Voi pojat! Eri metkaa päästä taas Hesaan
Kommentit (42)
Kuvvaan ei isäukko ehtis levittää apulantaa pelloille ennen perjantaita se ei lähde kulumallakaan se löyhä, mutta aikanaan se akkaki poikii!
Vierailija kirjoitti:
Juntit jotka sanoo hesa voivat pysyä siellä landella.
Ota ihan iisisti, hesalainen. Voimia sinne.
Minä olin suunnitellut messu- ja museomatkoja kevääksi ja kesäksi. Nyt en tiedä, milloin uskallan mennä pääkaupunkiin, tai muihinkaan kaupunkeihin, kun olen riskiryhmässä. Eikä ole varmuutta, kuinka kauan korona jyllää. Sitä paitsi saattaa tulla toinen aalto heti perään. Kyllä nämä ovat maailmanlopun aikoja, kuten uskovat sanovat.
Helsinkiin muuttaneet maalaiset ovat hassuja.
Voi Jumpe. Tosi kiva, että tulette. Tuokaa kinkkua ja munia tullessa kun täällä alkaa olemaan jo ruoasta pulaa. Ensi kesänä sitten tulen hiukan poimimaan mansikoita ja ylioppilaslakki päässä perhoshaavin kanssa kedoille kirmailemaan. Kenties saan jonkun talon tyttären tai piian houkuteltua heinälatoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jumpe. Tosi kiva, että tulette. Tuokaa kinkkua ja munia tullessa kun täällä alkaa olemaan jo ruoasta pulaa. Ensi kesänä sitten tulen hiukan poimimaan mansikoita ja ylioppilaslakki päässä perhoshaavin kanssa kedoille kirmailemaan. Kenties saan jonkun talon tyttären tai piian houkuteltua heinälatoon.
Ptruu, nyt varovasti! Tulee sakinhivutusta jos änkeät meijän tyttöjä vokottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri metkaa? Asutko 50-luvulla?
Kipparikvartetti <3
Minäkin voisin oikeen lähteä käymään linja-autolla hesan keskustassa. Ajattelin mennä asematunneliin pyörimään somaleiden kanssa ja jutustella kaikkea kivaa.
Mielestäni on vähän outoa että helsinkiläiset eivät saa käydä kaupassa Uudenmaan ulkopuolella, jos sinne matkustavat. Sitten taas muualta Suomesta Uudellemaalle matkanneet saavat ihan vapaasti käydä Helsingin kaupoissa ja ostoskeskuksissa. Tässä ei oikein tasa-arvo toeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ptruu, nyt varovasti! Tulee sakinhivutusta jos änkeät meijän tyttöjä vokottelemaan.
Sopii yrittää! Meillä on tuollaisia kolmetoista tusinassa. Se mies ei heinijä tie, joka pilivijä kahtoo, sano. Parempi vähän annettu kuin paljon luvattu...
Vierailija kirjoitti:
Minä olin suunnitellut messu- ja museomatkoja kevääksi ja kesäksi. Nyt en tiedä, milloin uskallan mennä pääkaupunkiin, tai muihinkaan kaupunkeihin, kun olen riskiryhmässä. Eikä ole varmuutta, kuinka kauan korona jyllää. Sitä paitsi saattaa tulla toinen aalto heti perään. Kyllä nämä ovat maailmanlopun aikoja, kuten uskovat sanovat.
Nythän tuo eristys tosiaan purettiin, mutta ei taida olla messuja tiedossa, eikä museotkaan ole auki. Messuja ei yleensäkään ole kesällä, museoista ei tiedä milloin aukeavat.
Voi veljet. Kyllä nyt käy varmasti flaksi!
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen käyttää ilmausta iso kirkko?
Ap ainakin vaikuttaa olevan monipuolisen ja rikkaan sanavaraston omaava sekä huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
No minä esimerkiksi: 50v, akateeminen loppututkinto, paljasjalkainen stadilainen. Se on sanonta/ synonyymi kaupingille. Rikastuttaa kieltä kuten kaikki sanonnat ja synonyymit.
Ei tohi maalaiset nyt stadiin mennä. Voivat vaikka saaha taudin kotiin viemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ainakin vaikuttaa olevan monipuolisen ja rikkaan sanavaraston omaava sekä huumorintajuinen.
No kerrassaan huisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tohi maalaiset nyt stadiin mennä. Voivat vaikka saaha taudin kotiin viemiseksi.
Se muuten taivahan tosi. Preservatiivi varmarien taskussa olkoon kilpeni. Ja pehmeän tytön povi lääkkeni!
Kuka sinne syrjäiselle rannikkoseudulle viitsii lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Tai pojan.
älä ny mie oon stadist