Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako ok systeemiltä: mies ahkeroi ja korjailee paikkoja kuntoon, minä maksan ruoat?

Vierailija
15.04.2020 |

Olisitteko tyytyväisiä tällaiseen jakoon seurustelusuhteessa? Emme asu yhdessä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Pistät sitten kaverin taipaleelle kun remppa on valmis.

Vierailija
2/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos minä olisin se, joka korjailee. Ja olenkin, mies täysin peukalo keskellä kämmentä eikä kädentaitoja. Viimeksi taisi hajota taulunkehys muutama kk sitten, sitä ennen edellinen projekti oli ovennuppien vaihto makkariin. Mitään muuta ei ole tarvinnut ahertaa ja korjata, kerran viikossa imuroi ja kerran vuodessa pesee ikkunat ja lattian kunnolla niin se on aika lailla siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa ottaa rennosti, vaan pitää olla tekemässä koko ajan jotain. On tottunut siihen pienestä pitäen. Hän keksii minun luonani ollessaan aina jotain puuhasteltavaa tyyliin auton renkaiden vaihto, auton pesu, puuvajan korjaus, polkupyörän korjaus, vesipumpun korjaus, pienet pintaremontit, pyykkikoneen tyhjennys, jääkaapin perusteellinen siivous, ilmanvaihtosuodattimien puhdistus, ruoanlaitto,...

Minä taas en jaksaisi olla touhukkaana koko aikaa, vaan haluan ottaa välillä ihan vain rennosti lempisarjojani katsellen tai netissä roikkuen. Ostan ruoat meille, joten mielestäni ollaan suht tasoissa.

Vierailija
4/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osaa ottaa rennosti, vaan pitää olla tekemässä koko ajan jotain. On tottunut siihen pienestä pitäen. Hän keksii minun luonani ollessaan aina jotain puuhasteltavaa tyyliin auton renkaiden vaihto, auton pesu, puuvajan korjaus, polkupyörän korjaus, vesipumpun korjaus, pienet pintaremontit, pyykkikoneen tyhjennys, jääkaapin perusteellinen siivous, ilmanvaihtosuodattimien puhdistus, ruoanlaitto,...

Minä taas en jaksaisi olla touhukkaana koko aikaa, vaan haluan ottaa välillä ihan vain rennosti lempisarjojani katsellen tai netissä roikkuen. Ostan ruoat meille, joten mielestäni ollaan suht tasoissa.

t. ap

Vierailija
5/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Pistät sitten kaverin taipaleelle kun remppa on valmis.

En tietenkään pistä, koska rakastan miestä. Aiomme olla yhdessä loppuelämämme ajan. ap

Vierailija
6/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos minä olisin se, joka korjailee. Ja olenkin, mies täysin peukalo keskellä kämmentä eikä kädentaitoja. Viimeksi taisi hajota taulunkehys muutama kk sitten, sitä ennen edellinen projekti oli ovennuppien vaihto makkariin. Mitään muuta ei ole tarvinnut ahertaa ja korjata, kerran viikossa imuroi ja kerran vuodessa pesee ikkunat ja lattian kunnolla niin se on aika lailla siinä.

Tarkennan sen verran, että tapailemme vain viikonloppuisin, ei edes joka viikonloppu. ap

Vierailija
7/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes alkaisi sellaiseen suhteeseen missä lähdetään siitä että päästään loisimaan toisen kustannuksella. Turhalla puuhastelulla saa äkkiä aikaan vahinkoa sen lisäksi että on ärsyttävää olla jatkuvasti projektimanagerina kaikelle turhalle mitä en ole ajatellut tehdä tai muuttaa. Niin ja kuluja siitä puuhastelustakin tulee, ap senkin maksaa vai mitä. Olisko rahoille ollut muuta käyttöä?

Vierailija
8/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en edes alkaisi sellaiseen suhteeseen missä lähdetään siitä että päästään loisimaan toisen kustannuksella. Turhalla puuhastelulla saa äkkiä aikaan vahinkoa sen lisäksi että on ärsyttävää olla jatkuvasti projektimanagerina kaikelle turhalle mitä en ole ajatellut tehdä tai muuttaa. Niin ja kuluja siitä puuhastelustakin tulee, ap senkin maksaa vai mitä. Olisko rahoille ollut muuta käyttöä?

Ei mies ole mitään turhia juttuja puuhastellut, vaan kaikki tekemiset ovat tulleet tarpeeseen. Moni asia on sellainen, jota itse en edes olisi osannut tehdä tai en ole jaksanut. Toki ruokakustannuksia tulee lisää, mutta joutuisin myös maksamaan ulkopuoliselle taholle remonttiavusta ja laitteiden korjaamisesta. ap

Vierailija
9/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta parisuhteelta vaan työsuhteelta. Ja aika paska duunari pitää olla, että suostuu ruokapalkalla töihin.

10/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sille?

Vierailija
11/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen suhde, mutta en maksa ruokia. Mies saa seksiä ( ei saa sitä kotonaan)

Vierailija
12/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta parisuhteelta vaan työsuhteelta. Ja aika paska duunari pitää olla, että suostuu ruokapalkalla töihin.

Ensisijaisesti ollaan parisuhteessa. Mies kuitenkin keksii aina jotain tekemistä, kun ei osaa vain olla, joten ei tässä ole kyse mistään suostumisesta. Makaatko sinä parisuhteessa vain sohvalla? ap

Vierailija
13/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Annatko sille?

Toki me himoitsemme toisiamme ja rakastelemme ihan normaalisti, kuten hyvässä parisuhteessa on tapana. ap

Vierailija
14/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen suhde, mutta en maksa ruokia. Mies saa seksiä ( ei saa sitä kotonaan)

Mitä kaikkea mies tekee luonasi ja ahkeroiko joka kerta tavatessanne vai onko kyseessä enemmän pelkkä seksisuhde?

Vierailija
15/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti osaa korjata asioita niin jäät todella paljon voitolle jos asuntosi on oma

16/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Annatko sille?

Toki me himoitsemme toisiamme ja rakastelemme ihan normaalisti, kuten hyvässä parisuhteessa on tapana. ap

Ruokaa ja seksiä, mitä muuta mies voisi tarvita? Kaikki on hyvin.

Vierailija
17/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta ois tosi outoa eikä yhtään kivaa, jos mies meidän yhteisenä viikonloppuna mun luona rupeis itekseen maalaamaan mun seiniä tai jynssäämään mun jääkaappia.

Vierailija
18/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos oikeasti osaa korjata asioita niin jäät todella paljon voitolle jos asuntosi on oma

Kyllä vain, mies on poikkeuksellisen kätevä käsistään ja talo on minun oma. Olen tainnut löytää kultakimpaleen. Voihan olla, että joskus tulevaisuudessa mies muuttaa luokseni asumaan, joten on myös hänen parhaakseen laittaa paikkoja kuntoon. ap

Vierailija
19/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta ois tosi outoa eikä yhtään kivaa, jos mies meidän yhteisenä viikonloppuna mun luona rupeis itekseen maalaamaan mun seiniä tai jynssäämään mun jääkaappia.

Ollaan tehty näitä hommia yhdessä, mutta monesti minä toimin vain avustajana, koska taitoni eivät riitä samaan. Tai jos vaikka mies keskittyy auton pesuun, niin minä puuhastelen samaan aikaan puutarhassa jotain. Täällä ei tekemiset ihan heti lopu, joten olen ollut tyytyväinen, että toinen on näin aktiivinen ja toimeentarttuva. ap

Vierailija
20/38 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tehty näitä hommia yhdessä, mutta monesti minä toimin vain avustajana, koska taitoni eivät riitä samaan. Tai jos vaikka mies keskittyy auton pesuun, niin minä puuhastelen samaan aikaan puutarhassa jotain. Täällä ei tekemiset ihan heti lopu, joten olen ollut tyytyväinen, että toinen on näin aktiivinen ja toimeentarttuva. ap

Täähän kuulostaa jo paljon paremmalta kuin toi eka viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä