Mitä tekisit jos olisit varakas sinkku?
Mulla on rahaa mutta ei puolisoa. En tee sillä rahalla mitään. Makaa pankissa. Olen nainen.
Kommentit (52)
Lakkaisin murehtimasta raha-asioita ja hakemasta töitä. Ilmoittaisin, etten tarvitse enää asumistukea.
Olisin. Nukkuisin tasan milloin huvittaa. Kun ravintoloihin taas pääsee, söisin niissä.
Kyllä voisin matkustaakin, kun taas pääsee. Palkkaisin jonkun pelaamaan sulkapalloa kanssani.
Olen melko hyvätuloinen sinkkunainen. Rahaa menee mm. vintage-vaatteisiin ja jonkun verran ravintoloihin ja hyviin viineihin. Joskus matkustan, yksin tai seurassa. Yksinkin on ihanaa! Mikään ökymatkailija en ole. Ennen kaikkea tässä on se hyvä puoli, että työ on paitsi mielenkiintoista niin myös aika kuormittavaa, joten on helpottavaa, kun ei tarvitse koko ajan miettiä talouttaan ja on liikkumavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko ranchillä Wyomingissa.
Viikko hotellissa Prince saarilla Istanbulin ulkopuolella.
Viikko patikoimassa Madeiralla.No tuo patikointi ehkä. Mutta hittooko siellä yksin hortoilen. Enkä kyllä jaksa viikkoa hotellissa. Joogaleiri ehkä menis.
Minä kävin opasatetuilla patikointiretkillä. Sai tietoa saaresta ja samalla tutustui uusiin ihmisiin.
Suosittelen.
Eläisin vahvan ja itsenäisen naisen elämää johon ei kuuluisi yksikään mies! :D
Hankkisin personal trainerin ja oman kokin. Saisin vartalon kuntoon ja löytäisin ehkä miesystävän sitten.
En tee mitään erityistä. Lenkkeilen ja matkustan koiran kanssa.
Rakennuttaisin juuri omiin tarpeisiin sopivan omakotitalon ja perustaisin kennelin.
Ostaisin auton jolla voisi kuljettaa fillaria jonnekin pois kaupungista. Pääsis fillaroimaan jonnekin luontoon. Ostaisin laadukkaita vaatteita , kenkiä , alusvaatteita. Terveellistä ruokaa, joskus juomaa. Kävisin ulkona , konserteissa, elokuvissa etc. Matkustaisin Lappiin ja jonnekin lämpimään. Ostaisin kivan kodin .
Kiitos vastauksista! Mun elämään ei kuulu miestä ja olen narsistimagneetti eli en uskalla lähteä siihen suuntaan. Yksin matkustelu tuntuu orvolta mutta täältä keksin nuo harrastusmatkat! Joogaleiri, vaellusmatkat, ehkä jopa lintubongaus, joo, käy. Ap
Matkustelisin luksuskohteissa ympäri maailmaa, aloittaisin mielenkiintoisen harrastuksen, ostaisin hevosen, ostaisin ison asunnon ja sisustaisin sen huolella, treffailisin miehiä kevyen tapailun merkeissä eli en vakavasti ym.
Ratsastusharrastukseen saa vuosittain menemään hyvin rahaa. Mulla menee tällä hetkellä jotain 7 000 vuodessa viikottaisiin tunteihin. Tarkoitus oli lähteä kesällä jonnekin ulkomaille (esim. Espanja, Italia) parin viikon ratsastuslomalle. Taisi jäädä nyt väliin...
Tuo taitaakin olla ainoa, mihin erityisesti menee. Muuten käyn tylsästi töissä ja sijoitan varoja …..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole jotenkin autiota matkustella yksin?
Ei ole, kokeile joskus.
Suosittelen lämpimästi.
Terveisin perheellinen nainen, joka käy kerta vuoteen yksin ainakin viikon palmun alla nauttimassa
Ja vastaus ap:n kysymykseen on matkustaisin enemmän kuin nykyään
Gambiassa?
Olen varakas sinkkumies, ja palstailen juuri vauva.fi:llä, ei hyvin mene, Valitettavasti en osaa antaa järkeviä neuvoja.
Jos olisin varakas, en kävisi töissä. Ajaisin ajokortin ja rajojen auettua huristaisin huitsin helvettiin täältä koskaan palaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen varakas sinkkumies, ja palstailen juuri vauva.fi:llä, ei hyvin mene, Valitettavasti en osaa antaa järkeviä neuvoja.
Näin se on. Jos rahalla ja ulkoisilla puitteilla saisi rakkautta niin sepä olisikin helppoa. Hassua että moni luulee niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin varakas, en kävisi töissä. Ajaisin ajokortin ja rajojen auettua huristaisin huitsin helvettiin täältä koskaan palaamatta.
Jonnekin ulkomaille maleksimaan?
Vierailija kirjoitti:
Osta asunto
Asunto on. Täällä kökötän. Ap
En tehnyt mitään sen kummempaa kuin ennenkään, kun sinkkuunnuin. Uusi, hyvä parisuhde oli haaveissa ja se toteutui puolen vuoden sinkkuilun jälkeen.
En minäkään jaksanut Madeiralla mennä patikoimaan. Kävelin pitkin Funchalia ja kävin jollain retkellä vuoristossa. Kolumbuksen kämppä naapurisaarella tietenkin jne.
Zinc