Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin just ostamassa Prismasta kaljaa ja jälleen kerran jouduin omin silmin todistamaan, että kylläpä keskuudessamme voikin olla typeriä ihmisiä

Vierailija
15.04.2020 |

Heti sisään mennessä tulee nuorisoa kolmen rivissä vastaan. Tupakkaa ostaessa joku mummeli änkee viereen kyselemään typeriä minua palvelleelta myyjältä. Kassalla ei kunnioitettu välimatkaa, vaan joku keski-ikäinen pariskunta änkeää tuijottelemaan iltapäivälehtien otsikoita ihan viereeni. Ulko-ovilla tuli poistuessani kaksi n. 10-vuotiasta vastaan ja he leikkivät nauraen jotain köhimis/sylkemisleikkiä höhöttäen päälle. Ja vielä parkkipaikalla sitten tuli vastaan perhe, jossa kaksi ehkä 5-8 vuotiasta mukana ja totta kai kauppaan on mentävä koko perheen voimin. Ei tule korona hallintaan näin idíoottimaisessa paikassa kuin maapallo.

Joku päivä vielä kilahdan jollekin oikein kunnolla.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse olen asioinut n. pari kertaa viikossa yhdoessä Turun Prismoista ja siellä ihmiset ovat kyllä käyttäytyneet mielestäni asiallisesti. Ei mitään viereen tunkemisia kassalla tai muuallakaan myymälässä. Lapsiperheitäkään en ole siellä ainakaan osunut näkemään.

Itse käyn noin kolme kertaa viikossa tuossa meidän lähi-Prismassa, sillä käyn kolmeen talouteen kaupassa. Joka kerta olen havainnut korona-tiedotonta käyttäytymistä. Nyt meni tällä kertaa hermot sen verran, että piti oikein avaus väsätä, kun sattui omalle kohdalleni noin monta tapausta. Ap

Olet kyllä säälittävän heikko ja ämm.ämäinen vätys. Täällä kerjäät mammoilta hyvesingaloimalla jotain heroismipisteitä. Sen haluaisin nähdä, kun nettiritari "kilahtaa" normaaleille ihmisille joita koronahömpötys ei kiinnosta vit.tuakaan. Ellet ole 195 cm korsto, niin leegot taitavat tipahdella kadulle sinulta. Nyt mene helc.ettiin täältä moraali.ho.mo.

Vierailija
102/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse olen asioinut n. pari kertaa viikossa yhdoessä Turun Prismoista ja siellä ihmiset ovat kyllä käyttäytyneet mielestäni asiallisesti. Ei mitään viereen tunkemisia kassalla tai muuallakaan myymälässä. Lapsiperheitäkään en ole siellä ainakaan osunut näkemään.

Itse käyn noin kolme kertaa viikossa tuossa meidän lähi-Prismassa, sillä käyn kolmeen talouteen kaupassa. Joka kerta olen havainnut korona-tiedotonta käyttäytymistä. Nyt meni tällä kertaa hermot sen verran, että piti oikein avaus väsätä, kun sattui omalle kohdalleni noin monta tapausta. Ap

Olet kyllä säälittävän heikko ja ämm.ämäinen vätys. Täällä kerjäät mammoilta hyvesingaloimalla jotain heroismipisteitä. Sen haluaisin nähdä, kun nettiritari "kilahtaa" normaaleille ihmisille joita koronahömpötys ei kiinnosta vit.tuakaan. Ellet ole 195 cm korsto, niin leegot taitavat tipahdella kadulle sinulta. Nyt mene helc.ettiin täältä moraali.ho.mo.

Huutista, kahvit pärähti tabletille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten perseily kaupassa ärsyttä minuakin, mutta niin ärsyttää myös passiivisaggressiiviset tyypit kuten aloittaja, joka tulee ulisemaan nettifoorumille sen sijaan että huomauttaisi kaupassa jokaiselle perseilijälle henkilökohtaisesti. Niin minä teen.

Vierailija
104/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päälle saa silti käydä vaikka kuinka kukakin syöpäkääryleshoppailija provosoisi tai provosoituisi. Muuten päihdepelleaapeen epätoivoinen hyvesignalointibluffikupla hienosti puhkaistu. ;'''D

Vierailija
105/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvesignalointi (vrt. sing = laulaa ja sign = merkki, viittaus, viitata, viittilöidä) noloa ja ärsyttävää.

Kenenkään päälle ei siltikään saa käydä.

Vierailija
106/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap joko on hörpitty kaljat ja imetty posket lommolla röökit? 

Vierailija
107/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten perseily kaupassa ärsyttä minuakin, mutta niin ärsyttää myös passiivisaggressiiviset tyypit kuten aloittaja, joka tulee ulisemaan nettifoorumille sen sijaan että huomauttaisi kaupassa jokaiselle perseilijälle henkilökohtaisesti. Niin minä teen.

Joku putosi kärryiltä jo alussa. Siis pointti on, että tätä nykyä ihmiskontakteja yritetään välttää. Ei silloin mennä juttusille jonkun tomppelin kanssa.

No, yskiä voi kokeilla sinne suuntaan.

Vierailija
108/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt eri ajankohtina kaupoissa. Tämä koko perheensä raahaavat tollot käyvät ihan samaan aikaan kaupassa kuin ennenkin. Eli ruuhka-aikaan. Jos pystyy välttämään suosittuja aikoja niin kaupassa saa olla rauhassa tolloilta.