Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit varakas sinkku?

Vierailija
16.04.2020 |

Mulla on rahaa mutta ei puolisoa. En tee sillä rahalla mitään. Makaa pankissa. Olen nainen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta asunto

Asunto on. Täällä kökötän. Ap

Teetä remontti ja uusi sisustus.

Vierailija
42/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen, en tee mitään erityistä. Enkä kauheasti katso hintalappuja.

Vierailija
44/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin varakas, en kävisi töissä. Ajaisin ajokortin ja rajojen auettua huristaisin huitsin helvettiin täältä koskaan palaamatta.

Jonnekin ulkomaille maleksimaan?

Eurooppaan, joo. Talvet etelämpänä; Sisilia, Rooma, Venetsia, Sevilla, Madrid, Pariisi jne ja kesäisin jossain jossain alpeilla 3 km korkeudessa alppimajassa tai Islannissa/Huippuvuorilla lataamassa akkuja. Kaikki on tarkkaan suunniteltu, varakkuutta vain uupuu.

Vierailija
45/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole jotenkin autiota matkustella yksin?

Ei ole, kokeile joskus.

Suosittelen lämpimästi.

Terveisin perheellinen nainen, joka käy kerta vuoteen yksin ainakin viikon palmun alla nauttimassa

Ja vastaus ap:n kysymykseen on matkustaisin enemmän kuin nykyään

Gambiassa?

No ei sentään, viimeiksi olin Sardiniassa, hyvää ruokaa, uimaranta ja nätti Algheron vanha kaupunki

Terveisin perheellinen nainen

Vierailija
46/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin varakas, en kävisi töissä. Ajaisin ajokortin ja rajojen auettua huristaisin huitsin helvettiin täältä koskaan palaamatta.

Eurooppaan, joo. Talvet etelämpänä; Sisilia, Rooma, Venetsia, Sevilla, Madrid, Pariisi jne ja kesäisin jossain jossain alpeilla 3 km korkeudessa alppimajassa tai Islannissa/Huippuvuorilla lataamassa akkuja. Kaikki on tarkkaan suunniteltu, varakkuutta vain uupuu.

Venetsia ja Madrid on aika kamalia talvisin. Kesäisin taas Alpeilla ja varsinkin Islannissa sataa todella paljon. 

Vierailija
47/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen sinkku mutta talous kuitenkin vakaalla pohjalla. Jos olisin varakas, hankkisin isomman asunnon, jossa olisi oma piha mitä saisi laittaa, ja pystyisi ottamaan siihen vaikka koiran. Sisustaisin kauniisti ja matkustaisin useammin. Palkkaisin jonkun siivousavuksi. Tekisin ehkä lyhennettyä työviikkoa tai kokeilisin siipiäni taiteilijana, jos toimeentulo ei olisi palkasta kiinni. Kävisin säännöllisesti hierojalla tai jossakin rentouttavassa kasvohoidossa.

Käyttäisin rahaa anteliaasti paikallisiin palveluihin, kuten pienyrittäjille ja käsityöläisille, että ne pysyisivät pystyssä paikkakunnallani. (Teen niin jo nyt, mutta pienessä mittakaavassa.) Auttaisin vähätuloisia nuoria pärjäämään paremmin omilleen muutettuaan. Tukisin pienituloisia perheitä muutenkin kuin neulomalla villasukkia ja hoitamalla joskus lapsia.

Jos olisin oikein varakas, perustaisin jonkin järjestön, jolla voisi auttaa heikoimmassa asemassa olevia käytännön tasolla. Jos en olisi ihan niin varakas, mutta ei olisi kuitenkaan pakko käydä töissä, toimisin enemmän vapaaehtoistyössä.

Suurinta iloa tuottaa, kun voi olla tekemisissä mukavien ihmisten kanssa ja auttaa toisia. Myös eläimet ja luonto ovat merkittäviä onnellisuuden lisääjiä. Jos keskustelunaloittajalla on siihen mahdollisuus, suosittelen lämpimästi miettimään itselle sopivaa tapaa olla avuksi ja iloksi. Maleksiminen joutilaana pidemmän päälle ei tuo onnea, vaan jättää merkityksettömän ja levottoman olon.

Vierailija
48/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berlofille laittasin viestiä, saispa pumpattua kunnon kuminukkea.

Vierailija
49/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venetsia ja Madrid on aika kamalia talvisin. Kesäisin taas Alpeilla ja varsinkin Islannissa sataa todella paljon. 

Venetsiassa olen ollut talvella ja kunnon tuulta pitävällä takilla ja hanskoilla siellä pärjää kyllä. Kumisaappaat olis plussaa kyllä. Ei mua sade haittaa vaan helle.

Vierailija
50/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin ole kiva matkustaa

Vierailija
51/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta liikaa kirjoitti:

Höpö höpö, todellakin on

Saa tulla ja mennä just siten kuin itse haluaa,

Saa syödä siellä missä huvittaa, just silloin kun itsellä on nälkä

Saa mennä museoon tai muuhun nähtävyys-mestaan jos sattuu huvittamaan tai voi jättää menemättä

Ihan parasta reissaamista 👍

Vierailija
52/52 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta liikaa kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos on menossa jonnekin, jossa on kiinnostavaa katseltavaa, vaikkapa museoita joista pitää, ja kaveria ei voisi vähempää kiinnostaa, voi olla paljon antoisampaa käydä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi