Apua!! Miten salaan tämän!! Olen putkassa ja mies ja lapset eivät tiedä ja palaavat huomenna mökiltä!!!
Otin vähän valkoviiniä tänä iltana ja olin ilmeisesti aiheuttanut jotain häiriötä kerrostalossamme.Rehellisesti sanottuna en muista mitä olen tehnyt.
Pääni alkoi seljetä vasta poliisiautossa.
Sain puhelin tungettua alusvaatteiden sisään ja sillä kirjoittelen täällä putkassa!!
Miten ihmeessä saan pidettyä tämän salassa mieheltä?! Pelkään että he tulevat huomenna kotiin ennen minua. En ole edes varma missä kuosissa koti on tällä hetkellä!!
Nyt vinkkejä kehiin mitä teen??
En halua että mieheni luulee minulla olevan ongelmia alkoholin kanssa!!
Nyt apua!!
Kommentit (48)
Minä puen aina ryyppyreissulle jättimäiset kalsarit! Sinne tungen puhelimen, karkkia, jallupullon, meikit, hiusharjan, sorkkaraudan, nokkahuilun ja ristikkolehden. Suosittelen kaikille, putkassa voi tulla tylsää.
Hei ootsä kovinkin yksinäinen kun aloittelet pitkin päiviä kaikkea idioottimaista ja noloa?
Vierailija kirjoitti:
Minä puen aina ryyppyreissulle jättimäiset kalsarit! Sinne tungen puhelimen, karkkia, jallupullon, meikit, hiusharjan, sorkkaraudan, nokkahuilun ja ristikkolehden. Suosittelen kaikille, putkassa voi tulla tylsää.
Sinäkin! Minä en tosin ota mukaan nokkahuilua. Minulla on aika ryyppyreissulla mukanani kokoontaitettava sähköpiano. Tykkään enemmän sen äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ootsä kovinkin yksinäinen kun aloittelet pitkin päiviä kaikkea idioottimaista ja noloa?
Sellaista se on, kun on putkassa!
Ei hätää, pääset aamulla kotiin siivoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikki 0/5. Täysin epäuskottavaa.
No ei nyt sinänsä, kyllä perus av mamman värkkiin mahtuu helposti isokin puhelin piiloon.
ap kiroittelee varmaan mobira citymanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoputkaan ei paljon mitään kännyjä kuljetella. Sinne kannattaa pyytää mukaan vessapaperia, jotain luettavaa ja huopa.
Minä pyysin poliiseja hakemaan minulle kirjastosta pari uusinta Sophie Kinsellan kirjaa. Annoin kirjastokorttini, ja ihan ystävällisesti he hakivat minulle lukemista. Tyynynkin toivat, ja villasukat.
Toivat Seiskan? Se vessapaperi ja huopa kannattaa ihan oikeesti pyytää ja voivat tuoda lukemistakin, jos ovat sillä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinne putkaanhan saa mukanaan kaiken, mitä on alusvaatteiden sisällä. Veitsen, köyden tai vaikka pienen singon.
Minäkin kuljetin rintaliiveissäni mukanani putkaan television. Sitä oli mukava katsella siellä sellin rauhassa.
Aina te F-kuppiset luulette olevanne muita parempia!
No mutta eihän tuosta nyt pidä hermostua. Ota iisisti.
Itse asiassa voin paljastaa - nyt kun paljastelun alkuun pääsin - että toisessa rintaliivin kupissa salakuljetin putkaan pari pulloa hyvää punkkua ja puoli kiloa suklaata.
Helpomminhan tuo salakuljetus onnistuu pienirintaiselta. Hankkii vaan suuret rintaliivit. Mahtuu jos jonkilaista tavaraa putkareissuja varten.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit on kyllä voittajan valinta, jos on putkareissu tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono, sillä jokaiselle putkaan joutuvalle tehdään turvallisuustarkastus. Ja viimeistään se känny takavarikoidaan kun kameroista huomataan sun räpläävän sitä.
Kyllä oli minullakin kännykkä aamulla kun heräsin putkasta Tampereella. Ihmettelin itsekin. Siitä katsoin välillä kelloa niin ei seinät kaatuneet päälle. Sain takin myös kun oli niin kylmä nukkua. Tämä on totta.
Yritä ottaa iisisti ja sama miehellisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinne putkaanhan saa mukanaan kaiken, mitä on alusvaatteiden sisällä. Veitsen, köyden tai vaikka pienen singon.
Itse piilotin 66 KES 88 kertakäyttösingon eli tuttavallisemmin KES:n, ammuin sillä seinään reiän ja karkasin kotiin ennen kuin mies ja lapset tulivat mökiltä. Olisi sinunkin AP kannattanu :(
Etkös sinä normaalisti ole siellä saaressa jumissa ilman venettä? Mites tämä näin päin kääntyi?
Oletko varma, että perhe tulee huomenna? Jos sinä veit tällä kertaa sen veneen?
Jos perhe on kotona aamulla, sano että olit putkassa. Jos eivät ole kotona, siivoa nopeasti äläkä puhu mitään ainakaan heti. Voi ap:llä olla a-ongelmiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoputkaan ei paljon mitään kännyjä kuljetella. Sinne kannattaa pyytää mukaan vessapaperia, jotain luettavaa ja huopa.
Minä pyysin poliiseja hakemaan minulle kirjastosta pari uusinta Sophie Kinsellan kirjaa. Annoin kirjastokorttini, ja ihan ystävällisesti he hakivat minulle lukemista. Tyynynkin toivat, ja villasukat.
Tsiisus, miten huono kirjamaku! Olisit pyytänyt vaikka Vareksen uusimman.
Minäpä kuljetin kerran karaookkemasiinan putkaan. Siinä meni sitten yö kivasti, kun rallattelin bassot jymisten Rentun ruusua ja Lapin kesää.
Epäilet koronaa ja pysyttelet, hm jossakin.
Ei mene läpi satuilut, keksi jotain parempaa