Työttömien miesten kanssa avioituvat naiset rakastavat heitä aidosti
Jos ihmissuhteeseen vaikuttaa jokin sellainen pinnallinen ulkoinen turhanpäiväinen mitätön seikka kuin raha-asiat tai työtilanne tms niin eipä se hyvä ihmissuhde alunperinkään ole.
Kommentit (18)
Tuskin ne ongelmatilanteet pelkästään siitä johtuvat että joku olisi työtön, raha voi kyllä aiheuttaa riitoja.
Vaikka rahaa olisi riittämiin kaikki eivät aina koe tarpeelliseksi osallistua itse omiin kustannuksiinsa. Siitä voi syntyä oikeutetusti pahaa mieltä, että pitäisi maksaa toisen elämisestä vaikka tällä olisi siihen itselläänkin varaa.
Kotitöiden epäoikeudenmukainen jakautuimen ja raha taitavat olla pariskuntien yleisimmät riidanaiheet. Työttömyysskenaariossa helposti tapahtuu niin että näissä tulee koettua enemmän epäreiluutta.
Neisilla hoivavaisto hämärtää, näitä ressukoita on aikansa mukava paapoa ja passata.
Arki ja järki tulee sitten aikanaan.
Läheisriippuvuuskin voi olla hyvä syy jos ei osaa asettaa kumppanille mitään vaatimuksia, silloin kelpaa mikä vaan mikä on käytettävissä itselle ja fyysisesti läsnä. Työttömyys ei sinällään ole geneettistä, että oletuksena on se, että mies työllistyy. Ainakin suurimmalla osalla ihmisiä on tämä oletus, että aikuinen ihminen huolehtii itse itsestään ja kyse on tasa-arvoisesta aikuisten suhteesta eikä elättäjyydestä. Tietysti jos mies on nuori, tumma, pitkä, hyvin varustettu, tiukkaperäinen ja komea, niin asioita voi katsoa uusiksi.
Ei välttämättä. Kenties sillä miehellä on vain tosi iso pippeli.
Mutta joo, yleisesti ottaen miehille neuvoksi: jos tahdot löytää naisen joka todella rakastaa sinua niin hankkiudu työttömäksi tai jopa kodittomaksi. Jos joku nainen sinut sitten huolii niin todennäköisesti se on rakkautta.
Tai kenties sinun ei oikeasti tarvitse hankkiutua työttömäksi. Kenties riittää että vain väität kaikille että olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
joillekkin naisille vain kelpaa kuka tahansa. eivät pärjää yksin.
Ja niille mulle kelpaa kuka tahansa, jolla on rahaa.
On niissä työttömissäkin piilorikkaita.
Ei se aina ole niin, että työtön on automaattisesti köyhä.
Sen ymmärtää aidosti vasta kun on kokemusta tullut, että rahanpuute ei ole lainkaan vähäpätöinen ja pinnallinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Kenties sillä miehellä on vain tosi iso pippeli.
Mutta joo, yleisesti ottaen miehille neuvoksi: jos tahdot löytää naisen joka todella rakastaa sinua niin hankkiudu työttömäksi tai jopa kodittomaksi. Jos joku nainen sinut sitten huolii niin todennäköisesti se on rakkautta.
Tai kenties sinun ei oikeasti tarvitse hankkiutua työttömäksi. Kenties riittää että vain väität kaikille että olet työtön.
En nyt sanoisi. Minulla itselläni oli heikko hetki ja säälin miestä. Oli niin reppana. Tuli hyvä mieli kun sai ostaa ruokakassin ja antaa rahaa, oli mukava auttaa maksamaan vuokra. Sitten vuolaasti sitä kiitti kyyneleet simissä. Oma elämä oli kiireistä ja hänen luona ei ollutkaan muuta kuin aikaa. Osasi myös tehdä hyvää ruokaa. Saimme silloin kumpikin tilanteesta jotain. Olisi saanut jäädä siihen, mutta valitettavasti ei jäänyt. Näin jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että minä en ainakaan rakastanut missään vaiheessa. Se oli uutuuden viehätystä ja uteliaisuutta erillaiseen maailmaan. Kun jälkeenpäin muistelenkin suhdettamme, on hyvät muistoni hänen ympäriltään ihmisistä ja asioista, ei hän.
Joo jos haluaa hyväntekeväisyyskohteen, niin sitten.
Ihastukseni on työtön. Tokikin etsii töitä ja tavatessamme oli töissä.
N29
Vierailija kirjoitti:
On niissä työttömissäkin piilorikkaita.
Ei se aina ole niin, että työtön on automaattisesti köyhä.
Harvinaisempaa kuitenkin että työtön olisi rikas.
Elämäntapatyötön on täysin eri asia, kun työtön, joka etsii töitä. Jos nainen ottaa elämäntapatyöttömän kumppanikseen, niin silloin on naisellakin pahoja ongelmia. No hullut yhteen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärtää aidosti vasta kun on kokemusta tullut, että rahanpuute ei ole lainkaan vähäpätöinen ja pinnallinen juttu.
Rahanpuutteen voi ratkaista ihan yksinkin. Ei tarvitse etsiä ketään kupattavaksi.
Työttömyys ei haittaa, jos mies on jännä. :(
Elämäntapatyötöntä en voisi ottaa.
Yleensä näillä työttömillä on eläpäntapahallinta ongelmia. Oletteko miettineet, että niillä on syy miksi ovat työttömiä?? Miksi on aina irtisanottu ensimmäisenä?
Kyse on asioista siinä työttömyyden taustatekijöistä!
Ihminen joka ei pysty tekemään kunnolla työtään? Ihminen joka myöhästelee ja saikuttelee koko ajan?
Alkoholiongelmaa? Auktoriteettikammoa? Asennevammaisuudesta? Laiskuutta? Kyky kehittyä puuttuu?
Tällainen kumppaniksi? Kiitos ei!
Kun tavattiin nykyisen aviomiehen kanssa seitsemän vuotta sitten, oli hän työtön. Ja oli muuten työtön vielä hääpäivänäkin, mutta väkersi jo silloin omaa yritystä. Nykyään hän on menestyvä yrittäjä, joka tienaa enemmän kuin minä tulen palkkatöillä koskaan tienaamaan. Ainakaan eivät voi sanoa, että kiinnostuin hänestä rahojensa takia.
Tämän takia kannattaa aina sanoa naiselle olevansa työtön väliaikaisesti. Tällä tavalla voi voi seuloa huonot naiset pois. Vaatteilla voi testata miten muut ihmiset suhtautuu, esim jos kaupassa saa huonoa palvelua verryttelypuku päällä niin sinne kauppaan ei tarvitse enään mennä. Voi kantaa rahansa muualle.
joillekkin naisille vain kelpaa kuka tahansa. eivät pärjää yksin.