Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin just ostamassa Prismasta kaljaa ja jälleen kerran jouduin omin silmin todistamaan, että kylläpä keskuudessamme voikin olla typeriä ihmisiä

Vierailija
15.04.2020 |

Heti sisään mennessä tulee nuorisoa kolmen rivissä vastaan. Tupakkaa ostaessa joku mummeli änkee viereen kyselemään typeriä minua palvelleelta myyjältä. Kassalla ei kunnioitettu välimatkaa, vaan joku keski-ikäinen pariskunta änkeää tuijottelemaan iltapäivälehtien otsikoita ihan viereeni. Ulko-ovilla tuli poistuessani kaksi n. 10-vuotiasta vastaan ja he leikkivät nauraen jotain köhimis/sylkemisleikkiä höhöttäen päälle. Ja vielä parkkipaikalla sitten tuli vastaan perhe, jossa kaksi ehkä 5-8 vuotiasta mukana ja totta kai kauppaan on mentävä koko perheen voimin. Ei tule korona hallintaan näin idíoottimaisessa paikassa kuin maapallo.

Joku päivä vielä kilahdan jollekin oikein kunnolla.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tarvinnut kaljan ostossa apua myyjältä? Olet altistunut myyjän, kun hänen on täytynyt palvella sinua.

Vierailija
2/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tarvinnut kaljan ostossa apua myyjältä? Olet altistunut myyjän, kun hänen on täytynyt palvella sinua.

Nyt kerääsi itsesi. Ostin infosta tupakkaa. Kaljan ostamisessa en ole myyjän apua kaivannut muuhun kuin tuotteen laskutukseen. Sama tosin tupakkaakin ostaessa. Tulitko äsken kaupassa vastaan? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan näin omasta mielestäni keski-älykkäänä havainnut, että näennäisesti täällä voi tyhmemmätkin vaikuttaa ihan fiksuilta. Tekevät hienon uran, opiskelevat itselleen hienoja titteleitä yms., mutta sitten kun pitäisi ajatella isompia kuvioita ja huomioida muita ja omaa käyttäytymistään muihin, niin siinä vaiheessa se luontainen typeryys alkaa paljastumaan.

Vierailija
4/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa myös käväidin, lihatiskillä n 30 v mies tuli aivan viereeni, ihan iholle, sanoin, rttä taidamme olla nyt liian lähekläin, vastauksesi tulu, vit tu u mikä sun on ongelma on

Vierailija
5/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää kaupoissa käydä kun joka kerta joku on hönkimässä niskaan... Yäk.

Vierailija
6/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen asioinut n. pari kertaa viikossa yhdessä Turun Prismoista ja siellä ihmiset ovat kyllä käyttäytyneet mielestäni asiallisesti. Ei mitään viereen tunkemisia kassalla tai muuallakaan myymälässä. Lapsiperheitäkään en ole siellä ainakaan osunut näkemään.

Vierailija
7/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse olen asioinut n. pari kertaa viikossa yhdessä Turun Prismoista ja siellä ihmiset ovat kyllä käyttäytyneet mielestäni asiallisesti. Ei mitään viereen tunkemisia kassalla tai muuallakaan myymälässä. Lapsiperheitäkään en ole siellä ainakaan osunut näkemään.

Itse käyn noin kolme kertaa viikossa tuossa meidän lähi-Prismassa, sillä käyn kolmeen talouteen kaupassa. Joka kerta olen havainnut korona-tiedotonta käyttäytymistä. Nyt meni tällä kertaa hermot sen verran, että piti oikein avaus väsätä, kun sattui omalle kohdalleni noin monta tapausta. Ap

Vierailija
8/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän koko kriisin aikana olen ollut samaan aikaan kaupassa kymmenien, ehkä jopa satojen ihmisten kanssa. Olen törmännyt tasan kahteen "perseilytapaukseen": yksi vanhus tuli ihan niskaan hengittäen, ja joku nuorisoluma samoin, molemmat kassalla. Ja näitä kohti siis on tosiaan valtava määrä vastuullisia ihmisiä.

Vierailija
9/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa itseni kilahdus. Kaapit alkaa olla taas tyhjiä...

Vierailija
10/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa liikkumista tulisi välttää. Oliko kaljan ostaminen niin välttämätöntä, että piti sinne Prismaan edes lähteä? Olisit pysynyt kotona.

Vierailija
11/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa liikkumista tulisi välttää. Oliko kaljan ostaminen niin välttämätöntä, että piti sinne Prismaan edes lähteä? Olisit pysynyt kotona.

Kyllä, koen kaljan ostamisen olleen välttämättömyys. Ap

Vierailija
12/108 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulla on nyt kaljaa.

Vierailija
13/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pääsääntöisesti typeriä.

Vierailija
14/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kaupunginosaryhmässä varoiteltiin Koronaa sairastavasta joka omien sanojensa mukaan on silti käynyt Prismassa. Voi olla henkisesti sairaan ihmisen provoiluakin, mutta typerää molemmissa tapauksissa.

Vierailija
15/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo taas asialla. Kaljaa, kaljaa, kaljaa ahhh.

Vierailija
16/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Kävit ostamassa kaljaa ja tupakkaa ja nyt meidän muiden pitäisi meuhkata ja pöyristyä sivukaupalla kilpaa siitä, että sinähän tässä olet typerä kun menet kaljan ja tupakan takia kauppaan... Voi kyynel näitä samoja provoja joka päivä.

Vierailija
17/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan palvelumyymäläkauppoihin. Eli myyjä juoksee/ hakee kaikki tavarat asiakkaalle. Asiakas odottaa.

Vierailija
18/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se paljon tärkeämpää kuin jokin typerä vessapaperi.

Vierailija
19/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Kävit ostamassa kaljaa ja tupakkaa ja nyt meidän muiden pitäisi meuhkata ja pöyristyä sivukaupalla kilpaa siitä, että sinähän tässä olet typerä kun menet kaljan ja tupakan takia kauppaan... Voi kyynel näitä samoja provoja joka päivä.

Tämä. Ihan selbvä provo

Vierailija
20/108 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kerääsi itsesi. Ostin infosta tupakkaa. Kaljan ostamisessa en ole myyjän apua kaivannut muuhun kuin tuotteen laskutukseen. Sama tosin tupakkaakin ostaessa. Tulitko äsken kaupassa vastaan? Ap

Ai prismassako on infossa joku tupakkakauppa? Oho.