Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

School of Seduction dokumentti

Vierailija
17.04.2020 |

Katsoin tanskalaisen School fo Seduction dokumentin Areenasta ja tuli aika outo olo kun peilaa siihen, miten tälläkin palstalla venäiset naiset on asetettu jonkinlaiseksi ihanteeksi, joiden kaltaiseksi muiden naisten muka pitäisi pyrkiä.

Oli lähes piinaavaa katsoa miten keikistelivät ja parista tuli kyllä - anteeksi nyt vaan - maksullinen nainen mieleen. Eli tätäkö miehet muka universaalisti haluavat; nainen kysyy suoraan voitko antaa rahaa ja hankia mulle asunnon? Jos vastaus on ei, niin se on sitten heippa vaan. Eli oikotie onneen ja vaurauteen on mies, kirjaimellisesti hinnalla millä hyvänsä, ja omaan sivistämiseen ja koulutukseen ei juuri panosteta. Ai niin, siis joo se Diana kyllä 'panosti' mutta ei niinkään että olisi esim. paneutunut kirjallisuuteen, filosofiaan ja taidehistoriaan, vaan 'rahat pois' psudoetikettikursseihin ja sitten lennettiin Norwegean Air:lla Monacoon juomaan shampanjaa ja ihailemaan vierestä oikeasti (uus)rikkaita.

Niin ja siitä venäläisnaisten muka legendaarisesta kauneudesta ja tyylitajusta - no, en ollut kummastakaan erityisen vaikuttunut. Olivat toki ihan kauniita nuoria naisia, mutta joka päivä näen Helsingissä kauniinpia ja tyylikkäämpiä suomalaisia naisia.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä touhua.

Kiitän onneani,että olen syntynyt Suomeen🙏

Vierailija
82/83 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tullut Areenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen nainen ja tyylitaju ei ole koskaan mahtunut samaan lauseeseen.  

Pitää olla itse aika tyylitajuton jos pitää venäläistä naista tyylikkäänä. Venäläinen mies tosin on aina siilitukkainen ja pukeutuu verkkareihin tai nahkatakkiin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi