Jos mies ilmoittaa olevansa 'herrasmies' niin mitä sinulle tulee siitä mieleen?
Millaista käytöstä odotat silloin?
Tai minkälainen mies kuvailee itseään noin?
Kommentit (41)
Odotan, että ei tee ass-to-mouthia.
Yleensä sovinistisika, joka parilla ensimmäisillä treffeillä vie ravintolaan ja avaa ovet. Sen jälkeen treffataankin enää naisen kotona naisen maksamien ja laittamien ruokien äärellä.
Tulis ekana mieleen, että ei oikeasti ole, kun kerta pitää erikseen mainostaa.
Näkyy ensiksi pukeutumisessa, käytöksessä ja ryhdissä. Vaalea puku päällä sekä hattu ja kävelykeppi.
Ensimmäiseksi ainakin tulee mieleen se, että kyseinen mies jonkinlaisen pätemisen tarpeen.
Kuten viestin nro 1 kirjoittaja totesi, oikean herrasmiehen ei tarvitse itse tuota asiaa lähteä korostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ensiksi pukeutumisessa, käytöksessä ja ryhdissä. Vaalea puku päällä sekä hattu ja kävelykeppi.
Ei olkihattu eikä knalli. Silinterihattu sen olla pitää, paitsi tietenkin metsästäessä menettelee jopa tweedistä tehty lippalakki.
Riippuu tilanteesta, jossa sen sanoo. Jos ei ole mitään erityistä tilannetta, vaan mies esimerkiksi luonnehtii profiiliesittelyssään itseään herrasmieheksi, kyseessä on seksuaalinen asemointi. Mies ei ole väkivaltainen ja ottaa naisen huomioon sängyssä, mutta voi olla hyvinkin teflonpintainen, kevytsuhteilija.
Vierailija kirjoitti:
minkälainen mies kuvailee itseään noin?
Vanhanaikainen seksistinen mies.
Välittömästi ajattelen Temptation Islandin tai Ex on the beachin herrasmiehiä.. Näitä apinoita kuvataan siellä muiden naisten toimesta ihan jatkuvasti termillä "herrasmies", tehtiin siitä kerran juomapeli ton mun sormustetun herrasmiehen kanssa.
Ei hyvä.
Muut määritelkööt herrasmiehen (ja leidin). Jos pitää itse sanoa, niin epämiellyttävää.
Pilluntoivossa oleva pelimies. Tuntemani herrasmiehet eivät todellakaan ole koskaan itse kehuneet itseään herrasmiehiksi. 😄
Mies avaa teatraalisesti naiselle oven, on sovinisti ja vonkaa seksiä "vasta" kolmansilla treffeillä.
Joka ikinen mies joka kiivailee itseään herrasmiehenä, ei sitä ole ollut. Iso varoitus! Mies on tällöin nimenomaan markkinoimassa itseään ja haluaa tehdä vaikutuksen, motiivina seksi.
Mies haluaa vedota naiseen, jotta irtoaa ja nainen kokee itsensä turvalliseksi (avaa haarat)
Käänteis tsykologiaa naisille. Siitähän te tykkäätte.
Odotan huomaavaisuutta, kohteliasta käytöstä ja sivistyneisyyttä. Oikean herrasmiehen ei tosin tarvitse erikseen kertoa olevansa sellainen.