Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan lähtöpaino 270 kg, vuodessa lähtenyt 60 kg

Vierailija
15.04.2020 |

Täytyy kyllä olla sisukas ihminen, että jaksaa tuon kilomäärän kanssa taistella ilman mitään lihavuusleikkauksia. Useamman vuoden projekti edessä, ja varmaan vielä ylimääräisten nahkojen leikkuukin, kunhan pääsee tavoitepainoonsa. Toivottavasti jaksaa painaa loppuun asti.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/terveys/annikalla-oli-jo-lah…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Annika! Tsemppiä! 👍❤

Vierailija
2/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram-tilinsä mukaan hän karppaa/on vhh:lla. Jokainen tietysti taaplaa tyylillään, mutta mietityttää vain tuo ruokavalio, kun se hänen kohdallaan (instakuvat) näyttää olevan hyvin liha/rasva/rasvainen maitotuote/kananmunapitoinen. Paino on myös jumittanut, ja hän on hiljan alkanut laskea kaloreita. Minä olisin tuossa kohtaa valinnut esim. kasvis-ja kalapitoisen välimerellisen ruokavalion, sillä olisi voinut tulla nopeammin tuloksia/ei olisi paino jumittanut noin. Pääasia tietysti, että hän laihtuu, mutta mietityttää tuon lihan ja rasvan/rasvaisten ruokien määrä tuon painoisena, kun muutenkin varmaan kroppa on jo todella kovilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava sinnikkyys! Tsemppiä ja voimaa, Annika! Oot upea!

Vierailija
4/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää miten naiset saavat lihotettua itsensä noihin kiloihin.. ja miten he jaksavat liikkua? Millä lihaksilla? Minulla miehenä oli jo vaikeaa 125 kiloisena, polviin sattui kun meni rappusia. Olo oli puolikuollut, aina väsynyt, vihainen, masentunut. No onhan se niin että ylipaino kyllä kasvattaa jalkojen lihaksiakin.. sehän on kuin jatkuvaa jalkaprässissä harjoittelua.

Vierailija
5/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi päästä yli 200kg ellei toinen kanna ruokaa.

Vierailija
6/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää miten naiset saavat lihotettua itsensä noihin kiloihin.. ja miten he jaksavat liikkua? Millä lihaksilla? Minulla miehenä oli jo vaikeaa 125 kiloisena, polviin sattui kun meni rappusia. Olo oli puolikuollut, aina väsynyt, vihainen, masentunut. No onhan se niin että ylipaino kyllä kasvattaa jalkojen lihaksiakin.. sehän on kuin jatkuvaa jalkaprässissä harjoittelua.

Ei kai se sukupuolta katso jos syö aivan liikaa ja on häiriintynyt suhtautuminen ruokaan.

Olen kyllä samaa mieltä tuosta jaksamisesta, BMI:ni on ollut korkeimmillaan 40.60, ja olo oli kyllä kaikin puolin karmea. Noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi minulla oli polvet ja selkä kipeinä koko ajan, ja olin ihan äärettömän kankea. Kyykkyyn en päässyt ollenkaan, eikä polvetkaan tykänneet, ja kengännauhojen solmiminen oli vaikeaa, samoin kuin takapuolen pyyhkiminen kakkosella käynnin jälkeen. Ei vaan meinannut taipua millään. Mietinkin aina, että jos painoa olisi edes esim. 20 kiloa enemmän, olisin ihan invalidi. En uskalla ajatella, että mikä olisi olo lähes 300 kiloisena. Nyt kun olen laihtunut niin tajuan, kuinka raihnainen ja fyysisesti rajoittunut sitä olinkaan tuossa ylipainossani.

Vierailija
7/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä hänelle, toivottavasti jaksaa elämäntapamuutostaan ja saa vielä ainakin 120 kg pudotettua..

Pelonsekaisesti ja myötätunnolla ihmettelen kyllä myös, miten voi jaksaa tuommoista ylipainoa. Itsellänikin häiriintynyttä syömistä, ja se on kyllä pirullinen vihulainen, mutta kun itellä ylipainoa "vain" 15 kg ja sekin jo masentaa, tuntuu isolta kilomäärältä pudottaa, ja polvia on alkanut särkeä.. mä kirjaimellisesti musertuisin tuon ylipainon alle, henkisesti ja fyysisesti.

Eli iso hatunnosto hänelle ja tsemppiä!!

Vierailija
8/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää miten KUKAAN saa lihotettua itseään lähes 300 kiloiseksi. Tottakai kyse on syömishäiriöstä ja varmaan kaikkia muitakin häiriöitä kropassa ja mielessä, mutta kyllä sitä saa syödä sitten oikein p*rkeleesti... Esimerkiksi isäni painoi pahimmillaan 180 kg (n. 185 cm) ja hän kyllä söi ja joi sellaisia määriä mitä ei voi edes normaali ihminen käsittää ja vuosien ajan...

Vierailija
9/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram-tilinsä mukaan hän karppaa/on vhh:lla. Jokainen tietysti taaplaa tyylillään, mutta mietityttää vain tuo ruokavalio, kun se hänen kohdallaan (instakuvat) näyttää olevan hyvin liha/rasva/rasvainen maitotuote/kananmunapitoinen. Paino on myös jumittanut, ja hän on hiljan alkanut laskea kaloreita. Minä olisin tuossa kohtaa valinnut esim. kasvis-ja kalapitoisen välimerellisen ruokavalion, sillä olisi voinut tulla nopeammin tuloksia/ei olisi paino jumittanut noin. Pääasia tietysti, että hän laihtuu, mutta mietityttää tuon lihan ja rasvan/rasvaisten ruokien määrä tuon painoisena, kun muutenkin varmaan kroppa on jo todella kovilla. 

Ihmettelen myös... Eikö rasva kerry sisäelinten ympärille, vaikka nyt paino putoaisikin? Ja sitä rasvaa varmaan on jo melkolailla siellä sisäelinten ympärillä...

Vierailija
10/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

270kg?

Hänen ei tarvitsisi syödä yhtään mitään puoleen vuoteen, kunhan vain huolehtii nesteestä, suoloista ja vitamiineista.

Vierailija
11/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on voinut tulla raskaaksi luonnollisesti? BMI ollut koko ajan varmasti yli hoitorajojen (yli 35). 

Vierailija
12/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi ollut suurimmillaan siis noin 86. Aivan älytöntä. Upeaa jos on pystynyt kääntämään kelkkansa ja pysyy tuloksissaan. Toivon ettei ole millään hullulla dieetillä. Ihan perus ruokavaliossa pysyminen laihduttaisi nuo kilot. Sääli miten paha olo hänellä on ollut kun on syönyt noin valtavasti :( itselläkin on suuri taipumus tuohon lohtusyömiseen ja huonoina aikoina herkkuja ja rasvaista ruokaa on kyllä mennyt paljon. Silti olen painanut enimmillään 96 kiloa ja olen yhtä pitkä kuin tuo Annika, 177 cm.

Vierailija
13/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on voinut tulla raskaaksi luonnollisesti? BMI ollut koko ajan varmasti yli hoitorajojen (yli 35). 

Käsittääkseni hänen painonsa oli tuo 270 kg synnytyksen jälkeen tai ainakin pian sen jälkeen. Sitä kanssa ihmettelen, että raskautuminen onnistui. On siinä keho ollut kyllä kovilla, onneksi on parempaan suuntaan koko ajan menossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän