Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea siinä on, että joogassa ollaa niin vaikeissa asennoissa niin pitkiä aikoja?

Vierailija
15.04.2020 |

Onko se joku "kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat" filosofia?

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä mennä juoksulenkille tai tehdä lihaskuntoa? Punnertaa? Tai mitään muutakaan jossa saattaa tulla hiki tai kasvaa kunto tai lihakset.

Niin aivan.

Vierailija
2/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentojen ei kuuluisi ainakaan sattua. Lihakset toki väsyvät. Omilla tunneillani ohjaaja aina muistutti, että jos sattuu pitää muuttaa asentoa (antoi usein ohjeen siihen, että millä tavalla) tai tehdä vaihtoehtoinen asento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joogassa kuulu kärsiä. Ja ne 'hankalat asennot' kehittää esim. lihaksia, tasapainoa, joustavuutta. Mikä nyt minkään liikunnan idea on.

Vierailija
4/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa on monenlaista. On joogaa, joka on hidastempoisempaa, jossa ollaan kauan samassa asanassa. Sitten on vauhdikkaampaa joogaa jossa asennot vaihtuvat koko ajan tiettynä sarjana.

Sanoisin että jooga sopii kaikille ja oman suosikin löytää vain kokeilemalla.

Itse pidän erilaisista flow-joogista.

Vierailija
5/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita asentoja?

Vierailija
6/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joogassa ihan hirveän pitkiä aikoja olla samassa asennossa ellei nyt kyseessä ole jokin yinjooga. Sattua ei saa, mutta etenkin jos on aloittelija saattaa jonkin verran epämukavuutta olla kun vartalo ei ole vielä tottunut erilaisiin asentoihin. 

Vierailija
7/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet kuvitellut liikaa itsestäsi ja tehnyt asanoita, joihin sulla ei ole kykyjä.

Vierailija
8/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin joogan kun miesohjaaja sanoi naispuoliselle ohjaajalle, että "mä otan ton ison". Tehtiin päälläseisontaharjoitusta. Olin tuolloin 176 cm ja 70 kg ja hyvin sopusuhtaisen näköinen. Vi+utti.

Vierailija
9/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin joogan kun miesohjaaja sanoi naispuoliselle ohjaajalle, että "mä otan ton ison". Tehtiin päälläseisontaharjoitusta. Olin tuolloin 176 cm ja 70 kg ja hyvin sopusuhtaisen näköinen. Vi+utti.

Olen siis nainen.

Että muistakaapa miten puhutte asiakkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan