Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen mutta paljastui että hän polttaa :x

Ihastunut nainen
15.04.2020 |

Eli aivan uuden ongelman edessä, kukaan aiempi seurustelukumppani ei ole koskaan polttanut. Itse en ole koskaan polttanut. Edes kukaan omasta lähipiiristä ei polta. En haluaisi heti hylätä miestä vain sen takia että polttaa. Mutta ongelma on kyllä todellinen, koska saan päänsäryn pelkästä tupakan tuoksusta vaatteissa jne. En todellakaan halua myöskään alkaa esittämään mitään uhkavaatimuksia, nalkuttamaan tms. Mikä olisi fiksuin tapa lähestyä ongelmaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se räkää syövä sika.

Vierailija
2/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se räkää syövä sika.

Kiitos että viitsit käyttää aikaasi tämänkin kommentin kirjoittamiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimies kirjoitti:

Ehdota miehelle, että vaihtaa tupakan kannnnnabikseen ja polttelee vain viikonloppuisin.

No mut sehän vasta haiseekin :x

Vierailija
4/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti välität miehestä et anna tupakoinnin haitata suhdettanne, vaan alistut hänen tahtoonsa kiltisti.

M33

Vierailija
5/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diilaa asian kanssa tai et. Mutta et voi alkaa nalkuttamaan/valittamaan/manipuloimaan/arvostelemaan. Ja tupakoitsija onnistuu lopettamisessa tasan ainoastaan silloin kun on oma sisäinen motivaatio.

T.entinen tupakoitsija

Vierailija
6/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samastun tähän vahvasti. Olin joskus ihastunut mieheen, joka tupakoi. Se säätö loppui kyllä lyhyeen. Ei sellaista voi pussailla! Ja todellakin se päänsärky, joka tupakan hajusta tulee... En haluaisi tottua kumpaankaan, hajuun enkä särkyyn. Onko se mies lopulta niin ihana sitten kuitenkaan? Jos on niin törppö että tupakoi?

Vierailija
7/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo tupakka ja kannnnnabis ei oo sama asia, tupakasta saa nikotiinia ja kannnnnnabiksesta saa pilven

Vierailija
8/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava jonosta.

Tupakkanisti harvemmin parantuu tavoistaan.

Vierailija
9/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en lopettaisi tuon takia suhdetta. Voit pyytää miestä käyttämään jotain suunraikastimia aina tupakoinnin jälkeen (suuvesi, pastillit, purkka), polttamaan vähemmän jne jossain vaiheessa, mutta jos suhde on nuori, niin älä lähde vaatimaan mitään.

Voihan myös olla, että totut tupakan hajuun jossain vaiheessa niin, ettei se pahemmin häiritse enää. Eikä sinun tarvitse siellä tupakalla mukana olla, ja kun mies just käynyt savukkeella, niin pidät hajurakoa puoli tuntia.

Jos tupakoitsija huolehtii hygieniastaan ja vaihtaa puhtaat vaatteet ylleen päivittäin, sekä peseytyy päivittäin, niin eivät he käryä jatkuvasti.

Se haju kumpuaa hetikohta keuhkoista ja ihohuokosista, vaikka pesisi hampaat, kävisi suihkussa ja vaihtaisi vaatteet. Hyh.

Vierailija
10/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en lopettaisi tuon takia suhdetta. Voit pyytää miestä käyttämään jotain suunraikastimia aina tupakoinnin jälkeen (suuvesi, pastillit, purkka), polttamaan vähemmän jne jossain vaiheessa, mutta jos suhde on nuori, niin älä lähde vaatimaan mitään.

Voihan myös olla, että totut tupakan hajuun jossain vaiheessa niin, ettei se pahemmin häiritse enää. Eikä sinun tarvitse siellä tupakalla mukana olla, ja kun mies just käynyt savukkeella, niin pidät hajurakoa puoli tuntia.

Jos tupakoitsija huolehtii hygieniastaan ja vaihtaa puhtaat vaatteet ylleen päivittäin, sekä peseytyy päivittäin, niin eivät he käryä jatkuvasti.

Hengityksen haju on järkyttävä. Puoliso polttelee joskus, siis muutaman kerran vuodessa ja sinä päivänä ei sitten kyllä satavarmasti pussailla, eikä monesti vielä seuraavanakaan.

Vierailija
11/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei haise (kovin) pahalle, niin kauan kuin ihminen on nuori ja terve......Itseasiassa kaunis tai komea ihminen muuttaa tupakanhajun tai tuoksun hyvaksi... Se siis on psykologinen asia. Tosin ne nykyiset rookiaskien kuvat vaikuttavat toiseen suuntaan......

Mutta sitten kun se alkaa tehda tuhojaan elimistossa.... niin heh.

Muuten en osaa ottaa kantaa aiheeseen. Tai toivoisin, etta ihmiset ajoissa lopetaisivat elamansa tuhoamisen. Jos edes aloittivat koskaan.

Itse lopetin aikaa sitten.

Vierailija
12/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tupakoimaton, jos ahdistaa. Minulle on ainakin turha valittaa tupakasta, saa heti lähteä kävelemään toiseen suuntaan.

Kuinka usein niitä eri suuntaan käveleviä on?

Miten moni tupakoimaton voi pitää tupakanhajua miellyttävänä tuoksuna?

Vierailija
13/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi suhteeseen tupakoitsijan kanssa. Kerran yritin ja erohan siitä tuli. Tupakoitsijan ominaistuoksu ei koskaan ole hyvä; suihkunraikkaanakin hänestä lähtee tunkkainen haju. Samoin kaikki ruumiineritteet ovat tupakoitsijalla ällöttävän makuisia mikä ainakin minulla on iso ongelma fyysisen läheisyyden suhteen. Ja eihän kukaan fiksu nykyään edes polta eli kertoohan tuo ihmisestäkin aika paljon. Ei välitä terveydestään jne.

Vierailija
14/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei haise (kovin) pahalle, niin kauan kuin ihminen on nuori ja terve......Itseasiassa kaunis tai komea ihminen muuttaa tupakanhajun tai tuoksun hyvaksi... Se siis on psykologinen asia.

Tuolla logiikalla p*skanhajukin muuttuu hyväksi, jos haisija on nuori, terve ja komea.

Vierailija
15/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei haise (kovin) pahalle, niin kauan kuin ihminen on nuori ja terve......Itseasiassa kaunis tai komea ihminen muuttaa tupakanhajun tai tuoksun hyvaksi... Se siis on psykologinen asia.

Tuolla logiikalla p*skanhajukin muuttuu hyväksi, jos haisija on nuori, terve ja komea.

Tupakan sivutuoksu on ihan hyva. jos se on tuore, eika pinttynyt pintoihin, huoneeseen tai vaatteisiin. Suorastaan tuoksu, ja hyvassa piipputupakassa aivan ihana. Vaikka raikkaassa talvisaassa.

Tuhkakuppi haisee sen sijaan hirvealle. Niin on ollut aina.

Savun haju ei tietyissa olosuhteissa ole paha. Nuotiokin voi tuoksua, samoin valmistuva ruoka jossa on hitunen tummunutta.....jne.

No niin. Minulla ei koskaan ole ollut polttavaa tyttoystavaa...tai vaimoa... Raikkaita sikali ovat aina olleet. Mutta voisin sanoa, etta olen silti ohimennen ihastunut, siita rookin tuoksusta huolimatta.....janna tuoksu, kun se tulee kauniista naisesta... 

Kirjoitin jotain jo ylempanakin...

Vierailija
16/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin seurustelun mieheni kanssa, niin selvisi pian että hän poltti säännöllisen epäsäännöllisesti. Minä kyllä suoraan sanottuna vaadin lopettamaan ja varmaan nalkutin, niin kyllä tuo mies lopettikin parin viikon sisällä. Nyt mies ollut polttamatta jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
17/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipurkka on keksitty.

Vierailija
18/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakan sivutuoksu on ihan hyva. jos se on tuore, eika pinttynyt pintoihin, huoneeseen tai vaatteisiin. Suorastaan tuoksu, ja hyvassa piipputupakassa aivan ihana. Vaikka raikkaassa talvisaassa.

Tuhkakuppi haisee sen sijaan hirvealle. Niin on ollut aina.

Savun haju ei tietyissa olosuhteissa ole paha. Nuotiokin voi tuoksua, samoin valmistuva ruoka jossa on hitunen tummunutta.....jne.

No niin. Minulla ei koskaan ole ollut polttavaa tyttoystavaa...tai vaimoa... Raikkaita sikali ovat aina olleet. Mutta voisin sanoa, etta olen silti ohimennen ihastunut, siita rookin tuoksusta huolimatta.....janna tuoksu, kun se tulee kauniista naisesta... 

Kirjoitin jotain jo ylempanakin...

On se nyt sitten kuma!

Koko ajan alapeukkuja. Ainakin vanhat Lucky Strike mainokset ovat aivan upeita!

https://www.google.com/search?q=be+happy+go+lucky&tbm=isch&ved=2ahUKEwj…

BE HAPPY GO LUCKY!

Vierailija
19/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ainakaan ihan heti ole miestä tumppaamassa. Mutta niin, eihän se tilanne vuosien varrella varmasti ainakaan parane, vaan huonontuu. Tällä hetkellä tiedostan kyllä olevani hyvinkin ihastuneessa tilassa, kyllähän sitä silloin sietää kummasti mitä vaan..

En tietenkään aio painostaa tai luennoida tai mitään. Kuulostella kyllä vähän olisko mahdollisuuksia lopettamiseen jossain kohtaa.

Vierailija
20/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse seurustelisi miehen kanssa, joka polttaa olisi sitten miten ihana tahansa. Ja en usko puheisiin, että lopettaa tupakanpolton minun takia. Koska se kuitenkin jossain vaiheessa palautuisi kuitenkin.

Kyllä niitä ihania miehiä vielä tulee. Parempi on ajatella omaa terveyttä tälläisissä asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi