Kuulostaako ok systeemiltä: mies ahkeroi ja korjailee paikkoja kuntoon, minä maksan ruoat?
Olisitteko tyytyväisiä tällaiseen jakoon seurustelusuhteessa? Emme asu yhdessä.
Kommentit (38)
Missä saata*an läävässä sä asut jos jatkuvasti pitää jotain korjailla? Syödä pitää kuitenkin useamman kerran päivässä. Heitä nyt tollanen saata*an pummi niskapersotteella helvet*iin.
Vierailija kirjoitti:
Missä saata*an läävässä sä asut jos jatkuvasti pitää jotain korjailla? Syödä pitää kuitenkin useamman kerran päivässä. Heitä nyt tollanen saata*an pummi niskapersotteella helvet*iin.
Omakotitalossa puutarhoineen riittää tekemistä ja laitteita, jotka vaativat välillä kunnostusta. En pidä miestä pummina, koska hän todellakin tekee täällä rahanarvoisia korjauksia. Säästin juuri monta kymppiä, kun ei tarvinnut viedä pyörää huoltoon. ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on suhteellisen pieniruokainen, joten ei vie minua konkurssiin. Eri asia tietenkin on silloin, mikäli joskus tulevaisuudessa muutamme yhteen. Sitä ennen on talousasiat selvitettävä ja sovittava kulujen jakaantuminen tasapuolisesti. Mies on minua varakkaampi ja huomattavasti suurituloisempi. Tosin minulla ei ole mitään hinkua muuttaa yhteen. Näin on hyvä. ap
Miksi sun pitää maksaa ruoat, miksi niitä ei makseta puoliksi?
Mun mielestä se että joskus jos vaihtaa autoon renkaat, ei valitettavasti riitä maksuksi siitä että jatkuvasti syö ja juo toisen rahoilla.
Ruokaa saa kaupasta, joten aika helpolla pääset. Jos tietenkin itse haluat tehdä ruuat, niin se on oma valinta. Todennäköisesti mies on tottunut syömään valmisruokia, joten ne varmasti kelpaavat hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää maksaa ruoat, miksi niitä ei makseta puoliksi?
Mun mielestä se että joskus jos vaihtaa autoon renkaat, ei valitettavasti riitä maksuksi siitä että jatkuvasti syö ja juo toisen rahoilla.
Mies puuhailee joka kerta luonani käydessään jotain hyödyllistä ja siitä hyvästä mielelläni ostan häntäkin varten ruokatarpeita. ap
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa saa kaupasta, joten aika helpolla pääset. Jos tietenkin itse haluat tehdä ruuat, niin se on oma valinta. Todennäköisesti mies on tottunut syömään valmisruokia, joten ne varmasti kelpaavat hänelle.
Päinvastoin, mies pitää ruoanlaitosta ja valmistaa ne itse, sillä hän on taitava kokkaaja. Minä toimin keittiössäkin vain apulaisena. Itse inhoan ruoanlaittoa, joten tämä työnjako sopii minulle mainiosti. ap
Mitä ihmettä sinä teet jos mies sekä remontoi että laittaa ruuan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen suhde, mutta en maksa ruokia. Mies saa seksiä ( ei saa sitä kotonaan)
Mitä kaikkea mies tekee luonasi ja ahkeroiko joka kerta tavatessanne vai onko kyseessä enemmän pelkkä seksisuhde?
Tekee noita samoja kuin ap:llakin. Lapset ja naapurit luulee että se on vaan joku remonttimies. Seksit hoidetaan erikseen muualla.
Vierailija kirjoitti:
Toimin avustajana tai puuhailen jonkun muun homman kimpussa samaan aikaan. Ruoanlaitto tuntuu ihan siedettävältä, kun sitä tekee yhdessä toisen kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinhan se jo tossa alussa "Minä taas en jaksaisi olla touhukkaana koko aikaa, vaan haluan ottaa välillä ihan vain rennosti lempisarjojani katsellen tai netissä roikkuen. Ostan ruoat meille, joten mielestäni ollaan suht tasoissa."
Veikkaan ettei jaksa olla touhukkaana yhtään.
Niin kauan kun järjestely on ok molempien mielestä, on sama millainen se järjestely on. Oikeudenmukaisuuden määrittelee jokainen pari itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinhan se jo tossa alussa "Minä taas en jaksaisi olla touhukkaana koko aikaa, vaan haluan ottaa välillä ihan vain rennosti lempisarjojani katsellen tai netissä roikkuen. Ostan ruoat meille, joten mielestäni ollaan suht tasoissa."
Veikkaan ettei jaksa olla touhukkaana yhtään.
Käytännössä ollaan molemmat touhukkaita aina silloin, kun mies on luonani. Viikonlopun jälkeen olen aina aivan uuvahtanut ja tarvitsen pari lepopäivää kaiken raatamisen jälkeen. ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa ottaa rennosti, vaan pitää olla tekemässä koko ajan jotain. On tottunut siihen pienestä pitäen. Hän keksii minun luonani ollessaan aina jotain puuhasteltavaa tyyliin auton renkaiden vaihto, auton pesu, puuvajan korjaus, polkupyörän korjaus, vesipumpun korjaus, pienet pintaremontit, pyykkikoneen tyhjennys, jääkaapin perusteellinen siivous, ilmanvaihtosuodattimien puhdistus, ruoanlaitto,...
Minä taas en jaksaisi olla touhukkaana koko aikaa, vaan haluan ottaa välillä ihan vain rennosti lempisarjojani katsellen tai netissä roikkuen. Ostan ruoat meille, joten mielestäni ollaan suht tasoissa.
Hahaa... jos sinä olisit mies, jolle nainen tulee puunaamaan jääkaapit ja kaikki koska "keksii aina puuhasteltavaa ja itse en jaksa olla touhukas", ni tarviiko edes kertoa miten täällä palstalla tuomiot jaeltais? Nyt toki iha ok! Ja enemmänki ku ok! Ukko hommiin prkl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei jaksa olla touhukkaana yhtään.Käytännössä ollaan molemmat touhukkaita aina silloin, kun mies on luonani. Viikonlopun jälkeen olen aina aivan uuvahtanut ja tarvitsen pari lepopäivää kaiken raatamisen jälkeen. ap
Tarvitsee lepoa kun palveltavana ja hyväksikäyttäjänä on niin rankkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei jaksa olla touhukkaana yhtään.Käytännössä ollaan molemmat touhukkaita aina silloin, kun mies on luonani. Viikonlopun jälkeen olen aina aivan uuvahtanut ja tarvitsen pari lepopäivää kaiken raatamisen jälkeen. ap
Tarvitsee lepoa kun palveltavana ja hyväksikäyttäjänä on niin rankkaa...
Ei ole hyväksikäyttöä, jos toinen itse haluaa puuhastella. Kukaan ei vaadi. Kuten sanoin, minun puolestani voisimme ihan hyvin rentoutua ja katsella vaikkapa elokuvia työviikon päätteeksi. ap
Ihan normaalia auttaa avuttomia naisia milloin missäkin. Ja jos nainen on niin miellyttävä, että ihan seurustellaan, niin sen kaiken tekee mielellään.