Mies joka kertoo olevansa rehellinen
" minuun voit luottaa" -mies. Mitä ajatuksia herää?
Kommentit (28)
Ihmiset jotka ovat omistautuneet todistamaan muut viallisiksi ovat äärimmäisen raskasta seuraa.
He ovat niitä joiden tulisi katsoa peiliin.
Hei mutta ny alkoi hymyilyttää kun jostain muisin perukoilta tuli mieleeni toinenkin sankari, joka ei suinkaan kertonut olevansa rehellinen vaan, joka kehoitti luottamaan häneen ... Kuka muistaa Sledge Hammerin alias Moukarimiehen "Trust me. I know what I’m doing." Ohessa muuama maistiainen:
: https://www.youtube.com/watch?v=pFh09hF6qlA
Sinkkumies
Yleensä ihmiset, joilla on tarve korostaa olevansa rehellinen/kiltti/empaattinen/suoraselkäinen ovat kaikkea muuta. Normaali ihminen ymmärtää, että noiden ominaisuuksien pitäisi olla ihan itsestäänselvä osa kenen tahansa persoonallisuutta eikä mikään mainostamisen arvoinen erityispiirre.
Olen vähän eri mieltä suurimman osan kanssa.
Kun minun eksäni narahti sivusuhteesta 20 aviovuoden jälkeen, niin tuli paljon pohdittua uskollisuutta ja rehellisyyttä. Mietin, miksi olin ollut avioliitossa niin pitkään. Tajusin itsestäni ensimmäisen kerran, että minun määräävä piirteeni on lojaalius. oli kohde mies tai työnantaja.
Muistan korostaneeni lojaaliuttani silloin, kun tämä Kristallinkirkkaana tärähti minulle. Ja juu, olen lojaali, vaikka asiaa pyörittelinkin.
Jos ihminen itse sanoo itsestään jonkun mairean määritelmän, se tuskin koskaan on totta.
Typerää käytöstä yrittää päätellä mitään yksittäisistä sanoista. Ei varmasti ole yhtään miestä positiviisesti kuvaavaa sanaa, mitä joku häntäheikki ei olisi käyttänyt naista saadakseen. Jos vetää kaikki "rehelliset" ja "herrasmiehet" vasemmalle tinderissä ja ei löydä rehellistä herrasmiestä, niin sanoisin että vika löytyy naisesta. Meni lapsi pesuveden mukana. Se on ihan sama minkä miestä kuvaavan positiivisen adjektiivin täällä laittaa ehdolle, niin tulos olisi sama. Kun kokeilin tinderiä pari vuotta sitten, niin sain parhaimmat matchini profiililla, jossa ei ollut kuin vitsi. Aina kun kirjoitin mitään itsestäni, toiveistani tai perhehaaveistani, niin matchien tulo loppui kuin seinään. Kuitenkin treffeillä nämä samat asiat vaikuttivat olevan ihan positiivisia asioita, mutta ilmeisesti itse profiilissa ei kannata laittaa mitään, minkä vuoksi nainen voi pistää vasemmalle. Mun kokemuksien perusteella ihan kaikki asiat voivat olla tekosyy hylätä profiili. Toisaalta pelkällä vitseillä eteneminenkään ei hirveästi houkuta, koska se ei karsi matcheja mitenkään järkevästi ja naistenkaan profiileissa ei ollut juurikaan tarttumapintaa, joten turhauduin tinderiin melko nopeasti ja poistin sovelluksen.
Mitä sä oikein tehtailet näitä kyssäreitä...
Mies sanoo jotain, mitä ajatuksia herättää...
Eipä juuri mitään, enemmän mietin mikä sinun ongelmasi mahtaa olla. Et kykene muodostamaan omia mielipiteitä?