Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa palstat tulta! Somekansa kuriin! Jo loppuu muiden mollaaminen.

Vierailija
16.04.2020 |

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/04/15/tuomas-karemo-martina-aitolehd…

Viis otsikon henkilöstä, NYT EI OLE NIMESTÄ KYSE. Vaa ylipäätän aikuiset ihmiset! Onko teidän mielestänne ok kiusata kaikkea vastaantulevaa? Jos maa on oikeasti tässä henkisessä kunnossa niin olen huolissaan!

Missä sivistys ja käytöstavat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että ap.n kuvaama ihmistyyppi on yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä jotka saavat tuosta nettituttavien joukosta voimaantumista. Erittäin vähän noita on ja samat ihmiset räyhäävät eri sivustoilla. Jokaisen kannattaa ihan vilkaista Rasmus ja silakkasivut, kauheaa keskinäistä riitelyä ja olkiukkopersuilua eli kaikki muut mielipiteet hiljennetään just tuolla persupersu-öyhötyksellä. Tämän palstan ylläpito on erittäin tietoinen että tänne on ainakin yksi öyhöttäjä pesiytynyt ja häiriköi kirjoitteluun on luvattu puuttua kovalla kädellä. Aina ilmoitus näiden trollauksesta myös ylläpitoon.

Vierailija
2/5 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään pelkkä nega, kun Marskia on myös tsempattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kertoa omasta surustaan julkisesti ja käyttää julkisuutta suhteen toisen osapuolen mollaamiseen ja yksityisasioiden levittelyyn.

Vierailija
5/5 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksen kanssa seurusteleva toinen osapuoli toivoi, että saa pysyä poissa julkisuudesta. Mikä antaa oikeuden ero tilanteessa revitellä suhdetta julkisesti ja tuoda julkisuuteen haluamattomat lehtien otsikoihin? Kosto? Katkeruus?

Kertokoon omasta surustaan, Mutta suojatkoon lapsensa ja kunnioittakoon entistä kumppaniaan suojemalla heitä julkisuudelta, mitä ovat itse toivoneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän