitten Stefankin vaihtoi nuorempaan milffiin eli 30-vuotiaaseen Sofia Belorfiin.
Tuntuu, että Martinaa ollaan syrjäyttämässä valtaistuimeltaan nuorempien milffien toimesta ja hän itse alkaa siirtyä jo ikääntyneempien naisten mature-sarjaan.
Kommentit (11)
Kylli Kukk on Suomen milffein milf. Martina on kaninpapana hänen rinnallaan.
Ei Martina ole mun mielestä koskaan ollut mikään erityisen julkisuustyrkky, vaikka otsikoissa toki paljon onkin. Martina ei jostain syystä ole koskaan ärsyttänyt minua millään tavalla. Uskon, että hän on pohjimmiltaan kyllä ihan fiksu nainen eikä vaikuta lompakkoloiselta vaan tekee itse töitä ja elättää lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Martina ole mun mielestä koskaan ollut mikään erityisen julkisuustyrkky, vaikka otsikoissa toki paljon onkin. Martina ei jostain syystä ole koskaan ärsyttänyt minua millään tavalla. Uskon, että hän on pohjimmiltaan kyllä ihan fiksu nainen eikä vaikuta lompakkoloiselta vaan tekee itse töitä ja elättää lapsiaan.
Älä puhu paskaa. Martina "salarakas" Aitolehti ei muka julkisuustyrkky?
Kyllä kaikista julkisuuden henkilöistä taitaa Sanna Marin viedä voiton tässä kilpailussa. Siinä on oikeasti fiksu, hyvässä asemassa oleva, kaunis, arvostettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus kertoa oma mielipiteeni. Sinä et voi minun mielipiteeseeni yhtään mitenkään vaikuttaa 😊
Martina on aina ollut jotenkin symppis. Pidän hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Martina on aina ollut jotenkin symppis. Pidän hänestä.
Lööppien perusteella se on ihan kaamea paskahattu mutta kerran se pelasi jossain tvohjelmassa pokeria ja vaikutti siinä ihan fiksulta, osasi suht hyvin pelatakin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus kertoa oma mielipiteeni. Sinä et voi minun mielipiteeseeni yhtään mitenkään vaikuttaa 😊
Miten vaan. Martina tuli nimenomaan julkisuuteen Seiska-lehti tyrkkynä.
Ekskjuusmii, mutta Blörffi ja Sieppi eivät ole milfejä. Kummallakaan ei tietääkseni ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ekskjuusmii, mutta Blörffi ja Sieppi eivät ole milfejä. Kummallakaan ei tietääkseni ole lapsia.
Ei olekaan, mutta ikä ja fyysinen olemus tekee heistä sellaisia.
Suomen absoluuttinen (P)MILF on Sanna Marin.
(Prime) Minister I'd Like to F.uck.