Pekka Vahvanen YLEn Perjantai-ohjelmasta on ärsyttävin tv-naama
Kommentit (15)
Ok. Minä taas pidän hänestä. Laittoi mm. Anu Sagimin ruotuun.
Paras siinä ohjelmassa. Se kikkarapää joutaa kotiin.
Jep, hyvä se on. Joutavat naminamittelijat ja positiiviset kikattelijat voisi laittaa roskiin.
Hyvä se on, ei oo niellyt intersektionaalista feminismiä purematta.
Fiksuin henkilö joka on koskaan esiintynyt Yle kanavilla. Redpilled, kiltti mies ja feminismin kyseenalaistaja.
Punainen vaate feministeille. Laittoi silloin kerran jauhot suuhun laumalle feministejä ja sen fémakko koplan psykosilmäinen päällikkö näytti siltä että haluaisi käydä kurkkuun kiinni. Kiehui raivosta.
Vierailija kirjoitti:
Paras siinä ohjelmassa. Se kikkarapää joutaa kotiin.
Joo. Ihan hirveä aisankannattaja.
Minusta hän on kohtalaisen puolueeton, ei ole niin punavihreä laumasielu kuin useimmat nuoret ja nuorehkot toimittajat tai ylen toimittajat nykyisin.
Uskaltaa useimmiten ajatella omilla aivoillaan menemättä toimittajamassan mukaan.
Pekka on hyvä hahmo. Kaikki tuntevat "Pekan" myös oikeasta elämästä.
Mä tykkään sen kyseenalaistavasta, vähän kriittisestä tyylistä.
En pidä hänen tönköstä haastattelutyylistään. Katson Perjantain vain silloin, kun Ricks on juontajana.
Vahvasella on kummallinen tapa yrittää heittää itseironista läppää kalpeudestaan ja laihuudestaan ja nössöydestään. Hän ei kuitenkaan tee sitä hyväntuulisesti ja huumorintajuisesti niin kuin Conan O'Brien, vaan tosikkomaisesti niin että saa kuulijan kiusaantumaan.
Veikkaan että hän on in cel tyyppiä.
Minä tykkään Pekasta. Fiksu realisti, joka haastaa ihmiset kyseenalaistamaan ennakkoluulonsa.