Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin ihanan miehen mutta paljastui että hän polttaa :x

Ihastunut nainen
15.04.2020 |

Eli aivan uuden ongelman edessä, kukaan aiempi seurustelukumppani ei ole koskaan polttanut. Itse en ole koskaan polttanut. Edes kukaan omasta lähipiiristä ei polta. En haluaisi heti hylätä miestä vain sen takia että polttaa. Mutta ongelma on kyllä todellinen, koska saan päänsäryn pelkästä tupakan tuoksusta vaatteissa jne. En todellakaan halua myöskään alkaa esittämään mitään uhkavaatimuksia, nalkuttamaan tms. Mikä olisi fiksuin tapa lähestyä ongelmaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse seurustelisi miehen kanssa, joka polttaa olisi sitten miten ihana tahansa. Ja en usko puheisiin, että lopettaa tupakanpolton minun takia. Koska se kuitenkin jossain vaiheessa palautuisi kuitenkin.

Kyllä niitä ihania miehiä vielä tulee. Parempi on ajatella omaa terveyttä tälläisissä asioissa.

Se on ihan totta. Tupakka on sellainen asia jolle ihminen tulee aina uskollisemmaksi kuin puolisolleen.( Ja se ei ole silti puolison vika.)

Uskollisuus loppuu vasta usein siina vaiheessa, kun ihminen havahtuu siihen, etta tama rakkaus vie minulta kaiken......

Ja silti monet jatkavat.  SWEET LOVE.

t. Se mies joka kirjoitti Lucky Strike mainoksista.

Vierailija
22/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija harvoin vaarantaa vain oman terveytensä, vaan samalla riskeerataan läheiset ja parveketupakoitsijat vielä naapurinsakin!

Yritä saada lopettamaan, jos ei onnistu tulee hiertämään suhdetta lisää ja lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä lopetti pyynnöstäni tupakoinnin. Tupakoitsijan suutelu on kuin tuhkakuppia suutelisi 🙄