Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Posti jaa Kiina-paketteja enää ollenkaan?

Vierailija
15.04.2020 |

Ja onko mitään edullista keinoa edes kysyä tai valittaa asiasta? Yritin äsken soittaa asiakaspalveluun, puhelu kallis, hirveää automaattilitaniatiedotusta ja sen jälkeen valintavaihtoehtoja, joista mikään ei tainnut sopia. Ja paljon ruuhkaa ja jonotus tietysti maksullista.. Mtään chattiakaan ei taida enää olla`?

Mulla menee täysin hermot tohon puljuun.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo näkynyt paketteja enää viikkokausiin täälläkään..

Vierailija
2/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Kiinan paketeista, mutta ihmettelen itse vähän sitä, että esimerkiksi Iso-Britanniasta tilaamani tavarat kulkevat nopeammin kuin Suomesta tilaamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina-paketeissa oli ainakin viivästymistä, koska koronan takia ovat kulkeneet poikkeusreittejä. On siis voinut tulla normaalia pitempi toimitusaika sen takia.

Tällä hetkellä meillä on vähemmän Kiina-paketteja luovutettavana kuin yleensä.

Sanoisin, että tällä hetkellä voi olla vaikea arvioida, missä kulkee sellainen lähetys, jolla ei ole seurantaa.

t: noutopisteessä työskentelevä

Vierailija
4/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa. Postin asiakaspalvelu on ymmärtääkseni tällä hetkellä tosi ruuhkainen.

Sit tosiaan Kiina-lähetys voi olla tällä hetkellä matkalla jossain, mistä Suomen posti ei pysty sanomaan, missä menee. Lähetystunnuksesta on apua.

Vierailija
5/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun paketit on tulleet ihan sujuvasti, viimeksi tänään hain yhden.

Vierailija
6/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä hyvä, että eivät enää tuliskaan.

Tää korona on osittain myös teidän, hyvät Wish-, Ebay- ja Alibaba-asiakkaat, syytä.

Vierailija
7/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää korona on osittain myös teidän, hyvät Wish-, Ebay- ja Alibaba-asiakkaat, syytä.

Entä suurten kauppojen ja tukkuliikkeiden syytä? Saavatko vain isot yritykset tilata Kiinasta, mutta yksittäinen kuluttaja ei?

Vierailija
8/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli lähetys kotiin, siinä kesti n. 2 kuukautta tulla, yleensä kaikki tullut 2-5 viikossa

Vierailija
9/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän logiikalla korona on nettitilaajien syytä?

Vierailija
10/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vime vuoden kahden viimeisen viikon aikana tilatut kolme nyssäkkää ei ole saapunut.

Vierailija
11/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta tulevat paketit voisi suoraan kärrätä ongelmajätelaitokseen.  Miksi ihmeessä tilaatte???

Vierailija
12/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tuli yksi lähetys. Myöhässä muutaman viikon, vaikka aika paljon heittelee noissa Kiina-tavaroissa tuo toimitusaika. Nopeimmillaan tullut 9 päivässä, yleensä noin kuukaudessa, ja pisimmillään melkein kaksi kuukautta.

Sitten aina silloin tällöin jäänyt kokonaan tulematta.

Vierailija
13/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tullut edelleenkään joulukuussa tilattu paketti. Aina ovat tulleet perille, viimeistään puolentoista kuukauden sisällä. Nyt johonkin lie hukkunut. Uskaltaako Kiinasta nyt edes mitään tilata? Onko pitkiä viivästyksiä tai hukkuuko pienet paketit? Tätä olen kuukauden päivät miettinyt.

Vierailija
14/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinasta tulevat paketit voisi suoraan kärrätä ongelmajätelaitokseen.  Miksi ihmeessä tilaatte???

Samoja Kiinassa tehtyjä tavaroita myydään täällä 10 kertaiseen hintaan...joten kukakohan se on tyhmä?

Vierailija
15/46 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun paketit on tulleet ihan sujuvasti, viimeksi tänään hain yhden.

Minullekin tulee paketit kohtuullisen nopeasti, mutta menevät eri paikkoihin kuin olen tilannut.

Kaikki on pitänyt hakea postista (siis kaupasta tiskiltä) vaikka olen pyytänyt toimittamaan pakettini automaattiin jotta voisin välttää kontakteja ja jonotusta siellä postissa/kaupassa.

Vierailija
16/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomessa ei myytäisi kiinasta tullutta tavaraa niin ei täällä myytäisi juuri mitään, kumma ettet sinä ja muut vieläkään ymmärrä sitä, luulette höpsöt että täällä myydään vain länsimaalaista tavaraa, uakomatonta.

Vai tarkoitatko sitä että pitäisi ainoastaan ostaa paljon kalliimmalla kiina tavaraa suomalaisilta jälleenmyyjiltä suomessa, jolloin hintakin on jopa 1000% kalliimpi

Vierailija
17/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut melko normaalisti.

Vierailija
18/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on hidastanut/viivästyttänyt jo ihan tavaroiden tuotantoa Kiinassa, mutta lisäksi vielä toimitusaikoja. Suurimmat syyt on ihan Kiinan päässä, Postilla ei tämän kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
19/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tilasi puolestani alkuvuodesta 2 tuotetta jostain kiinakaupasta, toinen tuli muutamassa viikossa mutta toista ei ole näkynyt ei kuulunut. Ja siksi tilattiin tuolta kun kyseistä tavaraa ei saa Suomesta mistään.

Vierailija
20/46 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako Kiinapaketeista tarkempaa tietoa toimitukseen liittyen, kun en sieltä mitään tilaa, mutta sen tiedän, että postilla on netissä palvelu, mikä löytyy hakusanalla (posti tiedustelu). Ei tarvi soitella ja jonotella mihinkään puhelinnumeroon. Vastaavat parin päivän kuluessa. Vastaus tulee sähköpostiin.