Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehet kanssa, joka ei ole tunneälykäs?

Vierailija
15.04.2020 |

Tuntuu mahdottomalta ajatukselta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis henkisesti 15-vuotiaan, mutta ulkoisesti kunnon körilään kanssa? No en.

Vierailija
2/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen sellaisen kanssa lapseni tehnyt ja elämä oli yhtä helvettiä. Onneksi sain kuin lottovoiton ja löysin sellaisen juuri silloin kun vähiten odotin. En mistään Tindereistä vaan ihan live-elämästä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Olen sellaisen kanssa lapseni tehnyt ja elämä oli yhtä helvettiä. Onneksi sain kuin lottovoiton ja löysin sellaisen juuri silloin kun vähiten odotin. En mistään Tindereistä vaan ihan live-elämästä:)

Tunneköyhää arvostella muiden ihmisten valintaa etsiä tinderistä seuraa.

Onko absoluutisen oikein löytää seuraa vain jostain muualta.

Vierailija
5/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, jos se tarkoittaa vain vähän huonoja sosiaalisia taitoja. En pystyisi, jos se meinaa käsittelemättömiä ongelmia.

Vierailija
6/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jos se tarkoittaisi tiedostamattomia tunneongelmia

Vierailija
7/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tuntemani miehet ovat tunnetaidottomia.

8/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mahdottomalta ajatukselta.

No en, mutta vaimo on seurustellut. 

Jos nainen on joku psyko, niin sitten pitää olla tunneälykäs mies sille, mieluiten psykiatri, normaalille ei tarvitse. Havaintojeni mukaan noin fifty-sixty on naisten jakauma tässä asiassa.

Vierailija
9/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsen voi tehä muttei seurustella?

Vierailija
10/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suurin osa voi ja seurusteleekin. Sitten tajutaankin, että se ulkonäöltään top 10% lihaksikas laskuvarjojääkäripankkiiri ei ollutkaan paras vaihtoehto kumppaniksi

Vierailija
11/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tiedostomattomilla tunneongelmilla ole tunneälyn kanssa mitään tekemistä, vai?

Mun mielestä ihmisellä joko on tai ei ole tunneälyä. Sitä ei voi opetella eikä opettaa. Tai voi yrittää opettaa, mutta se on usein turhaa. Saattaa auttaa jossain kohtaa, mutta heti kuin opetettu asia ei mene yksiin jonkun toisen asian kanssa niin taas menee pieleen.

Se on jotenkin sama asia kun paljon puhuttu ihmisten keskeinen kemia. Ei siis sama, mutta systeemi on sama. Joko toimii tai ei.

En jaksaisi olla suhteessa. Kumpikin kärsisi.

Vierailija
12/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että piti ottaa se rikas pankkiirilääkäri tai tatuoitu nisti ja nyt piti ottaa beta elättäjä kun pää on osunut patteriin tarpeeksi monta kertaa

Vierailija
13/13 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jopa naimisissa sen kanssa.  Hölmöyttäni ja nuoruuden suuressa "minä tiedän mitä minä teen" -uhossa menin, vaikka joku varoittelikin.  

Hyvin osasi näytellä olevansa tunteva ihminen.  Lähinnä tunsi kuitenkin vain kaunaisuutta, katkeruutta ja kateutta.  No tunteitahan ne on nekin.

En olisi voinut kuvitella, mihin hän kykeni empatiakyvyttömyydessään.  Se oli suorastaan sairasta.  

Ero oli vaikea, mutta se oli pakko tehdä.  Sittemmin hän on jo kuollut ja se tapahtui epämääräisessä tilanteessa, koskaan ei saatu tietää,  oliko se tapaturma vai itsemurha, vai sisältyikö siihen jotain muutakin.  Jäi hämäräksi.  Onneksi en ollut silloin enää hänen kanssaan.  Olin nimittäin, ja olen edelleenkin sitä mieltä, että hän olisi pystynyt tekemään vaikka henkirikoksen.  Hänellä ei ollut tunteita.

Miten ihmeessä päädyin yhteyteen hänen kanssaan, sitä mietin vieläkin.  En ole nainen, joka rakastuu renttuihin, eikä hän perinteisessä mielessä edes ollut renttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi